Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 34 | 35 | 36 | 37 | 38 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 10/02/2019 08:54 PMMathías
Ik keek Paolo smerig na en liep verder met Easton. 'Gewoon negeren joh. Je bent veel beter dan al die onbenullen. Je bent je vader niet.' zei ik tegen hem en we liepen richting Alvira en Xavier. 'Hey man.'zei ik en gaf hem een handdruk en een knuffel waarna ik zag dat het tussen Xavier en Easton wat gespannen liep. 'Is er iets?' vroeg ik Xavier. 'Met mij niks.' zei Xavier waarna hij naar Easton keek.
Alvira
Als Mathías en Easton deze kant op kwamen zuchtte ik. 'Het zal wel loslopen.' zei ik nog tegen Xavier over een gesprek wat we hadden over Yara. Ik keek naar het hele tafereel en keek naar Xavier. 'Xavi.' zei ik waarschuwend dat hij er niet over moest beginnen. 'Je kunt beter aan de crimineel naast je vragen of er wat is.' zei hij. 'Mijn broer is geen crimineel en dat verhaal wordt bij deze losgelaten.' zei Mathías waarschuwend.
from LostSouls on 10/02/2019 08:35 PMMathías
'Ik ben nu onderweg.' zei ik en stapte in de auto die er nog stond. 'Fuck, niet meer aan gedacht.'zei ik en was het ook echt helemaal vergeten door alle drama die er de afgelopen dagen gebeurd was. Ik kon mijn lachje haast niet inhouden als hij over het kwartetje begon. 'Sorry maat, maar je bent uit jezelf op haar afgestapt.'lachte ik. 'Ze valt echt wel mee hoor, maar goed. Ik ben over 5 minuten thuis.'
from LostSouls on 10/02/2019 08:16 PMMathías
Ik zuchtte en keek naar haar. 'Je kunt me nu wel wegduwen, maar je weet zelf dat je van me houdt en niet zonder me kan.' zei ik tegen haar en liep vervolgens haar kamer uit. 'Zorg goed voor dr, maar vermijd je pa.'zei ik tegen Carlos. Ik kon het wel goed vinden met Carlos, maar ik wist dat hij niet goed lag in de familie. Ik zag dat ik gemiste oproepen had van Easton en belde hem terug. 'Sorry man, ik was bij Saia.'
from LostSouls on 10/01/2019 10:39 PMMathías
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik ga niet.'zei ik. 'Me follo al mundo porque ya no te tengo. Eres el único que quiero y sin ti nunca volveré a ser realmente feliz, Saia. Los dos estamos jodidos pero podemos ayudarnos mutuamente.' Ik zuchtte en het boeide me niet dat haar broer hier stond. 'Te amo Saia. y en cuanto a ese bastardo que no podía quitarle las piernas a mi chica. Me aseguro de que tenga que vivir con las consecuencias. Si no me lo dices, lo descubriré de otra manera.'
Ik neuk de hele wereld omdat ik jou niet meer heb. Jij bent de enige die ik wil en zonder jou zou ik nooit meer echt gelukkig zijn. We zijn beide fucked up, maar we kunnen elkaar helpen.
Ik hou van je Saia, En wat betreft die schoft wat met zijn vieze poten niet van jou af kon blijven. Ik zorg wel dat hij de concequenties gaat zien.
from LostSouls on 09/30/2019 11:19 PMMathías
'Heb je gezien hoe laat het is? School is al lang voorbij.'zei ik tegen haar en keek hoe ze die jurk weggooide. 'Ga je me nog vertellen wie het is geweest?' vroeg ik haar dringend. Ik wou weten wie ik een klap verkocht en misschien wel liet omleggen. Dat ligt aan mijn mood. Ik voelde me verschrikkelijk dat ik dit heb laten gebeuren en het voelde ook allemaal als mijn schuld.
from LostSouls on 09/30/2019 10:03 PMAlvira
Ik rolde mijn ogen als hij dat zo zegt en keek hem kort na. 'Geloof me ik deed het zeker niet omdat jij het bent.' mompelde ik, wetende dat hij me waarschijnlijk niet meer had gehoord en ik liep naar de klas voor de volgende lessen.
De lessen waren snel voorbij en ik zou met Sabi, Yara en Luna naar een café gaan om wat te drinken. Het lag dicht bij school dus dat scheelde al een hele boel. 'De hele school heeft het over 2 dingen. Dat zijn het kwartetje van jullie en de achtergrond van Easton.' zei Sabi. Ik zuchtte. 'Ze maken alles veel interessanter dan het is.'
Mathías
Ik was in slaap gevallen met Saia in mijn armen en werd nu langzaam wakker. Ik gaapte en keek naar haar. Ik had het gemist om haar zo dicht bij me te hebben. Ik drukte een kusje in haar haar en keek naar de kapotte jurk. Ik kwam er zeker achter wie het was al zou het het laatste zijn wat ik deed. Die jongen moest kapot.
from LostSouls on 09/30/2019 12:07 AMAlvira
Als hij dat vraagt stopte ik met lopen en draaide ik me naar hem om. 'No juzgues un libro por su portada.' zei ik tegen hem. Ik haalde mijn schouders op. 'Je kan het proberen.' zei ik met een speelse lach en leunde tegen de muur naast me.
