Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  310  |  311  |  312  |  313  |  314  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 10/01/2016 10:34 PM

Jace

''We hebben geen seks gehad.'' Zei ik met mijn ogen gesloten bij beweging naast me ''alleen een beetje dronken gekust.'' Ik ging recht overeind zitten en nam een diepe gaap.'' Baas!'' De deur schoot open terwijl Elizabeth in de deuropening stond en ik slaperig opkeek ze keek van mij naar kaillyn en van Kaillyn terug naar mij.'' Ik zie dat u zich gister heeft vermaakt met miss Green'' zei ze netjes terwijl ik de bespotting in haar stem kon voelen.'' Yes, i did'' ik kwam overeind en liep naar mijn inloopkast ik trok snel een pak aan en deed mijn stropdas om ''u 1ste afspraak is om 10 uur dus we hebben tijd het is nu 8 uur.'' Ik keek op naar Kaillyn ''wil je ontbijten voordat je weg gaat?''

Winttr
Ik werd wakker bij beweging naast me en keek stiekem door mijn priemende oogleden naar Chris hij zijn shirt uit wat hemels was natuurlijk. Ik glimlachten zwak ''goeiemorgen'' zei ik gapend terwijl ik overeind ging zitten en slaperig in mijn ogen wreef. Ik besefte dat het vandaag mijn 1ste werkdag was als Chris zijn assistant. Ik kwam gelijk overeind deed mijn haar goed over mijn rug en liet mijn jurk op de grond zakken gelukkig had ik mijn assistante kleding op zijn bureaustoel gelegd.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/01/2016 10:04 PM

Jace
'' Mooie vrouwen'' zei ik knipogend terwijl ik naar haar keek. Morgen had ik zoveel afspraken ''misschien krijg ik toch een beetje intresse in je.'' Ik liep naar de keuken en schonk wat wijn bij.
=
Ts? :)

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/01/2016 09:34 PM

Jace
Ik nam diep adem ''je kan vanavond in mijn kamer slapen.. hier in de buurt zijn namelijk niet zoveel hotels en ik vind je gezelschap wel opwinden.'' Zei ik terwijl ik naar buiten keek ''bij de shoot zei je dat je helemaal niet zo lief bent.'' Merkte ik grijnzend op ''maar ik ga ervan uit dat je dat zei om me te intimideren.''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/01/2016 07:45 PM

Jace
"Ik breng je naar huis." Zei ik terwijl ik haar aankeek "je moeder heeft je nodig." Ik had mijn moeder compleet genegeerd toen ze leed aan kanker ik wilde het niet onder ogen komen zoals Chris hij was elke dag van de dagen dat ze nog te leven had bij haar. Alleen vader en ik wilde het niet accepteren de laatste keer toen ik met Elizabeth langs ging was ik 12 ik was zo boos dat ze kanker had dat ik haar beschuldigde van de afstand die er tussen mijn broertje en ik onstond. We waren niet meer een gelukkige familie. Diep in mijn hart wist ik dat ik het moest gaan accepteren dat alles zo is verlopen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/01/2016 03:15 PM

Jace
"Ik breng je naar huis het word al laat." Zei ik door haar heen terwijl ik haar niet aankeek. Als ik begon met haar naar bed te flirte zou ze me door hebben. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/01/2016 02:37 PM

Jace
"Mijn broertje doet het  met elk lekker meisje dat hij ziet.. ik kies mijn slachtoffers goed." Zei ik "hij is nogal slordig en ik nogal netjes." Ik kwam overeind en dronk mijn wijn op "nu we het er toch over hebben hoe zit jou seksleven in elkaar?" Vroeg ik nu ik er toch open over was dacht ik dat zij ook wel wat ervaring wilde delen.

Winttr
Als ik de warmte van Chris op een afstand  voel. Steek ik mijn hand uit om zijn hand vast te houden. Zo voelde ik me veiliger. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 10/01/2016 12:10 AM

Jace

''Misschen heb je wel gelijk.. maar mijn normale leven ligt ingewikkelder dan je denkt.'' Ik brande mijn sigaret uit in het wasbakje en keek haar aan ''je moest is weten hoe mijn seksleven verliep toen ik 16 was al die meiden die mijnn aandacht wilde in highschool.. Jace is van iedereen.'' Het laatste zei ik ironische terwijl ik zwak glimlachten al die domme meisjes een glimlach van mij en het leek of je de enigen was in de kamer waar ik na keek. Ik schudden mijn hoofd ''ik hou nou eenmaal van seks.'' Zei ik ''dus je kan wel zeggen dat ik een rondlopend potjeseks ben.''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/30/2016 11:21 PM

Jace
''Ze was te arrogant haar plan was om mij als een stepping stone te gebruiken.. Na meerdere malen geobserveerd te hebben'' zei ik terwijl ik klaar was met eten ''als ik liefde bedrijf is het alleen in bed.'' Ik stak een sigaret op en bood haar ook aan mijn leven was eigenlijk heel eenzaam ik had mensen om me heen maar steeds vervaagde een gezicht wel is. Ze kwamen allemaal uit goeie gezinnen hadden geen levens ervaring waardoor ik ook snel mijn aandacht verloor.'' Beroemd zijn is makkelijker dan je denkt het word een routine gezichten die langzaam vervagen en nooit meer terug ziet.''

Winttr
Ik glimlachten breed 'dan ga ik alvast naar bed want morgen moet ik fit zijn voor mijn 1ste werkdag.' Zei ik grijnzend ik kwam overeind en strekte mijn armen gapend uit ''tot morgen Nancy.'' Zei ik nog ''tot morgen kind'' zei ze zwak glimlachend terwijl ik me op Chris bed liet vallen ik rook zijn cologne in de kussen nam die tegen mijn gezicht aan ik bloosde zwak hij rook echt lekker. Ik kon niet wachten om samen te werken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/30/2016 10:38 PM

Jace
Ik slikte en werd nerveus van haar antwoord. Ze wil niet snel voor mijn charmes al was ik er 100 procent zeker ervan dat we vanavond het bed zouden delen. En niemand het hoefde te weten ik nam hapjes van mijn lasagna.'Wil je Jace Kingstons grootste geheim weten.. ik ben nog nooit echt verliefd geweest.. en dat heeft me tot hier gebracht.'' Ik keek om me heen.

Winttr
Ik glimlachten breed en kon niet wachten ik at mijn cheesecake snel op.''Kunnen we samen slapen?''Vroeg ik glimlachend zonder shame terwijl ik in zijn ogen keek en mijn handen op zijn been plaatste dicht bij zijn vriend.'' Met jou krijg ik geen nachtmerries meer'' glimlachten ik breed wat had ik het brein van een kind.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 09/30/2016 09:51 PM

Winttr
''Ik ben blij dat je het lekker vind'' zei ik liefjes terwijl ik niet kon stoppen met staren naar hem.'' Dus wanneer is mijn 1ste dag baas?'' Zei ik terwijl ik nu als een hele andere Winttr klonk attitude soms klunzig maar aan de andere kant elegant en sexy. Ik was er getraind in al vanaf miss Werst me op een constante school had geplaatst.

Jace
Ik kwam naast haar zitten en gaf haar de wijnglas ''ik heb geen intresse in je.'' Zei ik terwijl ik naar mijn glas keek ''ik ben gewoon je stepping stone naar de top'' Ik keek haar aan  terwijl ik een nipje nam van mijn wijn ''het leven van een celeb moet niet te gevoelig worden het geeft alleen maar problemen.'' Zei ik zuchtend terwijl ik met een hand door mijn haar glee.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  310  |  311  |  312  |  313  |  314  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page