Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/03/2019 07:08 PM

Alvira
Ik slikte en gaf haar de papieren waarna ze merkte dat er iets ontbrak. Ik slikte en keek de andere vuil aan als ze zo erover spraken. 'Mijn vader zorgt voor zuivere en veilige handel. Ik neem aan dat u met uw business niet gepakt wilt worden?' zei ik tegen haar. 'Ze staan opgeslagen in een loods. Een levering dreigde fout te gaan dus we hebben een achterstand, maar dat halen we weer in.' zei ik tegen haar met een stalen gezicht. Liegen kon ik wel, maar aangezien zij maar een gevaarlijke crimineel was wist ik niet of ze het zou zien.

Mathías
Ik beet op mijn lip als ze dat vroeg en glimlachte zwakjes. 'Ik ben niet zo heel interessant hoor. Ik ben een rijke jongeman die heel veel van deze meid hier naast me houd en uiteindelijk het bedrijf van zijn vader overneemt.' zei ik. Al was dat laatste nog niet zeker. Ik moest eerst bewijzen dat ik de verantwoordelijkheid aankon.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/03/2019 03:14 PM

Alvira
Ik had mijn glas op en vond de achterdeur. Ik liet 2 klopjes horen zoals mijn vader me had verteld. De deur werd geopend en ik stapte binnen. 'Alvira Carina Vargas, Voy a observar a mi padre.' zei ik en liep vervolgens de kleine trapjes naar beneden waar ik nog wat andere zag staan. Als ik vervolgens ook Easton zag slikte ik maar liet mijn gezicht als staal overkomen. 'Empecemos.' zei ik en nam plaats op de stoel van mijn vader aan de ronde tafel. Dat Easton hier was maakte me zenuwachtig, maar dit liet ik niet blijken.

Mathías
Ik keek naar haar vader met een glimlach. 'Es bueno verte de nuevo.'zei ik tegen haar vader en keek vervolgens naar haar stieffamilie. Nooit eerder in het echt ontmoet, wel over gehoord. 'Aangenaam.' zei ik. 'Toma asiento rápidamente en Mathías.'zei haar vader vrolijk waarop ik ging zitten met Saia. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/03/2019 02:52 PM

Alvira
Ik stapte in mijn satijnen jurk en naaldhakken mijn nieuwe Audi R8 Spyder in het zilver in en grijnsde breed. Eindelijk een eigen auto. In de spiegel keek ik naar mijn gekrulde zwarte haar en de knalrode lippenstift. Alles zat helemaal prima. Ik reed naar bestemming en stapte daar uit. Dit was de eerste keer dat ik dit deed voor mijn vader, maar goed. Ik wist wel hoe ik een stalen blik op mijn hoofd kon zetten. Ik liep naar de deur en keek naar de uitsmijter. 'Naam.' zei hij. 'Vargas, Alvira Carina Vargas.' zei ik en hij liet me binnen. 'Welkom mevrouw Vargas.' zei hij. Ik kwam binnen in de club, de muziek stond hard en ik liep de grote trap af. Ik nam een champagne glas van het dienblad en keek rond. Mijn vader gaf me de instructie om op zoek te gaan naar de deur achterin de club. Ik beet op mijn lip en dronk een grote slok. Dat had ik wel nodig. 

Mathías
'Tuurlijk.' zei ik en liep met haar richting de voordeur. Ook ik had al in de gaten dat haar stiefmoeder er al was. Dit werd gezellig. Ik kneep zachtjes in Saia haar hand. 'Het komt wel goed Saai.' zei ik zachtjes en liep met haar naar binnen.

IMG_6870.jpg

Reply Edited on 10/03/2019 02:53 PM.

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/03/2019 02:16 PM

Alvira
Ik deed wat oorbellen in en keek op als er op de deur geklopt werd. 'Binnen.' zei ik en keek op als de deur open ging en mijn vader binnen kwam. Ik kwam glimlachend overeind en liep naar hem toe. 'Bienvenido de nuevo papa.'zei ik en kreeg een knuffel en een kus op mijn voorhoofd. 'Te extrañé, cariño. Como estas Escuché sobre una pelea?' Ik haalde mijn schouders op. 'Dat is al opgelost.' zei ik en glimlachte. 'Ik heb een verassing cariño.' zei hij en hield een sleutel omhoog van een auto. Ik lichtte helemaal op. 'Muchas gracias papi!'zei ik blij en gaf hem nog een knuffel. 'Er is wel een ding wat je voor me moet doen vanavond.'zei hij en hij gaf me de sleutel. Ik slikte. Het beviel me nooit wanneer hij me betrok in zijn zaken, maar ik ging er gewoon als een volwassene mee om.

Mathías
Ik glimlachte en knikte. 'Tuurlijk.' zei ik tegen haar en drukte een kus op haar voorhoofd voor we in de limo stapte. 'Heeft je vader je broer nog gezien?' vroeg ik haar. Dat gaat echt 100% slecht als die elkaar nog eens tegen komen. Ik wou er voor Saia zijn, haar siblings. Haar vader vond me geweldig dus ik hield iedereen maar gewoon te vriend.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/03/2019 10:34 AM

Alvira
Ik haalde diep adem en pakte al mijn spullen snel zodra de les voorbij was. Ik liep de klas uit en dumpte alles in mijn kluisje. Ik moest zorgen dat ik zo snel mogelijk thuis kwam zodat ik me nog kon fatsoeneren voor mijn vader. Hij had een bepaald beeld van me en dat mocht ik niet verstoren. Hij wist niet dat ik een wildebras was die met jongens naar bed ging en drugs deed. Ik nam de limousine die me naar huis bracht waar ik meteen naar boven rende, mijn kamer opruimde en mijn schooluniform uittrok.

