Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 30 | 31 | 32 | 33 | 34 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 10/09/2019 06:34 PMMathías
Ik keek op als Easton binnen komt. 'Ach man, flikker op.' zei ik. Nog altijd boos over gister. Wat dacht hij nou? Ik keek op mijn telefoon en zag dat ik vannacht Saia had gebeld. 'Fuck...' zei ik en keek naar Xavier. 'Wat heb ik tegen dr gezegd?' vroeg ik hem. 'Een halve liefdesverklaring.'zei hij. Ik wou mezelf echt voor mijn kop slaan. Vervolgens keek ik naar Easton en rolde mijn ogen.
from LostSouls on 10/07/2019 11:38 PMAlvira
Ik werd wakker met een brede glimlach op mijn gezicht. Ik voelde me geweldig. Ik kwam overeind en trok een blouse aan en liep daarin naar beneden. 'Alvira Carina Vargas, Por favor, ponte algo de ropa!' zei mijn moeder. Mijn vader kwam net binnen gelopen. 'Wat? Pa wou toch dat ik het hoertje werd van Salazar?' zei ik en voelde voor ik het wist een klap tegen mijn wang van mijn vader. 'No contaminarás este apellido jugando a la puta con mi competidor y mi enemigo!' Zei hij. Ik legde mijn hand op mijn wang. 'Ya lo has hecho tú mismo, mi querido padre.' zei ik en liep de ontbijtzaal ook weer uit. Hij had me nooit geslagen. Vroeger was hij degene die me op mijn kont sloeg nadat ik mij had misdragen, maar voor de rest was ik zijn favorietje. Ik liep haast tegen mijn broertje aan. 'Wat is hier allemaal aan de hand?' vroeg hij me. Hij was net 1 jaartje jonger dan mij. 'Niks waar je je druk over hoeft te maken.' vertelde ik hem. 'Alvira, no soy estúpida!' zei hij. 'Is pap weer aan het gokken?' Ik schudde mijn hoofd. 'Laat het aan mij over, oké?'
Mathías
Kreunend werd ik wakker. Ik had dorst en barstende koppijn. Ik hoorde mijn naam ergens en voelde toen nog een vlaag van misselijkheid. Ik keek rond en zag dat ik in mijn eigen kamer lag. Xavier moest me zat zijn geweest. Als ik in de hoek keek zag ik dat Xavier daar in zijn stoel lag te slapen. 'Xavi.' zei ik en merkte dat ik weer moest kotsen. Ik kwam snel overeind en kotste in de emmer die hij blijkbaar al naast het bed had gezet. 'Mijn ouders werden gek van je gekots. Je bent 5 keer wakker geworden en toen dachten we dat ik beter hier kon blijven.' zei hij met een schorre stem terwijl hij zich uitrekte. Ik beet op mijn lip en veegde wat kots van mijn lippen.
from LostSouls on 10/07/2019 11:04 PMAlvira
Ik beet op mijn lip en genoot van elke beweging die hij maakte. Ik zocht houvast en duwde mijn hand tegen het raam die helemaal beslagen was. Daar lag je dan. In enkel stiletto's en je vijand die boven je ligt te pompen. Als vader wist dat ik dit voor hem deed zou hij de stekker eruit trekken. Ik moest tijd rekken toch? Vroeger was ik zijn meisje en nu kreunde ik de naam van zijn vijand. Vroeger was hij het die me billenkoek was als ik stout was geweest. Nu was het Easton die zijn handen op mijn billen liet neerkomen. 'Ik wil het voelen.' zei ik hijgend.
Mathías
Eigenlijk bezinkte het nog niet echt wat ze zei. 'Kom, naar bed met jou.'zei Xavier die me naar de logeerkamer bracht en me daar op bed gooide. 'Ik hou echt van haar man. Ik ga nooit meer iemand zoals zij vinden. Ik zal alleen maar rondneuken tot het einde van mijn dagen.' zei ik dramatisch waarna ik begon te lachen en voelde hoe mijn lichaam zwaarder werd en ik in slaap viel.
from LostSouls on 10/06/2019 11:19 PMAlvira
Ik kreunde als hij zijn vriend erin stoot. Ik zette nu mijn nagels in zijn armen en genoot van hoe hij met me omging. Ik was altijd al een sucker voor harde seks. En de haat die wij voor elkaar voelde was daar perfect voor. 'Fuck ja!' kreunde ik. De omgeving was ik al helemaal vergeten. Het boeide me niet waar we waren, het enige wat me interesseerde was dat hij me goed neukte en dat ik heerlijke orgasmes kreeg.
Mathías
'Ahhhh Saia, Mi amore! Donde estas ahora La noche no es nada sin ti. Ah, y Easton ha vencido a Rafaël. Espero que muera en la cama de su enfermedad. ¿Dónde estás ahora cariño?' zei ik als ze opnam en Xavier probeerde mijn telefoon af te nemen. 'Mathías verdomme, stop die telefoon weg. Je krijgt nog spijt.'
from LostSouls on 10/06/2019 10:37 PMAlvira
Ik kon alleen maar vies grijnzen terwijl hij me bij mijn keel vastpakte en voelde niet lang daarna zijn lippen wild tegen de mijne. Al snel voelde ik de leren bank van de limo onder mijn rug en voelde meteen hoe geil hij me kon maken. Machtsspelletjes waren nu eenmaal geil. Ik zoende wild met hem mee en haalde zijn blouse uit zijn broek en trok deze vervolgens open. Ik duwde de blouse van zijn schouders en zette mijn nagels kort in zijn schouders.
