Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/04/2019 11:32 PM

Alvira
Als hij dan ook nog in dezelfde rij komt zitten maakt het me ongemakkelijk. Ik moet me een paar keer verzetten in mijn stoel voor ik de juiste positie had om die brandende ogen te kunnen negeren. Het werd ook steeds moeilijker om me op de les te focussen. 'Mag ik naar het toilet?' vroeg ik de docent die me toestemming gaf waarna ik het lokaal verliet. Hij verstikte me, maar ik probeerde het niet te laten merken. Ik liep naar de toiletten en keek in de spiegel naar mezelf.

Mathías
'Cómo fueron las vacaciones?'vroeg ik hem. 'Muy agradable y relajante.'zei hij. 'Heb je je gered die tijd?' vroeg hij. Ik zuchte. 'Heeft Easton me uit de problemen weten te houden bedoel je.'zei ik. Hij haalde zijn schouders op. 'Je maakt niet de verstandigste keuzes sinds het uit is met Saia.' zei hij. Ik slikte. 'Ik moet naar school.' zei ik om het gesprek te ontlopen en liep naar mijn kamer waar ik snel mijn uniform aantrek om vervolgens naar school te vertrekken voor het tweede uur.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/04/2019 10:15 PM

Alvira
Ik las het en slikte. - Doe je best.-  stuurde ik terug en liep naar het lokaal. Les 1 van mijn vader. Nooit in gaan op dreigementen of onredelijke eisen. Ik ging achterin zitten naast Xavier. 'Hoe was het gisteravond met je vader?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'We hadden een discussie.' zei ik en hield verder mijn mond. 'Oké? Ga je vanavond mee clubben?' vroeg hij. Ik knikte. 'Altijd.'

Mathías
'Wtf Saai, jij verleid mij!' riep ik haar achterna en trok geïrriteerd mijn shirt aan. Ik kwam overeind en liep naar beneden. Ik keek Saia nog een keer geïrriteerd aan en gooide vervolgens de voordeur hard dicht. Ik reed met een rotvaart naar huis. Al snel zag ik de auto van mijn vader en East zijn moeder en zuchtte. 'Fuck, dat ook nog.'mopperde ik en liep binnen waar zijn moeder al stond. 'Mathías, welkom thuis.'zei ze en ik glimlachte. 'Waar is pa?' vroeg ik. 'Zijn werkkamer.'zei ze. Soms had ik medelijden met haar, pa was meer aan het werk dan wat anders. Ik liep naar zijn werkkamer. 'Hola papa.'zei ik en gaf hem een knuffel en een vriendschappelijke klap op zijn rug.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/04/2019 09:05 PM

Alvira
Ik luisterde naar Sabi en Luna die met elkaar aan het discussiëren waren en voelde mijn telefoon trillen. Ik hield mijn peuk tussen mijn lippen en keek naar het berichtje van Easton. Ik sprong van het muurtje af en keek rond. Ik zag hem verderop staan bij zijn Jeep en schrok op als Xavier me opeens aantikte. 'Goedemorgen Alvira, waar ben je met je hoofd?' vroeg hij. Ik keek vuil naar Easton. 'Bij een vieze kakkerlak onder mijn schoen.' zei ik zacht en stuurde een bericht terug. - Je weet dat dit chantage is? Ik heb genoeg vieze weetjes over je nieuwe familie die ik zou kunnen opgraven. Ik neem aan dat je Mathías dat wilt besparen.- stuurde ik terug waarna ik hem met een bitch face aankeek en vervolgens met iedereen naar binnen liep.

