Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 31 | 32 | 33 | 34 | 35 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 10/05/2019 09:18 PMAlvira
Ik haalde een hand door mijn haar en deed mijn kettingen om. Vervolgens keek ik nog even in de spiegel. Zo kon ik wel naar de club. Ik liep naar beneden en bleef even stil staan als ik stemmen uit de keuken hoorde komen. 'Misschien had je niet alles moeten vergokken?!' hoorde ik mijn moeder. 'Denk je dat ik dat godverdomme niet weet Katarina!' riep mijn vader hard. Ik slikte. Dat is dus waarom het zo moeilijk was om het geld te betalen aan Easton. 'Je brengt ons in gevaar. Wederom! Wat dacht je überhaupt toen je Alvira hierin betrok. Dat kind is hier helemaal niet tegen bestand.' Ik zuchtte en liep de keuken in. 'Ik ben geen kind meer.' zei ik en keek naar mijn vader. 'Ik doe wat ik kan.' Mijn moeder ging meteen in protest. 'Je houd je hierbuiten Alvira, hoor je me!' Ik liep naar buiten en negeerde het. Nu moest het wel op mij neerkomen. Ik kon Easton niet blijven ontlopen en tot de tijd dat pa het geld heeft moest ik hem maar afleiden.
Mathías
We zaten in de limo en hadden beide al een paar champagne glazen gehad. 'Hou je het vanavond wel rustig? De gastenkamer is naast die van mij.'grapte Xavier. 'In dat geval geld hetzelfde voor jou.'lachte ik. Eenmaal bij de club stapte we uit en liepen we langs de lange rij naar binnen.
from LostSouls on 10/05/2019 08:24 PMAlvira
'Wacht even, ik zie Alvira binnen komen. Ik bel je terug.'hoorde ik mijn vader aan de telefoon zeggen. Ik liep richting de trap en werd halverwege tegengehouden. 'Alvira..'zei hij en wou weer beginnen over gisteravond. 'Waarom doe je zo moeilijk, geef ze gewoon het geld terug.'zei ik tegen hem. 'Het is maar 500K.'zei ik tegen hem. Hij schudde zijn hoofd. 'Ik heb een fout gemaakt cariño.' zei hij. 'Ons geld is weg.' Als ik dat hoor worden mijn ogen groot. 'Hoe bedoel je weg?' zei ik dringend. 'Deze maand kan ik niks terug betalen. Ik kan het niet uitleggen, maar je moet tijd voor me rekken.' Ik snoof minachtend. 'Ik ga je niet uit deze shit halen, je hebt je zelf erin geworven.' zei ik en wou weer naar boven lopen maar hij trok me weer terug. 'Luister, jij hebt het verknalt bij Amine. Je zorgt maar dat je tijd rekt, of wil je dat ik je helemaal niks meer geef?'siste hij en hij liet me los. Ik zuchtte en slikte. Waar was mijn lieve vrolijke vader gebleven. 'Prima, ik zal doen wat ik kan.'
Mathías
'Heb je kleren voor me?' vroeg ik. Hij knikte. Ik liep naar zijn kast en nam er een setje uit om vanavond aan te doen. 'Pizza?'vroeg hij waarop ik knikte. 'Doe maar hawaii.' zei ik en glimlachte. Bij Xavier kon ik altijd terecht en hij zeikte tenminste niet aan mijn kop.
from LostSouls on 10/05/2019 07:35 PMAlvira
Ik grijnsde als ik hem zo vies zien kijken en zwaaide met mijn vingers waarna ik nog een hijsje nam van mijn sigaret en deze weggooide zodra hij wegreed. Ik stapte in mijn eigen auto en reed vervolgens naar huis waar de andere ellende door kon gaan. Mijn vader.
Mathías
Ik reed naar Xavier zijn huis en liep binnen. Ik wist waar de reserve sleutel lag namelijk. 'Xavi!' riep ik. Hij kwam vanuit de keuken. 'Wat doe jij hier?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Lang verhaal, kan ik hier blijven pitten? vroeg ik hem. Hij knikte. 'Tuurlijk, ik ga vanavond wel uit.' Ik knikte. 'Ik ga mee.'
from LostSouls on 10/05/2019 07:07 PMAlvira
Met een sigaret tussen mijn lippen keek ik vanaf een afstand mee naar het hele tafereel. Het kwam mij allemaal perfect uit. Ik nam een hijs en keek hoe de twee jongens Saia meenamen. Ze was ook helemaal doorgeslagen in de drugs. Drugs waren er om even alles los te laten, te feesten, te genieten. Niet om je leven en lichaam te verneuken.
Mathías
Als ik opeens weg wordt getrokken van Saia zuchtte ik geïrriteerd. 'Man je weet niet eens wat eraan vooraf is gegaan. Je bent er nooit voor dr omdat die ruk vader van jullie het niet toestaat en dan ga je nu de grote broer uithangen?' vroeg ik pissig. Als dan ook nog eens Easton zich met alles kwam bemoeien raakte ik al helemaal geïrriteerd. Ik gaf hem een duw terug. 'Je wou toch niks weten van mijn issues met de drugs addict. Bemoei je godverdomme met je eigen zaken. Ga Alvira neuken ofzo.' zei ik terwijl ik in mijn auto stapte en weg reed van school. Ik was er helemaal klaar mee.
from LostSouls on 10/05/2019 02:56 PMMathías
Ik beet op mijn lip en trok haar mee richting mijn auto die achteraan op de parkeerplaats stond. Maar goed ook, des te kleiner de kans was dat iemand ons zou ontdekken. Ik zette haar klem tussen mijzelf en het portier van de auto en drukte mijn lippen lustig tegen de hare.
