Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 311 | 312 | 313 | 314 | 315 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| With walkingdead
from LostSouls on 10/03/2016 10:40 PMKailynn
Wanneer we beide klaar waren met eten deden we samen de vaat. 'Weet je zeker dat je me morgen niet nodig hebt als je haar wegbrengt?' vroeg hij. Ik knikte. 'Ik moet dit alleen doen.' zei ik tegen hem en nam het laatste bord aan om af te drogen en begon alles in te ruimen. Toch bleef de hele tijd het Devina Jace gezeik in mijn kop ronddwalen. Ik dacht dat het over was tussen die twee? Moeder stak een sigaret op en draaide de dop terug op de fles. 'Ik ga naar mijn kamer. Stoor me niet.' zei ze chagrijnig en nam de fles en sigaret mee. 'Zal ik vannacht hierblijven?' vroeg Kyle. Ik schudde mijn hoofd. 'Ga naar huis.' zei ik en drukte een kus op zijn wang. Hij knikte pakte zijn spullen en verliet het apartement. Wanneer de deur dicht ging zag ik een brief op de mat. Rekeningen. Ik zuchtte en opende ze om weer een notitie te zien van mijn moeders schuld die nog steeds moest worden afbetaald. Al mijn overige geld ging naar de kliniek voor mijn moeder haar opvang. Ik had nog maar een klein beetje over van de studiefinanciering van afgelopen jaar. Misschien moest ik zolang toch maar een extra baantje nemen naast het modellen werk.
Chris
Na een halfuurtje kwam ik thuis. Ik deed mijn doordrenkte jas uit en ging door mijn natte haar. Ik rook de pasta geur vanuit de keuken en glimlachte zwak. Mijn kleding plakte aan me maar het feit dat we pasta gingen eten maakte al een hele boel goed op dit moment. Ik trok mijn blouse uit en liep zo door de woonkamer naar mijn kamer. 'Hey.' riep ik nog terwijl ik in mijn inloopkast verdween. Op zoek naar een nieuw shirt.
from LostSouls on 10/03/2016 10:09 PMChris
-100%- stuurde ik en keek mijn vader weer aan. 'Ik verzin dit niet zomaar Chris. Als dit uit komt kan het alleen maar slechter gaan bij Kingston Empire. Daarom moeten we haar vinden.' zei mijn vader. 'Ze weet het vast zelf niet eens.' zei ik. Ik hoopte toch dat ze van niks wist want anders loog ze al dik een week tegen me. 'Daar kunnen we niet vanuit gaan. Let gewoon op of je haar ziet oké?' zei vader. 'Ik moet nu gaan, mijn vlucht naar Taiwan vertrekt over 4 uur en ik wil niet te laat komen.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'Fijne vlucht.' zei ik nog enkel en stormde het kantoor uit. Ik keek naar Malissa die haar spullen ook al klaar had staan om te vertrekken. 'Jij ook, fijne vlucht.' zei ik terwijl ik de lift instapte en de liftdeuren snel erna sloten.
Kailynn
Onder het eten probeerde ik de tv te negeren. Ik keek op mijn telefoon en las wat door Gossip Girl. Vervolgens springt er een nieuwe update voor me neus. Wanneer ik de foto zie beet ik mijn kaken op elkaar en hield mijn adem in. Serieus? Ik rolde mijn ogen en zuchtte mijn ingehoude adem uit door mijn neus. Zo te zien had hij nog een shoot te vieren. Ik keek naar Kyle die me volgens mij al een minuut met een rare blik aanstaren was. 'Het is niks.'zei ik zuchtend en at verder. 'Ziet niet uit als niks.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Gewoon een post van GG over Jace en Devina.' mompelde ik. 'Je bent toch niet voor die Jace aan het vallen?' vroeg hij. Ik lachte. 'Tuurlijk niet. Wat mij meer aangaat is dat als ik seks heb gehad met hem gister nacht dat ik niet de enige ben. Wie weet waar Devina allemaal is geweest.' fluisterde ik.
from LostSouls on 10/03/2016 09:02 PMChris
Eenmaal in de lift voelde ik mijn telefoon weer trillen. -Nee, dat zal ook niet gebeuren want ze is geen familie. Ben nu bij KE om dat nogmaals duidelijk te maken.- stuurde ik terug. Ik zuchtte en liep de lift uit wanneer ik bij het kantoor van vader was. 'Goede avond Chris.'zei Malissa, de secretaresse van mijn vader. 'Hey mal.' zei ik en liep het kantoor van vader in. Zag hem bellen. Ik liep naar de stoel bij zijn bureau en ging zitten terwijl vader diep in gesprek was. 'Je zorgt maar dat je het regelt. We kunnen het niet veroorloven om een Label te verliezen.' siste hij boos en hing op. 'Alles oké?' vroeg ik. Hij reageerde nauwelijks. 'Waarvoor wou je me spreken Christian?' vroeg hij zuchtend terwijl hij in zijn bureaustoel neerplofte. 'Whitney...' zei ik en zag hem nogmaals dieper zuchten. 'Niet weer Chris.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Het is gewoon niet mogelijk... Mam had het me verteld als ze een klein zusje had en ze lijkt totaal niet op ons.' zei ik meteen en kwam overeind. 'Dus je hebt haar gezien?' vroeg hij argwanend. Ik schudde mijn hoofd. 'Na het gala niet meer... het klopt gewoon niet pap. Gideon wou gewoon van haar af.'
