Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 32 | 33 | 34 | 35 | 36 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG//: Aimee
from Aimee on 10/20/2017 07:32 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Oke, misschien wel een beetje meer" Ik kijk naar haar en zeg lachend "Oke dan, als ik dan niet te dronken ben"
Ik lach zacht als ze weer tegen me aan danst en dans zelf ook verder.
from Aimee on 10/20/2017 07:03 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Oke, je had misschien een beetje gelijk" Ik schiet in de lach aals ze met haar wenkbrauwen wiebelt en zeg "Ja, dat zou ik wel willen" zeg ik lachend en pak haar vast. "Zo lief genoeg?"
from Aimee on 10/20/2017 06:09 PMSam
Ik lach zacjt en zeg "Hm, het kan ermee door" Als ze tegen me aan gaat dansen grijns ik en zeg "Je mag best doorgaan hoor"
from Aimee on 10/20/2017 11:08 AMSam
Ik lach zacht en zeg "Misschien ga ik dat wel doen" Ze pakt mijn armen vast en we dansen even samen.
from Aimee on 10/20/2017 09:01 AMSam
Ik lach zacht en zeg "Niet zo goed als jij" We dansen verder en ik kijk glimlachend naar haar.
from Aimee on 10/20/2017 08:27 AMSam
Ik kijk naar haar en als ze weer begint te dansen doe ik mee. Ik begin ondertussen redelijk aangeschoten te raken en ik kijk naar haar terwijl ze danst.
from Aimee on 10/19/2017 09:30 PMSam
Ik lach zacht als ze mijn armen mee beweegt. Ik frons even als ze haar tasje aan mijn geeft en ik sta een beetje ongemakkelijk op haar te wachten. Na een paar minuten komt ze alweer terug en geef ik haar tasje weer aan haar. Ik bijt even op mijn lip als ik de shotjes zie, maar drink de shots toch op en lach als ze zegt dat ze ze noet lekker vindt.
from Aimee on 10/19/2017 09:14 PMSam
Ik lach zacht als ik Anya aan zie komen lopen. "Nou bedankt" zeg ik en laat mijn drinken staan. Ik grijns en zeg "Een beetje mysterieus doen" Ik rol mijn ogen en zucht als ze me mee de mensen in trekt. Ik dans een beetje en kijk lachend naar Anya.
from Aimee on 10/19/2017 09:07 PMSam
Het meisje duwt me van zich af en trekt me richting een kamer. Ik bijt op mijn lip en laat haar los. Hier heb ik geen zin in nu, niet met haar. Ik loop de menigte weer in en zie Anya met wat mensen dansen. Ik glimlach en ga weer aan de bar zitten. Ik houd niet zo van dansen enzo.
from Aimee on 10/19/2017 09:00 PMSam
Ik lach zacht als ze zegt dat ze op mij moet passen. Ik grinnik als ze me van de stoel af trekt en kijk naar haar terwijl ze rondkijkt op zoek naar leuke meisjes voor mij. Ik kijk naar het groepje meisjes dat ze aanwijst en kijk weer naar haar. Ik zucht en zeg lachend "Oke dan" Ik loop lachend naar het groepje meisjes en ga erbij staan. Er hangen er al meteen een paar aan mijn armen en ze flirten met me. Eén van de meisje, duidelijk de 'leider' van het groepje, komt ook bij me staan en flirt ook met me. Ze komt steeds een beetje dichter tegen me aan staan en zoent me. Ik zoen haar terug en de andere meisjes lopen bij ons weg.