Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 309 | 310 | 311 | 312 | 313 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 10/03/2016 10:56 PMWinttr
Als ik Chris zijn stem hoor kom ik gelijk overeind en ren ik naar binnen ''niet rennen Winttr!'' Riep Nancy nog boos terwijl ik in mijn bikini zijn kamer binnen kwam ''welkom terug'' zei ik glimlachend terwijl ik echt iets moest gaan aantrekken. Houd C iets verborgen ons en zijn nieuwe assistante playboy babe waar komt ze vandaan?- XOXO Gossip Girl
Jace
Ik klopte bij Kaillyn aan en legde een envelop met een cash van 50.000 euro.- Gewoon omdat ik voel dat je het kan gebruiken zie het als bedank voor gisteravond- Jace Kingston ;P. Ik vertrok weer en stapte mijn limo in had ik nou ineens 1 zwak hart gekregen? Ik keek naar het huis van Kaillyn ''waarom wil ik persee over je uitkijken Kaillyn Green?'' Zei ik zacht misschien was het haar beauty and youth ze was verdomme knap en dat lijf van haar alles sprak me aan. Ik beet op mijn onderlip terwijl ik net van plan was om het portier te sluiten.
from walkingdead on 10/03/2016 10:27 PMJace
Ik zag dat Franco Werst het gezicht van Teenvogeu was en grijnsde breed. Franco Werst was een goeie vriend van me zins al 5 jaar we leerde elkaar kennen in New Jersey hij en zijn vriendin waren erbij toen ik voor het eerst mijn 1ste tijdschrift uitbracht. Hij was ook gelijk de gene die klusjes voor me kreeg geregeld. Ik dacht aan Gideon zijn wat mindere broertje wat was dat een rondlopende heks. Ik scrolde door mijn comments op Insta en zag dat regende Kaillyn moest die scandal vast al gelezen hebben.
Winttr
Als het begint te regenen ren ik naar binnen en droog ik me af onder het balkon die me beschermde tegen de regen. Ik keek naar de tijd terwijl het 3 uur was. Ik dacht veel aan Chris vandaag zou hij nu naar een meisje zijn gegaan om zijn dagelijkse ding te doen? Ik nam diep adem en zakte op de grond terwijl Nancy al stond te koken in de keuken we aten pasta vanavond.
from walkingdead on 10/03/2016 09:49 PMJace
Ik nam diep adem en stak een sigaret op -tjeez opdringerig geval, je weet niks zeker. Stuurde ik verveelt terwijl Devina de auto uitstapte ''goodnight babe.'' Zei ze nog terwijl ik kort zwaaide en mijn stropdas goed zetten ik keek naar wat ik voor het laatst had gepost op Gossip girl het was alleen de Geuss fotoshoot. Ik zag al snel dat iemand een hele pikante foto had genomen van Devina die je vaag tegen het autoraampje aan zag kreunen J and D OMGF!- Ik grinnikte zachtjes ''tjeez privesie is ver te zoeken.'' Zuchten ik zacht. Terwijl ik naar Kaillyn's instagram keek en zwak glimlachten.
from walkingdead on 10/03/2016 08:43 PMWintrr
Ik stak op de balkon een sigaretje op ik rookte niet bij Chris in buurt omdat hij het vond dat het slecht voor me was. Ik dacht aan Gideon en vroeg me af waar die klootzak mee bezig was. Het was best wel mooi weer in Portland ik keek naar het zwembad en had eigenlijk wel zin in een frisse duik. Ik zocht tussen Chris zijn ''nichtje'' een bikini en vond een elegante zwarte van Gucci. Ik trok die aan en bekeek mezelf in de spiegel. Ik had mezelf lang niet meer in een bikini gezien mijn blauwe plekken waren weg gevaagd.. ik voelde me voor het eerst zelfverzekerd.
Jace
- Al iets van Whitney gehoord? Stuurde ik Chris terwijl de kans vrij klein was dat hij zou reageren. De limo reed door Portland terwijl ik me verveelde. Devina lag naakt tegen mijn schouder geleund terwijl we net hadden gedaan. Het voelde niet echt meer hetzelfde genieten van seks with no feelings. Ik keek naar Devina en vervolgens naar mijn telefoon.. ik werd echt moe van mezelf.
from walkingdead on 10/03/2016 07:49 PMWinttr
Als hij dat zegt glimlach ik zwak de limo stopte voor zijn panthouse ik terwijl ik uit stapte.'' Bel me op de huistelefoon wanneer je klaar bent'' glimlachten ik terwijl ik heel snel een kusje op zijn wang plaatste en de limo deur sloot. Ik bloosde en liep met mijn vingers tegen mijn lippen naar de voordeur.. wat was zijn huid zacht.
from walkingdead on 10/03/2016 06:38 PMJace
Ik luisterde half naar Devina. Terwijl mijn gedachte's nogsteeds aan Kaillyn dachten zij moest vast een rotleven hebben. En dan kom ik aan met mijn goeie leven eigenlijk kon ik net zo goed als haar hebben geleefd mijn moeder was namelijk ook niet helemaal genezen van haar trauma's toen ze stierf. Eigenlijk wilde ik ergens dat het mis ging in haar leven ik wilde haar weer zien. Ik wilde niet dat ze vervaagde zoals alle andere ik schrok van mijn eigen gedachte's. Dude je kent haar pas 3 dagen?! Dacht ik in mezelf. Ik zag dat mijn telefoon afging en grinnikte bij haar bericht jep we hadden seks gehad maar dat hoefde ze niet te weten ;)
Winttr
Na afloop van het gesprek liet ik mijn aantekeningen in de limo zien. Ik kon eindelijk mijn brilletej af doen aangezien ik vrij nu kreeg. Ik deed mijn staart los terwijl het sirieuze gelijk verdween "en hoe heb ik het gedaan?" Vroeg ik glimlachend.
from walkingdead on 10/02/2016 10:46 PMWinttr
'''Met genoegen'' zei ik met een kleine buiging. Als we bij het restaurant zijn kies ik alleen een cocktail. Terwijl ik de conversatie volgde ik schreef alles op de dag de plaats waar de shoot en opnamens werden gehouden. Gewoon weg bijna alles ik was goed in mijn werk en dat wilde ik zo houden.
Jace
'[kom gerust nog is langs voor een wilde avond- Jace )' Stuurde ik naar Kaillyn met een brutale emoji. Ik hoopte dat ze haar weg kon vinden tussen de verschillende elite's waar ze tegen op moest in de toekomst. Ze was niet zo dom als Devina dus gaf ik haar op als stepping stone.'' Hoor je wel wat ik zeg Jace?'' Vroeg Devina arogant ''ik sta nu voor slet in de media''J en D hooked up again!- XOXO gossip girl.
from walkingdead on 10/02/2016 09:55 PMJace
Niet veel later bracht ik Kaillyn naar huis waar haar moeder rokend voor de deur stond.''Succes met je cariere'' zei ik met een lachje terwijl ik naar haar keek en niet meer zoveel tijd had. Het was een afspraak met Devina hopeloos geval maar oké.
Winttr
Ik liep met Chris richting het hoofd van pablo Rabanne waar een man ons binnen liet richting een kantoor. Ik was nog nooit in een agency als deze geweest het was ook echt groot. Als ik al die medewerkers zie kijken naar Chris met hun mond half open glimlach zwak. Ik denk dat Chris nogal al veel meisjes had gedaan met zo een uiterlijk.
from walkingdead on 10/02/2016 06:33 PMJace
''Misschien'' zei ik met een lachje terwijl de deurbel ging Elizabeth me achter aan kwam gelopen naar de deur. Niet veel later zaten we aan tafel van een nogal luxe ontbijtje te genieten. Ik nam een broodje pesto met zalm terwijl Elizabeth het bij een banaan hield. Voor een vrouw van veertig was ze best knap ik leerde Elizabeth kennen toen ik 12 was mijn vader had me haar voorgeschoven en eigenlijk was ze best wel handig.
Winttr
Ik bloosde bij zijn mooie ogen die mij aankeken. Als hij mijn bloes dicht doet slik ik en draai ik mijn hoofd snel weg.'' Begrepen'' zei ik terwijl ik naar de deur liep en snel naar beneden ging. Voor even dacht ik dat hij een stap zette om... ik schudden mijn hoofd terwijl Nancy me een bordje met bacon en ei voorschoof ''lekker geslapen miss Werst?'' Als zijn mijn achternaam zegt bijt ik mijn kaken opelkaar ''noem me maar Winttr Nancy.'' Zei ik uitermate netjes terwijl ik mijn brilletje goed op mijn neus zetten en netjes begon met eten.
from walkingdead on 10/01/2016 11:04 PMJace
Ik grinnikte zacht ''ga je me bloes nog aanhouden of wil je je bh terug.'' Ik draaide haar rode bh rond mijn vinger terwijl ik knipoogte misschien had ik wel gelogen maar dat zal niemand weten. Elizabeth werd rood terwijl ik met een hand door mijn haar ging en er gelijk weer klaar voor de dag er uit zag. Ik gooide haar bh op haar benen terwijl roomservice zo moest komen met het ontbijt.
Winttr
'Heel goed geen nachtmerries.'' Zei ik terwijl ik mijn rok en bloes goed zette van polo. Ik deed mijn haar in een staart en mijn gewoonlijke inkijk en bril op. Als ik eenmaal die nep bril op had kwam er ineens een andere Winttr naar boven. Ik draaide me naar hem om terwijl ik mijn sexy assistente look had opgedaan.'' Wanneer begint je 1ste afspraak meneer Kingston'' zei ik terwijl ik naar hem keek. En mijn notitieboek en notaris dingen van zijn bureau in mijn handen nam.