Mathías
Ik beet grijnzend op mijn lip als ze mijn telefoon overnam en deze vervolgens ophing. Ik trok haar op bed en rolde me zo om zodat ik boven haar hing. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en streelde langs haar zij. Vervolgens trok ik mijn shirt over mijn hoofd aangezien ik nog helemaal aangekleed was van gisteren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/04/2019 08:15 PM

Alvira
Eenmaal op school stapte ik uit mijn nieuwe auto en zag Sabi en Luna met hun mond wagenwijd open staan. 'Yep, aanschouw mijn nieuwe babe.'zei ik met een grijnsje en stak een sigaret op. 'Wauw Al.' zei Luna. Ik ging op het muurtje zitten en nam een hijs. Het zou me niets verbazen als pa hem afneemt om die kut schuld te betalen.

Mathías
Ik keek naar Saia en glimlachte waarna mijn telefoon gaat. Ik rekte me snel uit en griste hem van de rand van het bed en zag dat het Easton was. 'Hola Easton, es importante?' vroeg ik hem met een schorre ochtenstem en keek naar Saia hoe ze zich omkleedde. Ik kreeg er een stijve van. Ik probeerde mijn vriend wat te verleggen zodat het minder opviel.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/04/2019 02:21 PM

Alvira
Ik keek in de spiegel terwijl ik mijn haar borstelde en dacht aan de ellende van gisteravond. Ik trok een wing met mijn eyeliner bij beide ogen en deed lippenstift en mascara op. Het strikje van mijn uniform legde ik wat beter en vervolgens nam ik mijn tas. Easton kon doen wat hij wou, hij loste het maar op met mijn vader. Ik liep naar beneden waar ik snel naar buiten liep en met mijn Audi naar school reed.

Mathías
Als ik een duw voelde murmelde ik wat en opende langzaam mijn ogen. Ik glimlachte als ik Saia zag en drukte een kusje op haar schouder. 'Goedemorgen.' zei ik en rekte me vervolgens uit. Ik had helemaal niet in de gaten gehad dat ik hier in slaap was gevallen. Ik lag er dan ook nog met al mijn kleren aan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/04/2019 01:10 PM

Alvira
Ik beet mijn kaken samen en wat wou ik hem graag een dreun verkopen. 'Jode a tu madre, idiota!'riep ik naar hem en stapte in mijn auto. Ik keek naar Easton die wegreed en sloeg op mijn stuur. 'Fuck!' Ik zuchte en starte de auto. Dit mocht mijn vader mooi zelf oplossen. Ik reed naar huis en liep binnen naar de woonkamer waar mijn vader met een glas single malt zat. 'Wat dacht je wel niet? Je stuurt me naar een geheime meeting met een gestoorde bitch als je haar geld niet hebt?!'riep ik tegen hem en hij suste me dat ik stil moet zijn. 'Easton Saiazar heeft je 500K voorgeschoten en je lost het maar met hem op.'zei ik en wou weg lopen maar hij pakte me bij mijn arm vast en ik keek naar hem op. 'Alvira, tienes que quitármelo.'zei hij. Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Olvídalo, paga esos 500k y déjame afuera en el futuro.' Siste ik naar hem en rukte me los. Ik nam de fles Single Malt van hem mee naar mijn kamer en plofte op bed. 

Mathías
Ik glimlachte en drukte nog een kus op haar kruin. 'Te quiero mucho.'zei ik tegen haar en haalde een keer diep adem. Ik had dit gemist om haar zo in mijn armen te hebben. Ik zou haar bewijzen dat ik het waard was. Ik wou haar terug en liever zo snel mogelijk. Ze maakte me compleet.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/03/2019 11:51 PM

Alvira
Als hij het portier dicht duwde draaide ik me naar hem toe. 'Dat zou hij nooit doen. Ik ben zijn favoriete kind.'zei ik tegen hem. Mijn broertje kreeg altijd meer zeik met mijn vader dan ik. Ik was het lieverdje. Hij zou me nooit laten stikken, toch? 'Hij zal vast een goede reden hebben gehad om mij te sturen en dat is niet omdat hij het geld niet heeft aangezien hij makkelijk een auto voor me koopt. 500K is niks voor ons.' zei ik tegen hem. 'Wat wil je nu van me? Eerst wil je niks met me te maken hebben en nu mag ik niet eens mijn auto instappen?' 

