Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 306 | 307 | 308 | 309 | 310 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 10/09/2016 11:37 PMKailynn
Ik zette de laatste krul in mijn haar en trok de krultang uit het stopcontact. Ik liet alle troep gewoon liggen en keek nerveus in de spiegel. Ik had de kleding aan die Jace me had gekocht. Het was echt prachtig en ik voelde me echt zoals vroeger. Rijk, mooi. Ik liep richting de voordeur en zag dat Kyle hem al open had gedaan. 'Hey.' zei ik met een glimlachje tegen Jace. 'Ik zie dat jullie elkaar hebben ontmoet? Jace, dit is Kyle. Mijn beste vriend. Kyle, Jace Kingston.' zei ik en glimlachtte. Ik drukte een kus op Kyle zijn wang. 'Wacht maar niet op me. Ga lekker naar huis.' zei ik en keek vervolgens weer naar Jace.
Chris
Ik had inmiddels de fles leeg en voelde me al heel licht in mijn hoofd. De kamer draaide zowat rond, maar ik negeerde het. Als ik opeens 2 Winttrs zie fronstte ik. 'In de koelkast vind je vast wat voedzamers dan Cornflakes.' stamelde ik door de alcohol.
from LostSouls on 10/09/2016 11:18 PMChris
Ik zuchtte en keek naar haar. Wanneer ze weg liep legde ik mijn hand in mijn hals. Ik kon haar niet neuken en moest het toch kwijt. Ik dacht dat ze mijn tante was dan kon ik toch niet met haar naar bed. Mijn gevoelens naar haar uiten. Ik zuchtte en haalde een hand door mijn haar. Ik nam mijn telefoon en sms'te Jace. -Zoals ik al zei, Gideon liegt. Whitney kan niet onze tante zijn. Ze heeft het me zelf verteld-
Kailynn
Terwijl ik met Kyle op een terras zat te lunchen zuchtte ik. 'Eigenlijk moet ik nog shoppen. Ik heb vanavond een feest en ik moet er echt perfect bij lopen. Model waardig.' zei ik tegen Kyle. 'Doen we zo wel. We hebben nog tijd zat. Het is pas het begin van de middag.' mompelde hij. Ik at nog een hap van mijn sandwich met gerookte zal en glimlachte.
from LostSouls on 10/09/2016 10:43 PMChris
Ik fronstte. 'Oké, nu snap ik het niet meer. Wat heeft dit ermee te maken?' vroeg ik haar en keek haar vragend aan. Ik liep maar weer naar de bar. Ik denk dat ik meer Whiskey nodig had voor dit gesprek. 'Wil je ook iets?' vroeg ik haar en schonk mijn glas weer vol.
from LostSouls on 10/09/2016 10:26 PMChris
Wanneer ze meteen in verdediging schiet fronstte ik. 'Nee natuurlijk niet. waarom zou ik je om zoiets belachelijk maken. Ik zou nooit opzettelijk iets doen om je pijn te doen.' zei ik tegen haar en keek in haar ogen.
from LostSouls on 10/09/2016 06:54 PMChris
Wanneer ze dat zei fronstte ik. 'Hoe weet je zo zeker dat je ouders zijn omgekomen? Je was 4. Heb je het gezien?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar. Ik liep naar Winttr toe en trok haar tegen me aan. 'Jij gaat helemaal nergens heen.' zei ik tegen haar. Nancy verliet de kamer. 'Ik wil niet dat je gaat Whitney Winttr Jane.' zei ik tegen haar en streelde langs haar wang met mijn vingers.
from LostSouls on 10/09/2016 12:48 AMChris
Ik keek op als ze bloedverwant zei. Wist ze het al? 'Mijn moeder had een jonger zusje.' zei ik en dronk het glas weer in een keer leeg. 'Gideon is bij mijn vader geweeste en heeft geclaimt dat jij het jongere zusje ben, Dus ben je mijn...' zei ik en slikte nog een keer. Ik ging aan de bar zitten en keek voor me uit terwijl ik nog een glas inschonk. 'Mijn tante.'
from LostSouls on 10/09/2016 12:27 AMChris
'Was alles wat uit zijn mond komt maar een leugen, Winttr. Ik wil niet dat je weggaat en als ik het je vertel maak ik alles kapot. Je zult me anders zien. Ik zal je anders zien. Ik kan het je gewoon niet vertellen.' zei ik tegen haar en zuchtte. Ik dronk het glas in een keer leeg en schonk het nog een keer vol.
from LostSouls on 10/09/2016 12:09 AMChris
Ik ademde diep door de adrenaline en boosheid en draaide me om naar Winttr. Ik zag haar blik en beet mijn kaken op elkaar. Moest ik het haar vertellen? 'Ik kan je het niet uitleggen Winttr... Het spijt me.' zei ik tegen haar. 'Als ik je het vertel dan wil je niks meer met me te maken hebben.' zei ik en liep naar de bar die in de hoek van de kamer stond. Ik nam een fles Jack Daniëls en schonk een glas in.
from LostSouls on 10/08/2016 11:28 PMChris
Ik keek naar hem en schudde mijn hoofd terwijl ik mijn kaken stijf op elkaar hield. 'Ach flikker op.' mompelde ik en rolde mijn ogen. Ik keek naar Winttr en schudde mijn hoofd. Misschien werd het wel tijd om haar aan vader voor te stellen. Haar verborgen houden zou niet eerlijk zijn voor haar. Ik had zeker niet het recht haar vrijheid af te pakken. Wanneer hij weg was keek ik naar Nancy. 'Bedankt Nance, maar ik hij weet het.' zei ik tegen haar en zuchtte diep. Ik pakte een vaas en gooide die kapot tegen de muur. 'Verdomme!' schreeuwde ik boos.
from LostSouls on 10/08/2016 10:25 PMChris
Ik beet mijn kaken op elkaar en knikte heel lichtjes, bijna niet te zien, naar Nancy. 'Jace, wat doe je hier?' vroeg ik hem met een zucht en keek naar Nancy. 'Sarah is mijn nieuwe assistent.' zei ik met een glimlach. 'Je hoort eerst te vragen voor een afspraak. Net als ik altijd bij jou moet doen aangezien je zo druk bent.' zei ik met een sarcastisch lachje.
Kailynn
Ik knikte. 'Bye bye.' zei ik en hing op. Ik legde mijn telefoon op het aanrecht. 'Hoe gaat het?' vroeg Kyle meteen. 'Wel oke, ik was gisteren zo moe dat ik redelijk goed heb doorgeslapen. Alleen ben ik nog steeds kapot moe.' zei ik tegen hem. 'Wat heb je gister gedaan?' vroeg hij. Ik keek naar de bank en de tafel waar Kyle nu aan ging zitten en grinnikte. 'Dat wil je op dit moment denk ik niet weten.' zei ik. Misschien beter eerst de tafel kunnen poetsen en de bank kunnen reinigen voordat ik ging slapen gister.