Kailynn
De hele dag heb ik geslapen. De kater was nu wel zo goed als weg. 'Kom je? Je zalm is klaar.' hoorde ik Kyle vanuit de keuken. Ik kwam overeind van het bed en liep naar de woonkamer. Mam zat op de bank met een pizza terwijl Kyle zich had uitgesloofd om te koken. 'Mam, eet met ons. Je moet wat gezonds binnen krijgen.' zei ik tegen haar. Ze bleef koppig zitten en staarde naar de tv. Zuchtend ging ik aan de eettafel zitten en keek naar Kyle. 'Bedankt Kyle, het ziet er heerlijk uit.' zei ik tegen hem. Hij knikte enkel. 'Laat haar maar... Zie het als haar laatste avond maal.' zei hij. Ik zuchtte. Ik hoopte maar dat ze zich morgen rustig hield tot we bij de kliniek waren.
from LostSouls on 10/03/2016 08:07 PMChris
Ik glimlachte en keek haar na. Ik legde mijn hand tegen mijn wang en voelde een raar gevoel in mijn buik wat in zeker 2 jaar al niet meer had gevoeld bij iemand. Ik beet op mijn lip. 'Geoffrey, Kingston Empire.' zei ik tegen de chauffeur die meteen weer wegreed. Ik haalde een hand door mijn haar. Nu moest ik me maar voorbereiden voor het gesprek met vader. - Ik ben er nog een uurtje- stond in zijn sms en ik zuchtte diep.
from LostSouls on 10/03/2016 06:53 PMKailynn
Ik beet op mijn lip en hoorde de voordeur open gaan. 'Lynn?' hoorde ik uit de woonkamer komen. Het was Kyle. Ik liep naar de woonkamer en keek hem aan. 'Hoe zie jij uit?' vroeg hij. 'Jace was hier... hij wou de shoot vieren. Nu weet ik wat het betekent.' zei ik en zag hem zijn ogen verder openen. 'Hebben jullie?' vroeg hij geschokt. 'Ik heb geen idee. Hij zei van niet maar hij draait er om heen en we waren allebei dronken en ik weet helemaal niks meer van gisteren en ik.... Ik doe dit soort dingen niet. Dan zal ik het toch ook niet hebben gedaan terwijl ik dronken was... toch?' vroeg ik hem. Hij haalde zijn schouders op. 'Laat het maar gewoon los... Je hebt wel belangrijkere dingen aan je hoofd.' zei hij. Ik zuchtte en keek naar de dichte deur van de slaapkamer van mijn moeder. 'Als ze de kliniek ziet gaat ze sowieso door het lint.' zei hij zacht. Ik haalde radeloos mijn schouders op en legde een hand tegen mijn hoofd en de andere in mijn zij. 'Ze kan zo niet doorgaan. Ze zuipt zich zelf dood en ik wil gewoon mijn moeder terug. Mijn LA moeder. Niet de moeder hier in dit gat.' zei ik en zuchtte. Kyle nam me tegen hem aan. 'Het komt goed. Deze keer zal het aanhouden.' zei hij en ik voelde zijn lippen in mijn haar.
Chris
In de limo nam ik haar notitieblok door en glimlachte. 'Je bent een prima assistente. Je deed het geweldig.' zei ik tegen haar en gaf haar notitieblok terug. Ik nam mijn telefoon en sms'te mijn vader. - Ben je bij KE? - Ik moest met hem praten over Winttr. Zolang ik niks zeker wist moest ik haar verbergen in mijn penthouse. Jace en vader konden er niet achter komen dat ze al die tijd gewoon bij mij heeft gezeten.
from LostSouls on 10/02/2016 11:09 PMKailynn
Wanneer alle flessen waren opgeruimd en mijn moeder uitgeschreeuwd was ging ze naar bed. Ook ik liep naar mijn kamer waar ik op bed ging zitten en voor me uit staarde als een halfdode zombie. Wanneer ik mijn telefoon voelde trillen keek ik erop en zag een sms van Jace. - Leugenaar, ik wist het wel..- stuurde ik terug en schudde mijn hoofd. Beter dat hij dan in ieder geval zijn mond hield. Ook zag ik een bericht van een agent van het gala. Auditie voor een shoot. Morgen. Dan moest ik maar beter zorgen dat ik me beter voelde.