Mathías
De avond was redelijk snel ten einde. Ik had me lazerus gezopen en werd door Xavier uit de auto getild naar zijn huis. Rechtlopen kon ik niet meer. Ik nam mijn telefoon erbij en besloot in mijn dronken bui Saia te bellen. Ze moest weten hoe ik me voelde en dit leek op dit moment een geweldig plan.
from LostSouls on 10/06/2019 06:18 PMAlvira
Ik keek hem boos aan en snoof spottend door mijn neus met een grijnsje. ‘Tuurlijk, als niemand je helpt maak je die volgende bijeenkomst niet eens meer mee.’ Zei ik tegen hem en dronk uit mijn glas. ‘Doe vooral wat je zelf wilt. Je vergeet alleen dat je lieve stieffamilie niet de enige aan de top is. Al helemaal niet als al hun geheimen op straat liggen.’ Ik ging wat voorover zitten en keek hem aan.’ Weet je wat het is met mensen zoals jij. Jullie voelende gerechtigd tot het nemen van Wraak op mensen die jullie helemaal niks hebben aangedaan. Alleen omdat zielige papi dood is door toevallig iemand die rijk is. Zielig... gewoon weg zielig.’
from LostSouls on 10/06/2019 01:01 PMAlvira
Ik keek wat naar mijn nagels en sloeg mijn been over mijn andere been. 'Als je slim bent blijf je een paar dagen uit het zicht. Ik zorg er wel voor dat alles wat ze van je hebben vervalt en dat misschien zelfs Rafaël de bak in vliegt voor wat hij heeft gedaan.' zei ik en nam een fles prosecco die koud stond. Ik vulde een glas en hield die voor aan Easton. Het gaf een kick, die machtspelletjes. Ik begreep nu wel waarom mijn vader zo was. Waarom de Rijken zo waren. Met geld kon je veel.
from LostSouls on 10/06/2019 12:23 PMAlvira
Easton Salazar in paniek. Precies waar ik hem hebben wou. Ik keek naar hem en schudde mijn hoofd. Ik floot op mijn vingers en de limousine kwam al aanrijden. 'Deje su auto encendido, no tiene nada encendido ahora.' zei ik en hield de deur voor hem open zodat hij in kon stappen. 'Rápido.'
from LostSouls on 10/06/2019 12:11 PMAlvira
Ik stond te dansen met Xavier en keek op als erharde dreunen van links kwamen. Easton en Rafael ofzoiets. Ik keek naar Mathías die woede op zijn gezicht had staan en erop af liep. Ik hield hem tegen. 'Hij is al KO Mathi.' zei ik hem. Ik seinde naar Xavier dat hij Mathías bezig moest houden en keek vervolgens naar Easton die zich door de menigte naar buiten werkte. Ik liep achter hem aan en eenmaal buiten zag ik aan zijn gezicht dat hij stress had. 'Dat was niet slim.' zei ik tegen hem. 'Los je altijd de ruzies van je broertje op?' Ik wist wat er was gebeurd. Ik had zo mijn bronnen. Ik vond het naar voor Saia. Verkrachting gunde je geen enkele vrouw.
Mathías
Ik keek Alvira na die naar buiten liep en wou verder lopen, maar Xavier hield me tegen. 'Laat het man. Hij krijgt zijn verdiende loon die eikel.'zei hij en ik beet op mijn lip. 'Je weet nog half niet wat die jongen gedaan heeft.' zei ik en keek hoe ambulance personeel binnen kwam en hem meenam. Ik hoopte oprecht dat hij zodanig beschadigd was dat hij het niet zou overleven.
from LostSouls on 10/06/2019 11:25 AMMathías
Ik haalde een hand door mijn haar als we binnenstappen en liep gelijk met Xavier de dansvloer op waar we wild begonnen te dansen. Vanavond wou ik zo naar de kloten gaan dat ik het me niet eens meer kon herinneren. Sinds Easton bij ons is gekomen was alles veranderd. Het boeide Pa vroeger nooit wat ik uitspookte. Hij keek nauwelijks naar me om en nu stuurt hij Easton steeds op me af om me te beschermen. Nou mooi niet. De ergste ziekte heb ik al, iets ergers kan er niet meer gebeuren.
Alvira
In de auto was ik alleen maar aan het denken aan de gevolgen. Mam was een advocaat en stond waarschijnlijk vol in haar recht om me uit die shit te willen houden. Ik beet op mijn lip en werd afgezet voor de club waar ik uitstapte en vervolgens naar de portier liep. 'Vargas.'zei ik enkel en mocht meteen naar binnen. De muziek bonste door de hele ruimte en de mensen waren al vol op aan het dansen. Ik zie beneden Xavier en Mathías al dansen en ik liep de trap af. Onderweg kwam ik ook Luna en Sabi op de trap tegen. 'He he, waar bleef je nu?' zei Luna die me de dansvloer op trok.