Suche nach Beiträgen von walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

Re: ORPG||||

von walkingdead am 06.10.2019 02:46

Easton

Ik kwam de club binnen en ging aan de bar zitten." Een cocktail alsjeblieft met cola en whisky." Wat was dat nou weer voor een rustig drankje? Ik nam diep adem en keek om me heen een paar wijfen waren naar me aan het staren alsof ik een God was." Is dat niet Easton Salazar" horde ik iemand zeggen met een giechel in haar stem alsof ze me zou pijpen. Ik glimlachte charmant naar haar en wist wat voor effect ik hier had in dit deel van Madrid. Yara plofte naast me neer en bestelde hetzelfde drankje als mij "hoe gaatje?" Vroeg ze ineens ik fronste "goed  en allemaal omdat ik drankje heb." Ik hief mijn glas de licht in en nam er een slokje van. Ze glimlachte zwak en sloeg haar blonde haar na achter Yara was zo een zielig gedrocht dat ik haar gewoon gunde vanavond om haar te neuken in mijn auto. Dan vond ik dat Saia nog klasse had want je horde niet van Saia dat ze elke avond iemand neukte en met iedereen het bed heeft gedeeld.. Ze was preuts maar haar verslaafdheid maakte alles minder. Sinds ik hier was begonnen wist ik wel hoe elk meisje hier in elkaar zat behalve Alvira.. Ik kon haar gewoon niet pijlen A. Omdat ik haar heb geneukt en ze echt van mijn dick genoten heeft B. Omdat ze Xavier zo erg friendzoned dat het te zien is en C. Ze haat mij en Mathias. Ik nam diep adem en zag toen Rafael de club binnen stappen goed gekleed haar goed naar achter gekamd en een grijns op zijn smoelwerk zo arrogant dat ik er van walgde. 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.10.2019 08:58

Easton

Onderweg naar de club kon ik de ruzie met Mathias niet vergeten allemaal om 1 meisje. Misschien had ik hem sirieuzer moeten nemen. Ik parkeerde me auto voor de club en moest even 3 tellen na denken. Easton Saiazar de jongen die geen vrienden had maar een hele business in container verkoop. Ik was alleen maar uit op wraak.. al moest ik een verwend kutjoch spelen voor mijn moeder en moest ik doen alsof ik rijk zijn leuk vind. Ik moet en zal de gene pijnigen die me deze steek van mijn heeft bezorgd. Ik stapte uit en dacht aan Saia die helemaal doorgedraaid was door de drugs en aan Mathias die blijkbaar een seksverslaving heeft of Alvira die voor de haaien werd gegooid alsof het een speeltje is. Rijk zijn is fucked up en ik word er ook fucked up van.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.10.2019 08:13

Easton

"Weet niet." Zei ik simpel meestal wist ik altijd waar hij was maar aangezien we ruzie hebben. Ik nam diep adem en zag een rimpel verschijnen op Federo's voorhoofd ik negeerde het en ging naar me kamer. Vanavond was er een feest in een club en ik had er echt zin in. En daarna had ik een afspraak bij de haven. 

Saia
"Ah je bent wakker," ik keek Carlos fronsend aan "ja..? Waarom zijn we in de slumps." Mano trok zijn mond open "we halen je weg uit die rottige buurt." Ik begon te hyperventileren "en hier ben ik veiliger omdat?" Ik trok de deur open en stapte uit overal rook het naar armoede, straatgangs, hond." Dit is juist de plek waar ik gevonden zal worden door Raf en zijn gang." Carlos stapte uit "hier vind hij je niet want we gaan je gewoon isoleren van de stad we kopen alles wat je nodig hebt." Zei Carlos "je moet afkicken Saai voor je het weet maakt iedereen misbruik van je zelfs je eigen vrienden." 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.10.2019 07:22

Easton
Als.hij zo reageert zucht ik "godverdomme." Ik trapte tegen mijn auto aan en voelde dat ogen keken als ik zie dat het Alvira is. Geef ik haar een blik zo vuil dat het kan doen.  Ik stapte mijn auto in en racete met een scherpe bocht langs haar de weg op. Eenmaal thuis zag ik dat mijn ouders aan het dineren waren "Easton?" Ik rukte mijn jas uit en gooide die op de bank terwijl ik ze negeerde "East waarom die haast is er iets gebeurt?" Ik keek op en besloot wat kalmer te doen in front of hun " nee niks gewoon een kutdag.." Mijn moeder knikte "waar is Mathias?"

Saia
Ik was in slaap gevallen.in de auto en werd langzaam wakker terwijl ik Mano en Carlos horde ruziën. Ik knipperde met mijn ogen  en schoot overeind terwijl ik zag dat we in de slumps waren. Het stonk hier namelijk naar natte hond.

Antworten Zuletzt bearbeitet am 05.10.2019 07:24 .

