Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  307  |  308  |  309  |  310  |  311  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 10/08/2016 08:59 PM

Kailynn
Ik glimlachte. 'Ik ben koffie aan het zetten.' zei ik tegen hem. 'Je hebt me uitgeput.' grapte ik doelend op de seks van de avond ervoor. Ik keek op als de deur open ging. 'Hey.' zei ik zacht tegen Kyle die binnen kwam lopen terwijl ik de telefoon bedek. 'Stuur je me trouwens het adres van het feest door?' vroeg ik nog aan Jace. Kyle gaf me een kus op mijn wang terwijl ik naar hem glimlachte en koffie voor hem in schonk.

Chris
Zuchtend keek ik om me heen. Ik zag een man foto's maken en wist gewoon dat het paparazzi was. Ik rolde met mijn ogen. Stond ik morgen weer in de bladen. "Christian Kingston vergrijpt zich wederom aan een hoer!" Ik zie de titel al voor me. Ik stapte in mijn limo die me terug naar huis reed. Zuchtend stapte ik daar weer uit en liep naar binnen om vervolgens de lift naar het penthouse te nemen. Hopend dat Winttr nog in bed lag. Als ik boven kom en de liftdeuren openen maakte ik de grote deur van het Penthouse open en zag Jace op de bank bellen. Ik beet mijn kaken op elkaar en zag vervolgens Winttr er tegenover zitten. Verdomme! 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/08/2016 08:36 PM

Chris
Mijn lippen maakten een spoor terug naar boven waar ze al hijgend lag. Ik liet mijn vriend in haar glijden en begon meteen op een snel en hard tempo te stoten. Ik beelde in dat het Winttr was. Wat wou ik haar graag aanraken, kussen, liefde bedrijven, maar het enige dat ik kon was neuken met verstand op nul. Gewoon voor genot. Na een tijdje voelde ik me steeds dichter bij mijn hoogte punt komen en kwam in de condoom klaar. Ik haatte die dingen, maar ik vertrouwde niemand. Van de een op de andere dag kon een hoertje zeggen dat ze zwanger van me was om geld te krijgen. Nou, dacht het even niet. Wanneer we klaar waren kleedde ik me terug aan. 'Thanks, geld licht op nachtkastje.' zei ik en keek nog een keer naar haar. Ze knikte bedankend en ik verliet de flat.

Kailynn
Ik draaide me op mijn andere zij, maar word al snel gewekt door het geluid van mijn telefoon. 'Met Kailynn.' zei ik met een hese stem en wreef even door mijn ogen. Ik keek op de klok en kwam langzaam overeind en liep naar de keuken om koffie te zetten. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/08/2016 08:07 PM

Kailynn
'Thanks Kingston. Dat zie ik als compliment.' zei ik tegen hem en grinnikte. 'Weltrusten, Jace. Ik zie je morgen.' zei ik en glimlachte. Wanneer hij de kamer uit was kroop ik in bed. Ik draaide me helemaal in de deken en sloot mijn ogen. Dit werd misschien weer zo een zware nacht als de eerste keer toen mam werd opgenomen, maar ik sloeg me er wel doorheen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/08/2016 07:31 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip. 'Broers en zussen hebben altijd wel geheimen voor elkaar.' zei ik tegen hem. 'Misschien moet je dan eens met hem praten. In plaats van je te laten meeslepen door je geilheid en naar Bakersfield te rijden.' grapte ik. Ik haalde een hand door mijn haar dat inmiddels gekamt was en legde de borstel weg. 'Toch bedankt dat je naar mij bent gekomen. Ondanks dat ik niet iemand ben die zomaar met iemand het bed in duikt is dit toch al de tweede keer dat je me... laten we zeggen gedachten ergens anders op hebt kunnen zetten.' grijnsde ik en trok snel mijn slaapjurkje met kant aan.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/08/2016 07:04 PM

Kailynn
Ik glimlachtte en kwam onder de douche uit. Ik droogde me af en trok een schoon setje lingerie aan. Ik keek om naar hem en liep naar hem toe. 'Oké. ik zal er zijn.' zei ik tegen hem en gaf hem een kus op zijn wang. Ik liep naar mijn kamer waar ik een borstel nam en mijn haren uit probeerde te kammen. 'Waar was je eigenlijk naar opweg toen je me belde?' vroeg ik hem en bekeek mezelf in de spiegel.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/08/2016 05:59 PM

Kailynn
'Ik weet natuurlijk niet hoe het wereldje werkt als je er al jaren in zit maar ik wil mijn eigen naam maken. Zonder dat iedereen zegt dat ik beroemd ben geworden door die en die omdat ze te lui was er zelf voor te werken.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Ik keek naar onze voeten. Als hij over het feest begint lachtte ik ironisch. 'Weet je zeker dat je mij daar wel wilt? Ik ben nog geen bekend model, ik loop niet in designer kleding.' zei ik. Waar die onzekerheid vandaan kwam wist ik niet. Normaal had ik het aanbod allang aangenomen. Alleen al om naam te maken... socializen. Misschien voelde ik me wel niet goed genoeg voor Jace.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/08/2016 05:29 PM

Kailynn
Ik lachtte en schudde mijn hoofd. 'Nee, geen pijn.' zei ik tegen hem. De glimlach verdween van mijn gezicht wanneer hij over mijn moeder begon. 'Nee, maar ik weet zeker dat ze daar de zorg krijgt die ze nodig heeft. Ze heeft meer aan hen dan aan mij.' zei ik en draaide me om. Ik keek in zijn ogen en legde mijn handen tegen zijn borstkas. 'Nu kan ik me focussen op mijn modellenwerk, het vinden van een Agency die potentie in mij ziet en het zoeken naar een baan die ik ernaast kan doen.' zei ik en haalde nog een keer diep adem.

Chris
Ik glimlachte als ik opeens bovenop haar lag. Ik luisterde naar haar hartslag die best snel sloeg. Als ik haar dat hoor zeggen beet ik op mijn lip. Ik keek op en zag dat ze haar ogen had gesloten. 'Misschien tijd om te slapen.' zei ik en kwam voorzichtig overeind. Ik tilde haar op in bruidshouding en liep met haar in mijn armen naar mijn slaapkamer waar ik haar op bed neerlegde en de deken over haar heen lag. Ik hurkte naast het bed zodat mijn gezicht op de hoogte van de hare hing. 'You can't love me.' zei ik zacht en drukte een kus tegen haar voorhoofd om vervolgens overeind te komen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: Maandmodel oktober!

from LostSouls on 10/07/2016 08:50 PM

Dankjulliewel!! ♥

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/07/2016 08:48 PM

Kailynn
Ik beet op mijn lip en kreunde. Als ik hem op mijn bil voel komen grijnsde ik en keek via de weerspiegeling van de glazen douchedeur zijn ontspannen gezicht. 'Het voelde... apart. Maar wel lekker apart.' zei ik en sloot kort mijn ogen als ik zijn handen heerlijk over mijn rug voelde strelen met de douchezeep.

Chris
Ik grinnikte. 'Gekkie.' zei ik en ging met mijn handen door haar haar. Ik sloeg mijn armen om haar heen wanneer ze me tegen zich aannam en speelde met haar nog vochtige haarpunten. 'Je bent lief.' zei ik zacht en sloot kort mijn ogen om te genieten van de omhelzing. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/07/2016 07:24 PM

Kailynn
Ik grijnsde wanneer hij dat zei en liep mee naar de badkamer. Eenmaal onder de douche genoot ik van de warme stralen en van het gevoel van mijn orgasme van een minuut geleden. Als ik hem in mijn ass voelde binnen dringen hield ik kort mijn adem in. 'Voorzichtig... Je bent de eerste.'  zei ik tegen hem. Er had nog niemand de achteringang genomen. Toch gaf het een heerlijk gevoel.

Chris
Ik glimlachte en keek naar Winttr. 'Tuurlijk niet, ik interesseer me gewoon niet in zijn films.' zei ik en beet op mijn kaken terwijl ik toch bleef glimlachen. Ik nam een handje vol m&m's en stak die in mijn mond. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  307  |  308  |  309  |  310  |  311  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page