Alvira
Ik rolde mijn ogen. 'Je draaft door.' zei ik tegen hem en liep vervolgens met hem naar de aula waar we aan een tafel gingen zitten met Luna, haar vriend en Sabi. 'Ik heb zin in vanavond.' zei ze. Ik grinnikte. 'Ik ook wel. Ik moet me weer eens flink bezatten.' zei ik. Ik moest gewoon even alle ellende vergeten.
from LostSouls on 10/05/2019 01:38 PMMathías
Ik keek op als ik word terug getrokken en keek in Saia haar ogen. Ze was onder invloed en geil. Ik kende haar langer dan vandaag. Ik nam nog een hijs en blies de rook naar de zijkant uit. 'Dus als je gebruikt is het voor mij opeens wel toegestaan je aan te raken?' vroeg ik en gooide mijn joint op de grond. 'Nu mag ik je opeens wel plezieren.' zei ik terwijl ik mijn hand op haar kruis legde. Ik was nog steeds boos, maar ze deed wat met me.
Alvira
Als de les was afgelopen liep ik de klas uit en werd gevolgd door Xavier. Ik liep naar mijn kluisje en opende deze terwijl Xavier naast me ging staan tegen de kluisjes. 'Wil je nog wat van die drugsbaron?'vroeg hij. 'Ik hoef helemaal niks van Easton. Hij is een achterbakse eikel die denkt dat hij beter is omdat hij de rijke haat, maar hij is precies geworden wat hij zelf haat. 'zei ik tegen hem. Een grijnsje ontstond op Xavier zijn gezicht. 'Mooi.'
from LostSouls on 10/05/2019 12:18 PMMathías
Als hij dat zo er uit gooit keek ik pissig voor me uit. 'Hou je kop maar.' zei ik en stond vervolgens op. 'Meneer Hugues wat gaat u doen.' zei de docent maar ik negeerde haar en liep de klas uit naar buiten. Ik stak buiten een jointje op om mijn gedachtes te kalmeren en wou het liefst iets of iemand een harde knal verkopen.
Alvira
Als Mathías abrupt opstaat keek ik naar Easton. Goedzo, maak maar ruzie. Dan is hij tenminste met andere dingen bezig dan met mij. Ik haalde diep adem en keek naar de docent die verder ging met haar les. Wat zat het leven van een rijke high school student toch ook vol met drama.
from LostSouls on 10/05/2019 10:26 AMAlvira
Ik haalde diep adem als ik hoorde wat Easton zei tegen Mathías. Hij was dus van plan het nog altijd geheim te houden, zelfs voor zijn broer. Tuurlijk, anders had hij niks meer om me mee te chanteren. Ik nam mijn telefoon erbij en scrolde wat door social media. Op de les kon ik toch niet goed letten.
Mathías
Ik haalde een hand door mijn haar en schudde mijn hoofd. 'Je zegt alleen maar hoe erg je haar wantrouwt.' zei ik tegen hem en sloeg de bladzijde van mijn boek om zodat het leek alsof ik iets deed. Als Saia vroeg of ze naar de wc mocht en niet veel later ook Paolo ging vloekte ik zacht. 'Verdomme.'
from LostSouls on 10/05/2019 12:25 AMMathías
Ik haalde diep adem en keek op als Alvira en niet veel later Easton binnen komen gewandeld. Ik keek naar East. 'Wat moet je van Alvira?' vroeg ik hem en haalde een hand door mijn haar waarna ik naar Alvira keek. Die twee mochten elkaar niet en deden sinds dat ze geneukt hadden al vreemd.
from LostSouls on 10/05/2019 12:04 AMAlvira
Ik keek abrupt op als de deur opent en zie Easton staan. Ik zette een stap naar achter en keek naar de wc deurtjes of deze misschien bezet waren. Helaas waren we de enige en keek ik naar Easton en zijn broeksriem die hij langzaam opende. Ik zuchtte even en liep op hem af. Ik liet mijn hand langs de binnenkant van zijn been glijden en als ik bij zijn zaakje kwam kneep ik hier keihard in. 'Ik ga voor nooit.' zei ik in zijn oor. Ik liet hem los en liep vervolgens snel de toiletten uit voordat hij zich kon herpakken en me hier kon houden.
Mathías
Ik kwam aan op school en liep de kantine in. Ik ging bewust niet in de buurt van Saia zitten. Ze mocht merken dat ik boos was. Als ze gister niet had gewild had ze zich niet zo moeten gedragen. Ik legde mijn voeten op tafel en keek op als Xavier naar me toe kwam. 'Wat is dat tussen je broer en Alvira? Je broer moest toch niks van dr?'