Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 311 | 312 | 313 | 314 | 315 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from walkingdead on 09/29/2016 09:52 PMWinttr
''Je kan op me rekenen.'' Zei ik vol van mezelf terwijl ik een deel van zijn leven wilde worden het klonk raar zo rechtstreeks. Maar Chris voelde echt als familie die ik nooit heb gehad. Ik stopte een hapje van de cheesecake in zijn mond zodat hij verder geen dingen er op tegen kon zeggen.'' Ik relax me prima aan jou zijde'' zei ik met een glimlachje terwijl ik niet kon wachten.
Jace
Ik deed de deur open terwijl het weer een meisje was ik knipoogte verleidelijk terwijl k haar hart tekeer kon horen gaan.''Bedankt'' ik stond zo erg in de deuropening zodat ze Kaillynn niet kon zien ik nam het karretje over terwijl ik het meisje rood aangekomen op de gang achter liet.Gelukkig was ze ze vergeten om tipfooi te vragen ''lasagna is mijn lievelings eten al vanaf ik 7 ben.'' Zei ik glimlachend ik was half italiaans dus vandaar misschien. Spaans Amerikaans en italiaans. Ik zette de bordjes lasagna op tafel en pakte 2 champagne glazen voor de wijn ''vraag wat je wil vragen.'' Zei ik terwijl haar aankeek vanaf de keuken ''nu het nog kan.''
from walkingdead on 09/29/2016 08:55 PMWinttr
Ik keek nadenkend naar mijn knieeen ''wat dacht je van mij als een tijdelijke assistant.. tot dat je er 1 gevonden heb.'' Zei ik ik had de opleiding als assistante gedaan Gideon klaagde veel maar niet over het werk dat ik verrichte. Ik was stipt en had een goed oog voor papierwerk, tijden en afspraken.'' Al ligt mijn cv thuis omdat ik alleen voor Gideon heb gewerkt zei ik lipbijtend.. maar ik beloof je dat ik waardig genoeg ben voor deze baan.'' Zei ik terwijl ik me omdraaide om in zijn mooie ogen te kijken Christian Kingston.. ben ik waardig genoeg?
Jace
Ik gaf haar een knikje ''gecondoleerd.'' Zei ik nog alleen terwijl mijn buik al ernstig begon te boeren ''ik heb echt zin in die lasagne.'' Zei ik grijnzend de auto stopte terwijl we uitstapte voor een flet wat op een werkgebouw leek. Haar vader overleden moeder verslaafd geworden ik begon langzaam conclusies in mijn hoofd op te bouwen. Als we eenmaal binnen zijn en ik de lasagne en wijn besteld had kom ik met een handdoek en een open blouse terug als Elizabeth er was geweest was ik nu niet zo nat. Ik wreef met de handdoek door mijn haar terwijl ik naar het open raam liep die uitzicht gaf op de stad ik beet op mijn onderlip. -O maj maj J and K alone in a room together what's going to happen xoxo Gossip girl-
from walkingdead on 09/29/2016 05:54 PMJace
Ik slikte en keek snel naar buiten ''tjeez wat ben je oplettend.'' Mompelde ik terwijl ik mannelijk bloosde.''Hoe ben je eigenlijk beland in Bakersfield?'' Vroeg ik zacht terwijl de regen tegen de autoramen kletste. Van LA naar dat arme dorpje of hoe ze het ook noemen. Ik zou daar geen dag overleven en dat kwam vooral omdat ik nooit echt voor mezelf heb gezorgd het enigen wat ik kon maken was roerei en pasta. Tenzij ik een kookboek las ik had autisme en autistische mensen waren ook een stuk sneller met leren al was ik begaafd.
Wintrr
Als hij dat zegt bloos ik nog harder ik ging rustig naast hem zitten en zette mijn handen op mijn knieeen.'' Hoe was je dag'' vroeg ik met een glimlach terwijl ik hem aankeek en toevallig cv's op zijn laptop open zag staan.'' Ben je opzoek naar een assistant?'' Vroeg ik fronsend terwijl ik een beetje te dicht bij zijn gezicht zat ik draaide me snel blozend om ''tjeez over gluren gesproken.'' Zei ik mompelend tegen mezelf.
from walkingdead on 09/29/2016 05:30 PMWinttr
Ik glimlachten zwak en keek hem na ''je bent anders.'' Zei ik zacht ik pakte mijn lingerie van Victoria's secret en was de halfe dag bezig geweest met iets voor Chris onder leiding van Nancy. Aan zijn blik kon ik zien dat hij het wel kon gebruiken to cheer up. Ik pinde mijn haar in een staart. En deed een nachtjapon aan en rende zo wat naar de koelkast terwijl Nancy stond stof te zuigen ''niet rennen!'' Ik pakte de cheesecake taart met zijn naam er op geschreven. En hoopte dat ik het goed had gedaan altans had ik gelezen dat zijn lievelings toetje cheesecake was. Ik hield het bord achter me terwijl ik naar hem toeliep ''uhm..'' Zei ik nerveus ''ze heeft cheesecake gemaakt en ze wl dat je het proeft'' Zei Nancy mompelend terwijl ik blozend knikte en het bordje aan hem gaf.
Jace
''Eigenlijk rij ik zelf niet'' zei ik zwak glimlachend ''automatische bestuurder.'' Ik hield de deur voor haar open na dat ze was ingestapt tikte ik de tomtom in. De auto begon met rijden terwijl ik vanaf mijn ooghoek na haar keek ik vroeg me af of ze ooit vriendjes heeft gehad of maar ook ervaring heeft. Ze was sowieso geen maagd meer dat kon ik zien aan haar lichaamstaal in mijn jongere jaren heb ik veel opleidingen gevolgd en behaald na dat mijn moeder was overleden bleef ik nog steeds op dezelfde pad.. maar er was toch iets.. iets wat je niet meer kan terug halen. Mijn broertje was in ieder geval niet op zijn pad gebleven volgens mij had hij alle opleidingen die hij had gedaan op een lager niveau behaald steeds was het mama dit mama dat en ik en mijn vader boeide het vrij weinig wat hij dacht. Mjn vader was trotser op mijn resultaten dan die van Chris maar ik moest eerlijk toe geven steeds als ik naar die jongen keek dacht ik aan Mama.
from walkingdead on 09/29/2016 10:07 AMWinttr
Ik horde iemand en draaide me om. Als ik Chris zie kijken tussen het kiertje. En ik naakt ben bloos ik "welkom terug" glimlachten ik breed. Terwijl ik een beetje meer achter het douchegordijn ging staan.
Jace
Ik nam diep adem '' eigenlijk ben ik het gewend om in een fancy restaurant te eten.. maar aangezien we in bakersfield zijn kunnen we naar de snackbar.. o nee dan word ik opgemerkt wat dacht je van lasagne bij mij thuis?" Grijnsde ik terwijl ik voor het eerst met mijn eigen sportwagen hierna toe was gekomen. Ik moest meer weten over haar en haar moeder aangezien er een connectie lag tussen mijn vader en haar moeder.
from walkingdead on 09/29/2016 12:09 AMJace
Ik had Elizabeth vrij gegeven terwijl ik midden in de regen voor Kaillyn's huis stond. Ik belde aan terwijl ik zo het gevoel had dat mijn plan op een one nightstand zou eindigen. Ik wilde meer weten van haar ze intregeerde me. Als ze eenmaal open doet kijk ik recht in haar ogen ''hee wil je het.. nog met me vieren.'' Zei ik grijnzend terwijl ik klets nat was ''je eerste magazine is niet zmr wat.''
Winttr
Ik stond douchen terwijl ik aan Chris dacht.. En Nancy's woorden. Ik keek droevig naar mijn voeten.. hij had genoeg meiden ik had de deur op een kiertje gelaten zodat ik Chris kon horen binnen komen. Ik wilde hem iets vragen en weten hoe zijn dag was ik glimlachten bij die gedachte's een leuk gesprek met Chris.
from walkingdead on 09/28/2016 11:39 PMJace
Ik stak een sigaret op en keek verveelt naar mijn schoenen.'' Ik heb veel werk'' zei ik tegen hem terwijl ik hem aankeek dat we vroeger close waren geloofde niemand.'' Op het feest was je alleen bezig met wijfen dus zeur niet zo aan me hoofd dat ik weinig naar je om kijk'' zei ik verveelt ''tjeez neem een vriendin ofzo vult je eenzaamheid.'' Zei ik grof terwijl ik de lift verliet met Elizabeth die de heletijd stil was gebleven het liefst deed ik niet zo tegen mijn kleine broertje. Maar het leven was hard in ons geval en daar moest hij mee leren om gaan ik miste mama ook alleen dat hoefde hij niet te weten.