Mathías
Ik knikte en lette de rest van de les maar gewoon op. Misschien werd het dan nog met die 6jes van me. Ik keek af en toe in de richting van Easton en vroeg me inderdaad af waarom hij mij niet haatte en de andere rijke mensen hier op school wel. Nu was hij wel mijn broer geworden maar dat had niks hoeven zeggen. Hij had me net zo goed vanaf het begin kunnen haten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/02/2019 11:47 PM

Mathías
Ik haalde een hand door mijn haar en knikte. 'Gracias Hermano.'zei ik tegen hem en liep vervolgens met hem de klas in. Ik zag Saia staan een  beetje versteend en verward door iedereen die naar haar keek en ik nam haar mee naar een tafeltje achterin. 'Als je het niet trekt moet je naar huis, ik verzin wel iets. Niks forceren oké?' zei ik zacht tegen haar en had allang niet meer naast haar gezeten. Ik miste haar zo erg in mijn leven.

Alvira
Ik zat naast Sabi en voor me zaten Luna en Xavier. 'Ga je vanavond mee naar Luna? Gewoon drinken en films zoals vroeger?' vroeg Sabi. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. 'Ik kan niet vanavond komt mijn vader thuis.'zei ik tegen haar. Waarschijnlijk zou ik hem dat gevecht met Saia ook nog moeten uitleggen. Ik keek kort op toen Mathías en Easton binnen kwamen maar negeerde ze en keek in mijn boek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/02/2019 11:23 PM

Mathías
Ik haalde diep adem en knikte. 'Maar zodra ik hem zie verkoop ik hem sowieso een klap. Het boeit me niet wie zijn vader is.'zei ik tegen hem en keek naar Saia. 'Ella es mi chica y aunque no estemos juntos en este momento, siempre lucharé por ella y nadie la tratará así.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip om niet weer te beginnen met huilen. 'Ik heb verdomme buiten die deur gestaan omdat ik het vreemd vond dat die maten van hem daar stonden. Ik had het kunnen voorkomen of kunnen stoppen East en ik liep gewoon weg.'zei ik gefrustreerd.

Zij daar is mijn meisje en ook al zijn we op dit moment niet samen, ik zal altijd voor haar vechten en niemand die haar nog zo behandeld.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/02/2019 11:11 PM

Mathías
Ik keek om ons heen en trok Easton aan zijn arm naar een rustigere hoek van de aula. Ik keek Easton aan. 'Ze is verkracht op dat feest.'zei ik zacht zodat niemand het meekreeg. 'Nu weet ik dus wie het is geweest en nu moet ik iemand vermoorden zonder de bak in te raken.' zei ik tegen hem en liep bij hem weg en ging op zoek naar Rafael.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/02/2019 10:10 PM

Mathías
Als Easton over Rafael begint kijk ik hem abrupt aan. Ik probeerde het gesprek te volgen zodat ik misschien wat meer te weten zou komen over wat er was gebeurd. Easton wist dus wel wat er was gebeurd en hij had mij helemaal niks gezegd? Ik keek Saia na als ze weg liep en draaide vervolgens nar Easton. 'Wat weet jij? Waarom heb je me niks verteld?' vroeg ik licht pissig. 

Alvira
Ik stond buiten een sigaretje te roken met Xavier en zag dat hij er wel mee zat. 'Waarom maak je je er zo boos om?' vroeg ik hem en zuchtte. 'Hij staat me gewoon niet aan. Hij is vuil waar je niet mee om moet gaan.' zei hij. Ik rolde mijn ogen en nam mijn laatste hijsje en gooide vervolgens mijn sigaretten peuk in de bak die er stond voor sigaretten. 'Hij is zijn vader niet.' zei ik tegen hem. 'Dan zou ik niemand meer kunnen neuken aangezien iedereen hier illegaal drugs gebruikt.'zei ik tegen hem. 'Dat is niet hetzelfde.' Ik zuchtte en keek naar hem. 'Stop dat gezeik en laten we gaan.' zei ik tegen hem terwijl we naar de klas liepen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 10/02/2019 09:38 PM

Alvira
Ik stond op en liep naar de drie toe om in te grijpen als het uit de hand liep. Als hij zo bluntly begon over dat we geneukt hadden stond mijn mond al open om wat te zeggen, maar Saia greep al in. Voor het eerst verdedigde ze me en ik wist niet of het en valstrik was of wat anders, maar goed. Als Xavier weg liep keek ik nog kort naar Easton en liep vervolgens achter Xavier aan en gaf hem een klap in tegen zijn arm. 'Wat denk je nou? Straks word je nog van school gekickt.'zei ik tegen hem en keek terug naar Easton en Mathías. Dat ik dat joch ooit had verdedigd.

Mathías
Ik keek Xavier na en draaide me vervolgens naar Saia. 'Hoe voel je je vandaag?' vroeg ik haar en beet op mijn lip. Ze deed alsof er niks was gebeurd en zal deze vraag waarschijnlijk beantwoorden alsof het een domme vraag was. Ik had Easton nog niet verteld wat er was gebeurd, maar wou hem wel vragen of hij iets gezien had. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page