Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 310 | 311 | 312 | 313 | 314 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 10/04/2016 07:30 PMKailynn
Wanneer hij dat zei beet ik op mijn lip en keek hem recht in zijn ogen aan terwijl ik gewoon doorging. Ik wou hem in me voelen komen. In the heat off the moment dacht ik nergens meer over na. Ook ik werd nu voor de tweede keer over het randje geduwt.
from LostSouls on 10/04/2016 06:42 PMKailynn
Wanneer hij toch weer de leiding neemt grijnsde ik breed en kreunde. Daar hield ik wel van. Als ik hem harder en sneller voelde stoten kon ik mijn kreunen niet bedwingen. Ik legde mijn hoofd zowat in mijn nek en sloot genietend mijn ogen. Zoals het bij hem voelde had het nog nooit bij iemand gevoeld.
from LostSouls on 10/04/2016 06:23 PMKailynn
Wanneer hij me weer bovenop zich had getrokken keek ik in zijn ogen. 'Let's find out.' zei ik zacht in zijn oor en drukte een zuigzoen in zijn nek. Sowieso dat die er morgen nog zat. Ik ging recht op zijn middel zitten en begeleidde zijn vriend met mijn rechterhand in mijn vriendin. Een kreuntje verliet mijn mond en ik begon hem te berijden op een gemiddeld tempo. Ik liet hem steeds dieper gaan terwijl ik mijn ogen genietend sloot.
from LostSouls on 10/04/2016 04:47 PMKailynn
Met een ondeugende blik likte ik langzaam zijn vinger schoon en proefde mezelf. Was niet de eerste keer. Ik draaide ons onverwachts om en ging op zijn middel zitten. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne en liet ze afglijden van boven tot beneden over zijn buik. Eenmaal zijn broek helemaal uit was en ook zijn boxer ergens op de grond lag verwende ik zijn vriend met mijn mond terwijl ik hem ondeugend aan bleef kijken.
Chris
Eenmaal in mijn kamer kleedde ik me om in enkel mijn joggingbroek en kroop onder de dekens. Ik nam Winttr tegen me aan en sloot mijn ogen. 'Je bent nu even niet mijn sexy assistente.' murmelde ik terwijl ik eigenlijk al in slaap aan het dommelen was. Nietwetend wat ik net eruit geblaat had.
from LostSouls on 10/04/2016 03:19 PMChris
Wanneer ze dat zei knikte ik. 'Soms wel ja.' zei ik tegen haar en glimlachte. 'Ik hoef geen meisjes over de vloer.' zei ik. Zolang zij hier was kwam er geen enkele meid of prostituee over de vloer. Als ze me gek maakt uitte ik mijn behoeftes wel buitenshuis. Ik keek naar haar. 'Kom, mijn bed ligt sowieso lekkerder dan het logeerbed.' zei ik.
Kailynn
Ik probeerde de kreunen te smoren door op mijn lip te bijten en sloeg mijn benen zowat om zijn nek zodat hij er beter bij zou komen. Niet veel later voelde ik me steeds meer over het randje geduwt worden en kwam met een luide kreun klaar.
from LostSouls on 10/04/2016 12:58 AMKailynn
Wanneer ik zijn hand voelde hapte ik naar adem en kneep de dekens onder ons fijn. Een kreun kwam zacht uit mijn mond. Wanneer hij dat vroeg knikte ik en sloot genietend mijn ogen. Goed met zijn vingers was hij zeker. Als daarna zijn mond er ook nog bij kwam verliet een hardere kreun mijn lippen.
Chris
Ik beet op mijn lip. 'Ik heb liever dat jij bij me slaapt... Tegen de nachtmerrie's.' zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes. Als ik Nancy hoorde roepen negeerde ik het gewoon volkomen en focuste me meer op Winttr. 'Ik wil haar niet, ook niet voor het bevredigen van mijn behoeftes.'
from LostSouls on 10/04/2016 12:36 AMKailynn
Kort beet ik op zijn lip en slaakte een klein gilletje wanneer hij me op bed duwde. Mijn handen verkenden zijn lichaam en maakten de knopen van zijn blouse open. Zijn lippen op de mijne voelde geweldig... ook al zou ik dat waarschijnlijk niet snel toegeven naderhand. Ik liet mijn handen afglijden naar zijn broek waar ik zijn riem en knoop los maakte.
Chris
'Probleem opgelost.' zei ze en maakte aanstalte me te kussen maar ik draaide mijn gezicht weg. 'Wat is er? Normaal had je me allang naar binnen gesleurd?' zei ze en sloeg haar armen over elkaar. 'Ik ben gewoon alle interesse verloren Tiffy. Het spijt me.' zei ik en zag haar zuur kijken en zich vervolgens omdraaien en met de lift terug naar beneden gaan. Ik sloot de deur en liep naar de logeerkamer. 'Winttr.. Je hoeft niet hier te slapen.' zei ik en leunde tegen de deurpost. 'Tiffy is gewoon een meid waar ik vaker het bed mee heb gedeelt. Ik heb geen interesse meer in haar.' zei ik en keek naar haar.
from LostSouls on 10/04/2016 12:05 AMKailynn
Wanneer ik Jace me opeens voelde omarmen fronstte ik en beet mijn kaken op elkaar om sterk te blijven. Wanneer hij me los liet trok ik hem tegen me aan en drukte mijn lippen tegen de zijne. Mijn handen lagen in zijn hals. Met mijn voet opende ik de deur en sleurde hem zowat mee naar binnen, naar mijn kamer. Wellustig zoende ik hem ondertussen gewoon door en duwde zijn jasje over zijn schouders. Niet te geloven dat ik dit deed. Normaal deed ik dit soort dingen echt niet, maar hij bracht iets in me naar boven. Iets avontuurlijks.
Chris
Wanneer Nancy Winttr weer bemoederde glimlachtte ik. Af en toe... Als ik vervolgens de stem van Tiffy hoorde beet ik op mijn lip. 'Ik ben zo terug.' zei ik en liep naar de voordeur. 'Tiffany.' zei ik en zag haar mooie grote bambi ogen. 'Het komt niet goed uit. Ik heb een logé.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. 'Oh...' zei ze. Haar blijheid veranderde meteen in teleurstelling. 'Misschien een ander keertje, Tiff.' zei ik tegen haar en krabde kort op mijn achterhoofd.
from LostSouls on 10/03/2016 11:42 PMKailynn
Ik beet op mijn lip en keek om naar Jace. 'Slaap lekker Jace.' zei ik nog en sloot de deur. Ik ben zo stom. Dat geld kon zoveel van de schulden af betalen. Het kon een opstap zijn terug naar LA. Zuchtend haalde ik een hand door mijn haar en zakte tegen de deur aan naar beneden. Ik kon het gewoon niet doen. Ik wou dit zelf doen. Ik was niet afhankelijk van iemand.
Chris
Ik glimlachte. 'Het was een oersaaie en oninteressante meeting.' zei ik en glimlachte. 'Ik zou veel liever met jou in het zwembad liggen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Kom, het eten zal zo wel klaar zijn.' zei ik en nam haar mee naar de eettafel waar inderdaad al alles klaar stond om aan te vallen.
from LostSouls on 10/03/2016 11:08 PMKailynn
Ik zuchtte en sloot kort mijn ogen. Wanneer ik opeens een klopje op de deur hoor liep ik erheen en opende hem. Op de grond lag een envelop.Ik raapte hem op en trof er weet ik veel hoeveel geld in. Wanneer ik opkijk zie ik Jace in de limo stappen. 'Ik ben geen hoer you know.' zei ik tegen hem en liep naar het portier van zijn limo. Ik gooide de envelop op zijn schoot. 'Ik heb je hulp niet nodig Kingston. Het lukt allemaal prima zelf.' Ik keek hem aan en keek vervolgens naar het portier. 'Misschien kan Devina het gebruiken.' zei ik en liep na nog een kort glimlachje te hebben gegeven terug naar de voordeur met een zucht. Ja ik kon het zo hard gebruiken. Ik kon het alleen niet aannemen. Al helemaal niet van hem.
Chris
Wanneer ik Winttr achter me hoorde draaide ik me om en zag haar in haar bikini staan. Ik slikte. Jezus, kan ze het me nog moeilijker maken? 'Dankje, zo te zien heb je genoten van het zwembad.' zei ik en trok een shirt aan. Ik ging nog een keer door mijn natte haar en probeerde haar niet van top tot teen te bekijken.