Winttr
Ik zat te kaarten met Nancy terwijl ik de hele tijd naar de klok opkeek.'' Ik mis Christian'' zei ik sipjes tegen Nancy terwijk ik mijn joker inzette ''hecht je niet teveel aan die jongen..je bent niet de enigen vrouw voor hem.'' Ik bloosde en schudden mijn hoofd ''Christian is alleen een vriend.. h-h-h-i-j mag doen wat hij wilt met vrouwen.'' Zei ik terwijl ik het me ook niet voorstelde Christian die van een vrouw zoals ik ging houden?
from walkingdead on 09/28/2016 11:13 PMJace
''Ben je verliefd ofzo je klinkt net als een boos vriendje.'' Zei ik grinnikend terwijl ik met mijn pen speelde ''ophouden jullie 2.'' Zei vader bespottend terwijl Gideon vertrok ''zodra we Winttr hebben gevonden geven we haar onderdak en laten we haar een studie doen.. zodat ze een baan kan vinden of misschien bij ons bedrijf kan werken ik weet hoe belangrijk het voor jullie moeder is om dat meisje een goed leven te bieden.'' Vader glimlachten bij zijn eigen woorden ''ze wild altijd het beste voor jullie en voor andere.'' Zei hij ''ik denk dat ik Whitney heb gezien.. was het net dat meisje in die bloes en rokje ze leek op een playboy model?'' Zei ik tegen Chris ik keek op mijn horloge ''de tijd vliegt heb zo een afspraak.'' Zei ik terwijl ik overeind kwam ''we praten een andere keer wel over bussines.'' Zei ik verveelt ''gaan jullie maar in ieder geval weten jullie wat jullie te doen staat.''
from walkingdead on 09/28/2016 10:50 PMJace
''Je overdrijft Christian.. mama komt uit bakersfield en alleen oma kennen we niet opa dus het kan wel zo zijn.'' Zei ik verveelt ''hoe weet jij dat hij een pleegzusje heeft?'' Vroeg ik verveelt terwijl ik als gewoonlijk arogant en een attitude opzetten voor mijn vader.'' En vader wat is die vrouw van ons?'' Vroeg ik terwijl ik het over Kaillyns moeder had zijn blik verstrakte.'' Niets gewoon oud tuig dat bevriend was met je moeder'' ik fronste maar hield mijn schouders op ''Winttr heeft een familie nu.. en ze werkt op mijn zenuwen met dat gelantefanter van haar het is net of ik tegen een domme koe praat.'' Zei Gideon ''maar ik ga jullie zoeken het maar uit met jullie familie probleem.'' Ik kende Gideon wel een knap joch dat voor de tv als de perfecte jongen doet maar in het echt gewoon gay is en er niet mee kan dealen.
from walkingdead on 09/28/2016 10:22 PMJace
Ik stond op de lift te wachten terwijl ik voor het eerst niet op tijd kwam. Het probleem van Kaillyn zat me nog steeds dwars.. vooral omdat ze voor haar moeder moest zorgen. Haar cariere kon zo niet verder gaan met een moeder aan de drank. Ik dacht na hoe ik haar het beste kon helpen. Huh? Ik besefte ineens dat ik om een meisje haar welzijn druk maakte. Ik nam diep adem ''nahw niet mijn probleem'' zei ik arogant Elizabeth keek me fronsend aan terwijl de lift voor ons open ging. Ik zag mijn vader weer na jaren terwijl hij gelijk glimlachten ''hee pa'' zei ik terwijl ik langs mijn broertje liep en hem een handdruk gaf.'' Ik ben blij dat jullie er beide nu zijn.. want we moeten het namelijk over iets heel belangrijks hebben.'' Ik fronste en ging zitten op mijn plek ''het gaat om jullie moeder...'' Als hij over mama begint bijt ik op mijn onderlip.'' Aangezien jullie geen familie kennen van jullie moeder moet ik jullie beide aan iemand voorstellen.''Ik fronste terwijl er vraagtekens in mijn gedachte's verscheen de lift ging ineens open terwijl er een wel bekend gezicht verscheen.'' Gideon Werst'' zei ik met een lachje terwijl hij arogant papieren aan mijn vader gaf ''hier heeft u de bevoegdheid van Winttr ik weet niet waar ze is maar ik zal er naar u toe sturen als ze komt aan kakken.'' Zei hij verveelt '''jullie moeder heeft een halfzusje.. Whitney Valdez'' ik fronste ''dus we hebben een tante?'' Zei ik blij terwijl ik benieuwd naar haar was. Hopelijk was ze hot.'' En nog iets.. Jace.. zorg dat je uit die Kaillyn's buurt blijft.'' Ik fronste ''o dus u heeft de magazine gezien?'' Zei ik op een verveelde toon ''ik waarschuw je Jace die moeder is niet goed bij haar hoofd.''