Chris
Bij de lunch werd alles zorgvuldig doorgenomen en afgesproken. 'Wanneer de shoot en het spotje goed verlopen leggen we u het contract voor. Het contract is geldig voor een half jaar als gezicht van het merk 4 verschillende commercials en 6 verschillende shoots zodat er elke maand een andere foto word getoond ter reclame.' zei Pablo. Ik knikte aandachtig en nam nog een slok van mijn water. 'Klinkt goed.' zei ik en glimlachte. 'Ik kijk er zeer zeker naar uit om zaken met u te doen.'
from LostSouls on 10/02/2016 10:20 PMKailynn
Eenmaal thuis keek ik Jace na en liep naar de voordeur. 'Ben je de hele nacht bij hem geweest?' vroeg mijn moeder. Zuchtend liep ik langs haar naar de voordeur. 'Niet nu mam.' murmelde ik. 'Zo word je al helemaal een model van niks. Je kunt je weg niet naar boven neuken.' zei ze. Ik rolde mijn ogen. 'Kom naar binnen en ga naar bed. Je hebt een kater.' zei ik en begon het huis op te ruimen. Morgen ging ik naar de kliniek met haar om haar in te schrijven. Al zou ze het zelf waarschijnlijk niet door hebben. Als ze wist dat ik haar naar de kliniek bracht ging het fout.
Chris
Wanneer we bij het kantoor van Pablo kwamen glimlachte ik. 'Christian Kingston, dat is een hele tijd geleden.' zei hij. Ik glimlachte. 'Goed u weer te zien.' zei ik. We hadden een goede conversatie gehad een half jaar geleden. 'Pablo, dit is Winttr. Ze is tijdelijk mijn nieuwe assistente. Winttr, dit is Pablo Rabanne. Het hoofd van Paco Rabanne.' zei ik. 'Leuk u te ontmoeten Winttr.' zei hij. 'Zullen we gaan, de reservering staat voor over 10 minuten.' stelde ik voor. Hij knikte.
from LostSouls on 10/02/2016 08:21 PMChris
Wanneer ze dat zei en naar beneden liep haalde ik een hand door mijn haar. Ik liep naar de badkamer waar ik me uitkleedde en in de douche stapte. Na gedoucht te hebben ging ik strak in het pak en liep vervolgens naar beneden om te ontbijten. 'Goede morgen Nancy, ziet er weer goed uit.' zei ik tegen haar en keek naar Winttr. Ik ging naast haar aan tafel zitten en begon te ontbijten.
Kailynn
Ik rolde mijn ogen en kleedde me verder aan. Wanneer dat was gebeurd liep ik naar de eettafel waar we al snel begonnen met eten. Ik begaf me vooral veel aan het fruit. Goed kater voedsel. Ik keek kort naar Jace en voelde mijn mobiel in mijn zak trillen. Ik nam hem uit mijn zak en zag dat het mijn moeder was. Plus nog eens 23 gemiste oproepen van gisteravond. -Ik ben oké, ik kom over een uurtje thuis.- stuurde ik naar haar en stopte zuchtend mijn telefoon weg.
from LostSouls on 10/02/2016 09:39 AMKailynn
Wanneer hij dat zei en ik mijn BH zag vergrootte mijn ogen. Als we niets gedaan hadden hoe kwam hij er dan aan? Rollend met mijn ogen nam ik de BH van mijn benen en ging aan de andere kant van het bed met mijn rug naar hem toe staan. Ik trok de blouse uit en deed mijn BH aan waarna ik de kleren van de grond af haalde. Ik mocht maar hopen dat hij niet tegen me loog. 'Vier je alle shoots zoals deze? Zorgen dat ze dronken worden en vervolgens de volgende dag niks meer weten?'
Chris
'Gelukkig.' zei ik tegen haar en draaide me om. Hard beet ik mijn kaken op elkaar wanneer ik zag wat ze aan had. Het maakte me wel verdoms moeilijk van haar af te blijven. Langzaam liep ik naar haar toe en bleef vlak voor haar staan. Ik keek in haar ogen en knoopte het bovenste knoopje weer vast. ' vandaag heb ik een meeting bij lunchroom jovalli om half 3 met het hoofd van Paco Rabanne. Daarna moet ik nog even naar Kingston Empire. Jij kan na de meeting naar huis.' zei ik en glimlachte
from LostSouls on 10/01/2016 10:48 PMKailynn
Als ik zijn stem hoor schrok ik. Niet verwacht dat hij wakker was. Gekust... Ik legde mijn hand tegen mijn hoofd. 'Ik drink nooit meer...' mompelde ik in mezelf. Als dan ook nog zijn assistente binnen komt vallen zuchtte ik. Tuurlijk, kon niet erger. Een getuige. Wanneer hij opstaat en zich omkleedde kon ik het niet laten om af en toe te spieken. 'Wat katervoedsel kan er wel in ja.' murmelde ik en sloot mijn ogen weer tegen het felle licht. Ik snapte niet dat mijn moeder dit iedere dag klaar kreeg gespeeld.
Chris
'Goedemorgen Winttr.' zei ik tegen haar en gaapte kort. 'Hoe heb je geslapen? Heb je nachtmerrie's gehad?' vroeg ik en wilde me omdraaien maar hoorde dat ze zich aan het omkleden was. Nancy was zo te ruiken weer aan het ontbijt begonnen. Vandaag had ik een meeting met het hoofd van het parfum merk Paco Rabanne. Misschien dat ik het nieuwe gezicht zou worden van het parfum merk.