Mathías
Ik trok haar tegen me aan en voelde zelf een traan over mijn wang rollen. 'Dat met Alvira was een misverstand. Ik zweer het je echt het was een spelletje het is maar een kus geweest en het was niet slim om het te doen en ik had het moeten stoppen. Je weet toch dat ik alleen van jou hou. Je bent altijd al de liefde van mijn leven geweest.' zei ik tegen haar.
from LostSouls on 09/29/2019 11:06 PMMathías
Als ze dit allemaal verteld en ik de pijn in haar stem hoorde voel ik bij mij ook tranen opwellen. Ik wou haar niet zo zien en ik was woedend dat iemand haar dit had aangedaan. Ik ging voorzichtig bij haar op bed zitten en streelde een pluk haar uit haar gezicht. 'Waarom praat je niet met me? Die troep brengt je alleen maar dieper in de shit, al helemaal omdat het verkeerde shit is. Je weet toch dat je altijd over alles met me kan praten en ik zal je altijd beschermen en ik haat het dat ik het gister niet heb gedaan.' zei ik en beet op mijn lip. 'Wie was het?' vroeg ik en beet mijn kaken samen. De bezorgdheid maakte nu echt plek voor woede. Ik zou diegene kapot maken.
Alvira
'Ik zie je zo, ja.' zei Yara terwijl ik van al het gezeik al aan mijn tweede sigaret bezig was. Ik rookte deze snel op en liep de hoek om, om richting de ingang te lopen en liep zo goed als tegen Easton op. 'Sorry.' zei ik tegen hem en glimlachte zwakjes waarna ik langs hem liep. Hij wou niks van me, dus dan viel ik hem ook niet lastig.
from LostSouls on 09/29/2019 10:29 PMMathías
Als ik zie dat ze in paniek raakt en begint te janken fronste ik en maakte dit me alleen maar bezorgder. 'Sorry dat ik dat zei.'zei ik en keek naar de jurk en dacht aan de jongens buiten de dames toiletten gisteravond. 'Saai, ik wil je helpen. Wil je me alsjeblieft vertellen wat er gisteravond is gebeurd?' vroeg ik en hield wel nog mijn afstand. Ik sloot de deur achter me zodat niemand mee hoefde te luisteren.
Alvira
'Hij is waarschijnlijk net zo een crimineel als zijn vader.'zei Xavier. Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Dat weet je helemaal niet? Je kent hem niet eens. Hij mag misschien een etter zijn soms, maar we weten nog niet veel van hem en mensen zijn onschuldig tot het tegendeel is bewezen of niet soms?' Xavier zuchtte en wist er niet op terug te komen. 'Dat dacht ik al.' zei ik en kwam overeind. 'Ik heb hier geen zin in, ik ben roken.' zei ik en Yara liep mee. We kwamen buiten en ik stak geïrriteerd mijn sigaret aan. 'Waarom denken mensen nooit na? Ja, Easton is een etter. Maar hij is niet zijn vader dus wat gaat iedereen opeens gepikeerd reageren.' zei ik tegen haar en nam een diepe hijs. 'Ze weten niet beter dan te veroordelen Al. Zo zijn ze opgevoed.'zei ze. Ik schudde mijn hoofd en leunde tegen een muurtje. 'Ze kennen hem niet eens. Hij heeft hetzelfde bij mij gedaan. Me bevooroordeeld, dus ik weet hoe ruk dat is. Ze moeten eens nadenken.' mompelde ik.
from LostSouls on 09/29/2019 09:59 PMMathías
Ik zag dat ze schrok en fronste. 'Je weet toch dat ik je duizende keren naakt heb gezien.' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Wat denk je dat ik hier doe? Je doet drugs van een koerier die niet te vertrouwen is, je was gister opeens weg. Je komt vandaag niet opdagen en niemand kan je bereiken. Ik was bezorgd.' zei ik tegen haar en raapte de jurk op. 'Hoe is dit gekomen?'vroeg ik haar.
Alvira
Ik keek op als Easton binnen kwam en ik viel kort stil. Ach het interesseerde me ook niet wat hij wel en niet kon horen. Hij mocht mij toch niet. Ik keek hem na en zag dat hij naar Xavier wou, maar die ontweek hem en kwam bij ons zitten. 'Jullie raden nooit wat ik over Easton heb gehoord.' zei hij. Ik fronste. Hij vertelde het hele verhaal over dat zijn vader DE drugsbaron is van meerdere gebieden en dat het een echte crimineel was. 'Nou en? Easton heeft daar toch niks mee te maken. We moeten niet zo schijnheilig doen allemaal. We snuiven allemaal.' zei ik om hem te verdedigen. Oprecht.. wat maakte het uit?