Mathías
Ik glimlachte als ze dat zei en er emotioneel van werd. Ik trok haar dicht tegen me aan en drukte een kusje op haar kruin. 'Dankje? Waarvoor?' vroeg ik haar en zuchtte. 'Ik beloof je dat ik er voor je ben. Niemand zal je meer wat aan doen.' zei ik tegen haar en voelde me nog steeds ontiegelijk schuldig.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/03/2019 11:25 PM

Alvira
Ik schrok op als Easton opeens uit het niets op dook. Ik liep verder richting mijn auto. 'Gaat je niks aan.' zei ik tegen hem en streek even over mijn jurk. Als hij zegt dat ik shit voor hem moet doen om dat geld af te lossen snoof ik spottend. 'Heb ik je gevraagd voor dat geld? Nee.' zei ik tegen hem en liep naar mijn autodeur. 'Je krijgt je 500K. Je geeft ons rijken de schuld van alles, maar zelf ben je precies hetzelfde.' zei ik tegen hem en wilde mijn auto deur openen.

Mathías
Als ze over de aids begint beet ik op mijn lip. 'Toen ik het hoorde dacht ik dat ik net zo goed dood had kunnen zijn.' zei ik tegen haar en haalde diep adem. Het was namelijk niet mijn favoriete onderwerp. 'HIV is ongeneeslijk en ik had geen behoefte om af te wachten tot de dag zou komen. Zelfs toen ze me de remmers hadden gegeven voelde het nog alsof het allemaal geen zin meer had. Ik bleef ziek voor mijn hele leven. Op de lange termijn heb ik ingezien dat het niet veel uitmaakt zolang ik mijn remmers blijf slikken.' zei ik en keek haar nu pas weer aan. 'Dit heb jij me laten in zien. Door jou wou ik daadwerkelijk verder leven.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/03/2019 10:29 PM

Alvira
Ik haalde diep adem en kon eigenlijk de rest wat er gezegd werd niet meer volgen. Ik was woedend op mijn pa. Zodra het was afgelopen wou ik de zaal verlaten en werd aan mijn arm terug getrokken door een van de bodyguards. Amina nam mijn kin weer vast en keek me aan. 'Denk eraan, nog 1 fout en jullie kunnen gedag zeggen tegen jullie mooie leventjes.'zei ze. Ik werd vervolgens los gelaten en verliet de ruimte. Eenmaal terug in de club dronk ik nog een glas champagne helemaal leeg om vervolgens naar buiten te lopen.

Mathías
Ik grinnikte. 'Dat zijn gewoon mijn natuurlijke charmes.' grapte ik. Ik liet mezelf naast haar zakken en keek naar haar als ze me een vraag wilt stellen. 'Je weet toch dat je mij alles mag vragen.' zei ik tegen haar met een glimlach en keek vervolgens weer naar het plafond. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/03/2019 09:50 PM

Alvira
Ik beet mijn kaken samen en luisterde naar Amine. Waarom liet mijn vader me gaan als hij kon weten dat ik het ging verneuken en hij wist dat er iets ontbrak. Ik wou net mijn mond open trekken als dan opeens Easton opspringt. Ik was opgelucht maar liet dit niet merken. Als hij vertelde het voor te schieten keek ik hem met grote ogen aan. Ik wou helemaal niet dat hij dit deed. Vader ging woest zijn op mij.

Mathías
Ik glimlachte naar ze en liep snel met Saia mee. Als we op haar kamer kwamen ging ik op bed zitten en grijnsde ik. 'Ik snap nu wel wat je altijd bedoelde met die twee.'zei ik met een grinnikje en bekeek Saia. Ze zag er weer goed uit en damn wat wou ik haar graag dicht bij me hebben.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page