Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 308 | 309 | 310 | 311 | 312 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 10/04/2016 08:04 PMJace
Als ze door gaat hield ik het bijna niet meer ik duwde haar op haar rug en liet me zo uit haar glijden. Ik nam mijn vriend zelf in de hand en kwam klaar op haar onderbuik ''ik wil geen kleine Kingston's'' zei ik hijgend terwijl ik naar haar keek en ik best veel klaar was gekomen.
from walkingdead on 10/04/2016 07:03 PMJace
Ik begon langzaam te zweten terwijl ik genoot van de spanning tussen onze lichamen.'' Ik ga komen'' zei ik lipbijtend.
from walkingdead on 10/04/2016 06:37 PMJace
Als ze begint bijt ik zachtjes op mijn onderlip ik plaatste mijn handen op haar borsten terwijl ik mijn ogen genietend sloot. Na een tijdje besloot ik het tempo op te voeren. Ik ging wat rechter zitten en deed mijn rechterhand om haar middel voor grip. Ik begon met stoten terwijl ik ondertussen bezig met haar tepels was.
from walkingdead on 10/04/2016 06:05 PMWinttr
Ik bloosde bij zijn opmerking en het feit dat hij me tegen zich aan nam. Zo dichtbij dacht ik blozend in mezelf. Ik zette mijn handen tegen zijn borstkast aan en genoot van zijn cologne hij rook zo lekker. Ik was blij dat ik Chris heb mogen leren kennen.
Jace
Ik keek lipbijtend naar haar en gromde zachtjes bij haar mond die me begon te pijpen.'' Jezus christus'' zei ik zacht terwijl ik haar haren vastnam en ze me geil aankeek wat me ook echt triggerde. Als ik met iemand een seksrelatie wilde hebben was het wel met haar. Na een tijdje vond ik het genoeg en trok ik haar weer boven op me om haar te kussen ''gister was je goed maar kan je ook beter?'' Vroeg ik zacht tegen haar lippen aan.
from walkingdead on 10/04/2016 04:41 PMWinttr
Ik knikte glimlachend "jou bed is inderdaad lekkerder." Ik nam zijn hand vast terwijl we samen naar zijn bed liepen. Ik was zo blij met Chris ik ging aan mijn kant liggen terwijl ik keek hoe hij zich omkleden voor bed. In het echt was het veel mooier om hem zo te zien. In magazines was hij net zo hemels maar dit was toch wel hemelser.
Jace
Als ze eindelijk klaar komt lik ik haar schoon. Ik liet mijn wijsvinger in haar mond glijden zodat ze zich zelf kon proeven. Ik beet op mijn onderlip ze smaakte eigenlijk best lekker. En haar kreunen waren echt geil.
from walkingdead on 10/04/2016 02:43 PMJace
Ik glimlachten kort bij haar kreunen en liet mijn tong harder werken om haar over het randje te krijgen. Niet te geloven dat ze met me het bed wilde delen. Ik vroeg me tocj af of haar moeder wist dat ik haar dochter zat te neuken in haar huis.
Winntr
Ik keek hem verbaasd aan maar grinnikte vervolgens." Heb je ook nachtmerries?" Vroeg ik met een lachje terwijl ik voor hem ging staan en in zijn ogen keek "alsnog zou ik het niet erg vinden als Christian andere meisjes over de vloer heeft." Zei ik met blosjes.
from walkingdead on 10/04/2016 12:49 AMWinttr
Ik stond voorsteld dat hij haar weg stuurde ''heb je dan liever dat ik bij je slaap?'' Vroeg ik terwijl ik hem aankeek in zijn ogen iets zei me zo erg dat ik langzaam een soort van gevoelens voor Chris aan het krijgen was.'' Ik ga!'' Zei Nancy terwijl we haar allebei negeerde ik glimlachten zwak ''je hoefde haar niet weg te sturen ik zou het niet erg vinden als je je behoefte's moet uiten.'' Zei ik om aardig te zijn terwijl ik niet de gene wilde zijn die zomaar een stap op Chris Kingston zou nemen.
Jace
Ik hielp haar mee en glee met mijn hand in haar string '''wil je weten waarom Jace Kingston goed in bed is?'' Vroeg ik fluisterend in haar oor terwijl mijn duim over haar clit wreef. En ik een zuigzoen zette in haar nek en op haar kaaklijn. Mijn vingers bewogen sensueel en langzaam over haar vriendin terwijl ik naar beneden zakte en haar rokje iets hoger zette zodat mijn mond er ook bij kon.
from walkingdead on 10/04/2016 12:27 AMJace
Ik kuste zachtjes met haar mee en stopte even om haar aan te kijken. Ik keek heel even in haar ogen maar voelde gelijk al een sindering van lust door me heen gaan ik trok haar shirt over haar hoofd en duwde haar op bed. Terwijl ik mijn bloes open knoopte en op de grond gooide ik ging boven haar hangen en begon haar weer zachtjes te kussen.
Winttr
Ik zag een meisje in de deur opening staan en keek naar Chris ik overhoorde het gesprek ''ik slaap in mijn eigen bed geen zorgen.'' Zei ik gelijk terwijl ik niet tot last wou zijn. Ik at snel alles op en verdween in mijn kamer.
from walkingdead on 10/03/2016 11:54 PMWinttr
Als hij dat zegt bloos ik zwakjes.'' Smakelijk eten'' zei ik glimlachend terwijl ik al snel aanviel en lekker veel kaas zetten ''en zo is het wel weer genoeg Winttr'' Nancy pakte de kaas af terwijl ik eigenlijk nog niet klaar was. Als de deurbel gaat kijk ik op ''hee Chris!'' Horde ik een meisjes stem joelen ''Tiffy'' zei Nancy suf en verveelt ''wie is Tiffy?'' Vroeg ik fronsend met mijn mond vol.
Jace
Ik stapte de limo en ak rennend sloeg ik mijn armen om haar heen ''je hebt het nodig voor je eigen bestwil een meisje zoals jij kan niet in Bakersfield blijven stuur je moeder naar een kliniek het is jou tijd.'' Zei ik zacht in haar oor terwijl ik haar aankeek ''maak temminste iemand daar boven proud.. en neem het geld nou maar aan je komt er wel zodra je je moeder los laa Kaillyn Green.'' Ik liet haar los en had een rolletje van 60.000 in haar capuchon gezet.
from walkingdead on 10/03/2016 11:24 PMJace
Als ze de envelop terug op mijn schoot gooit en over Devina begint. Kijk ik haar na ''je bent inderdaad geen hoer.'' Zei ik zacht ik nam diep adem ''je bent een model.'' Ik keek naar de envelop terwijl het belletje langzaam begon te rinkelen.. was ze..? Ik schudden mijn hoofd we kende elkaar pas 2 weken ze moest me nog steeds een nieuwe bloes kopen. Maarja liefde kan je niet kopen J- Gossip girl.
Winttr
Ik knikte het was saai zonder jou zei ik terwijl ik naar hem keek hij was echt sexy als zijn haar net nat was.'' Hoe was je meeting?'''Vroeg ik terwijl ik een bloes van de grond opraapte en aantrok.