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.10.2019 06:10

Saia
Ik zoende lustig met hem en frommelde aan zijn cober. Dit gevoel was heerlijk.. seks en high was alsof je naar de hemel ging." Saia!" Als ik een luiden stem die herkenbaar is achter Mathias hoor zie ik Carlos staan ik rolde mijn ogen en zag verder op geparkeerd Mano. Carlos liep woest op Mathias af en duwde hem aan de kant waarna hij me gezicht vast nam en mijn wijden pupillen zag "te has vuelto loco .. o no te has vuelto loco?" Zei hij kwaad tegen Mathias "net hoe ze ook verkracht is ga je haar hier onder invloed midden op een parkeerplaats  neuken?" Mano kwam er ook bij terwijl ik giechelde "overdrijf niet zo.. Mathi zorgt goed voor me." Zei ik glimlachend "mond dicht ik neem je nu mee we gaan een afkick kliniek voor je zoeken." 

Easton
Ik liep naar achter en zag dat Mathias werd lastig gevallen." Hey wat is hier aan de hand?" Vroeg ik de jongen die even veel op Saia leek de andere jongen beantwoorden de vraag al "niets we nemen ons zusje alleen even hier vandaan.. aangezien bepaalde jongens hier zomaar meisjes aanrand onder invloed " mijn blik glee naar Saia die constant giechelde "lo siento por la fuerza de comportamiento de mis hermanos," ik zette mijn arm strak om Mathias heen terwijl de 2 knikte en Saia meenamen.. toen ze weg waren gaf ik Mathias een duw "ben je gek ofzo.. Ik ben wel beter van jou gewend." Al was dat een leugen want ik maakte hem het leven ook niet makkelijk door hem mee te nemen naar clubs lekkere meisjes te doen.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.10.2019 02:51

Saia

Ik giechelde "met drugs op ben ik aantrekkelijke.. wilder" ik bracht mijn lippen naar zijn oor." En geiler" ik nam zijn hand vast "waar staat je auto?" Vroeg ik hem.

Easton

Ik liep naar buiten en zag Mathias met Saia. Ik nam diep adem en stak 1 joint op. Ik keek op mijn rekening en zag dat er een transactie van 900 k was gemaakt naar de mijne. Als ik zie dat het mijn stiefvader is frons ik.. Ik kreeg nooit zoveel. Vanavond zou ik weer is uit gaan.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.10.2019 01:09

Saia
Ik liep de wc uit en zag Mathias woest weglopen ik beet op mijn onderlip en besloot om te kappen met mijn spelletjes. Als hij boos was.. was de seks toch geiler. Ik trok Mathias aan zijn pols naar me toe "waar ga je heen?" Vroeg ik "laat maar hoef het  niet eens te weten." Ik was high en bloedgeil ook nog "ben je met de auto?" 

Easton
Ik keek Mathias na en zag Xavier me vanaf zijn ooghoek aankijken." Wat is er nou?" Zei ik geïrriteerd tegen hem "aangezien jij de gene bent die al die roddels over me verspreid wil ik wel heel graag de reden weten amigo." Zei ik giftig hij snoof en keek toen kort naar Alvira "kop dicht Narcos, ben je geen verklaring schuldig." Ik had de neiging om te schreeuwen en Alvira gewoon voor de bus te gooien maar deed het niet.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.10.2019 12:06

Easton
"Dus?" Vroeg ik hem "Ik vraag toch ook niet naar je issues met mevrouw drugs addict." Als ik mezelf dat hoor zeggen wil ik mijn keel wel doorsnijden. Ik nam zuchtend adem "sorry.. Ik bedoelde.." 

Saia
Ik snoof de coke op en bekeek mezelf in de spiegel. Ik was echt klaar met deze school elke keer weer hetzelfde liedje.. mijn uit en aan relatie met Mathias begon me ook al te irriteren. Ik keek op mijn telefoon en zag een bericht van Carlos "hoe is het op school amor?" "Slecht ik wil hier weg-

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.10.2019 07:30

Easton
"Hoezo die vraag?" Mijn blik ging toen naar Xavier "weet niet een 2e ronde misschien?" Zei ik schouderophalend ik stond glashard te liegen tegen Mathias. Maar voor mij gevoel hoefde hij niet te weten dat ik en Alvira in een ongemakkelijk complot zaten. 

Saia
Ik keek naar het drietal en merkte de spanning op. Mijn blik glee naar Alvira die een stuk meer op Easton letten. Ik stak mijn hand op "Ja Saia?" "Mag ik naar de wc?" De leraar knikte terwijl mijn blik naar Paolo ging die vervolgens hetzelfde deed. Op de gang haalde ik een briefje van 10 uit mijn zak voor coke "sinds wanneer koop jij zo weinig?" "Ik probeer af te kicken." Ik nam het zakje aan en liep vervolgens naar de wc.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 05.10.2019 12:12

Easton
Als ze in mijn eikels knijp grijns ik van de pijn maar ook van het gevoel van macht. Ik moest even tot 10 tellen en kon vervolgens weer lopen naar de les. Ik kwam net na Alvira binnen en zag dat Mathias er ook al was. Hij leek geïrriteerd ik keek toen naar Saia die er wat nonchalant bij zat en het niks kon schelen. Ik plofte naast Mathias neer Xavier trok zich direct terug "Wat stoor ik jullie soms?" Vroeg ik ze.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite