Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/21/2017 09:17 AM

Sam
Ik lach zacht als ze zegt dat ze niet dronken is en schud mijn hoofd. Ik grijns als ze zacht kreunt en kijk naar haar. Ik leg mijn handen op haar heupen en zeg "Ik heb drie meisjes gezoend, de rest van de avond heb ik met jou doorgebracht" Ik kijk haar aan en zoen haar. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/21/2017 09:10 AM

Sam
Ik lach zacht als ze me op bed duwt en op mijn schoot gaat zitten. Ik geef weer een kus in haar nek en zeg "An, je bent dronken" Ik leg mijn armen om haar middel en kijk naar haar. "Dit wil je helemaal niet" zeg ik en geef nog een kus in haar nek. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/21/2017 09:04 AM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Het was ook maar een grapje" Ik kijk naar haar en ga achter haar staan. "Dat had ik door ja" zeg ik en geef een kus in haar nek waarna ik naar het bed loop en ga zitten. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/21/2017 08:57 AM

Sam
Ik lach zacht en zeg vanuit de badkamer tegen haar "Ik ben niet degene die zomaar begint te strippen" Ik kleed me snel uit en doe een joggingsbroek aan. Ik loop de kamer weer in en kijk naar haar terwijl ze haar haren kamt. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/21/2017 08:51 AM

Sam
Ik lach zacht en leg een hand voor Anya's mond "Ssst, de kinderen slapen al" zeg ik zacht en loop naar boven. Ik bijt op mijn lip als ze haar jurk uitdoet en zeg lachend "Je bent echt dronken, kom we gaan slapen" Ik loop de badkamer in en kijk in de spiegel terwijl ik een hand door mijn haar haal. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/21/2017 08:45 AM

Sam
Ik vang mijn jas en begin haar te kietelen "Hoe noemde je mij?" Vraag ik lachend en stop weer met kietelen. Ik ga naast haar lopen en knik "Kan wel. Wil je nog op mijn rug?" Vraag ik.als we thuis zijn begint Anya de buurvrouw te knuffelen en ik glimlach. Ik geef haar een hand en zeg "Dankuwel" Ik hang onze jassen op en knik "Is goed hoor" 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/21/2017 08:38 AM

Sam
Ik lach zacht als ze dat zegt en zeg "Ja ja" Ik drink mijn flesje bier leeg en knik "Is goed, ik kom zo" Ik kijk naar haar als ze wegloopt en ga op een barkruk zitten. Ik wrijf even in mijn gezicht, sta weer op en loop naar Anya toe. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/21/2017 08:31 AM

Sam
Ik lach zacht en neem een paar slokken van mijn bier "Volgens mij ben jij al redelijk dronken" zeg ik en haal een hand door mijn haar. Ik kijk naar haar terwijl ze danst en kijk ook even hoe laat het is. Ik zucht en zeg "Hm, misschien moeten we zo maar naar huis. Dat is ook wel aardig voor je buurvrouw." 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/20/2017 09:05 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Is goed" Ik stap ook onder de tafel vandaan en kijk uit voor mijn hoofd. Als ze haar hoofd stoot schiet ik ook in de lach en vraag "Ach, moet er een kusje op?" Ik sta stil en zeg houd mijn handen omhoog om te laten zien dat ik niet zal bewegen. Als ze terugkomt zie ik dat ze weer shots en drinken heeft en ik lach zacht. Ik neem er ook een en kijk naar haar terwijl ze haar eerste shot naar binnen werkt. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/20/2017 08:57 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Nou, blijf nog even rondhangen dan zie je het vanzelf. Hoezo babbel ik raar?" Ik schiet in de lach als zij ook in de lach schiet en zeg zacht "Oke, ik zal het niet doorvertellen" Ik kijk naar haar terwijl ze rookt en bijt op mijn lip. "Ik wil er wel een, maar ze wil mij niet" zeg ik en kijk haar aan. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page