Suche nach Beiträgen von walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

Re: ORPG||||

von walkingdead am 29.09.2019 09:36

Saia
Ik werd kreunend wakker bij het horen van mijn naam. En keek in de war op als ik Mathias zie staan trek ik het laken onmiddellijk om mijn lichaam." Wat doe jij hier?" Vroeg ik terwijl de paniek al in me begon te razen hij was de laatste die ik wilde zien. 

Easton 
Ik liep met een natte kop de kantine in en horde waarover de meiden het hadden. Ik rolde mijn ogen en zag Xavier ik liep op hem af maar merkte algauw dat hij me ontweek. Zonder Mathias was ik maar een zoon van een drugsbaron.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 29.09.2019 01:18

Hera
Ik deed de deur open en zag Mathias staan." Beunos dias meneer Hugues," ik keek even achterom om te zien of Saia nogsliep en focuste me toen op Mathias." Saia is aan het slapen ik weet niet wat er aan de hand is maar de laatste tijd is ze niet haar zelf." Zei ik tegen hem "gister kwam ze met haar jurk helemaal kapot thuis.. en haar gezicht bleek, ze zei dat niemand mocht komen maar je mag bij haar kijken als je wilt." 

Easton
De les ging snel voorbij ik had wel zin in een frisse duik en besloot in het uur dat ik uitval heb baantjes te gaan trekken. Gisteravond had me wel een beetje vermoeid vooral hoe ik die switch moest maken naar Yara omdat ik al vermoeid was van Alvira. De meid had speling in haar hele lichaam. Ik plonste het water in terwijl een ander groep jongens binnen kwam." Ola narcos moet je geen drugs verkopen mensen vermoorden?" zei eentje spottend ik negeerde het ze liepen gierend naar de andere kant van het zwembad. Ik wist al dat mensen een background check zouden doen vooral omdat ik nu een Hugues was, het interesseerde me weinig ik was nou eenmaal de zoon van een drugsbaron.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 29.09.2019 12:58

Easton
"Si" zei ik tegen hem 'ciao ik zie je wel verschijnen app me als ze nog in leven is," ik ging onderuit gezakt zitten en zag Alvira kijken." Beunos dias" zei ik met een vals grijnsje wetend dat we elkaar vanochtend nog hadden gezien. Xavier gaf me een schouderduw "de les begint." 

Hera 
Ik was aan het schoonmaken en maakte me zorgen om Saia. Saia was nooit ziek thuis al had ze de ergste hoofdpijn toch ging ze naar school. Er kwam ook de laatste tijd niemand over de vloer. Vroeger kwam heer Mathias regelmatig maar waarschijnlijk was het uit. Tenminste was hij altijd goed voor haar.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 28.09.2019 07:13

Easton

Ik snoof en probeerde een goed argument te bedenken." Misschien voelt zich ze niet lekker en heeft de drugs haar van kant gemaakt.. weet jij veel ga langs bij der als je zo bezorgd bent."  Ik wist al volgens mij wat er is gebeurt die jongen op die snap heten Richard ik kende hem van de slumps. Hij is zo voor als ik weet niet wat maar het was niet aan mij om aan Mathias te vertellen dat ze misschien verkracht was. Misschien gebeurde dat niet eens maar dat leek me sterk. Ik keek kort naar Alvira hoe ze me naam kreunde bleef nogsteeds een beetje hangen. Ik wende mijn blik toen weer naar Mathias en zag dat Paolo en Xavier achter ons waren gaan zitten.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 28.09.2019 12:12

Saia

Ik bleef de hele dag in bed en had Hera gezegd dat niemand binnen hoefde te komen. Ik bekeek Easton zijn snap en zag waar ze bezig waren geweeest gisteravond. Ik zette mijn telefoon neer. Mijn ogen  waren dik mijn keel deed pijn het liefst pleegde ik nu zelfmoord. De oude Saia was helemaal verdwenen. 

Easton
Ik liep de les binnen en zag Mathias al verward kijken. Ik besloot mijn mond te houden over wat ik had gezien." Is er iets?" Vroeg ik toen maar ik ging naast hem zitten en zag dat Yara en Alvira nog moesten arriveren  

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 28.09.2019 11:35

Yara
"Ik denk dat Easton je niet het haat hij kent je niet eens," zei ik tegen haar Ik was goed met beide. Maar ik was ook Saia's beste vriendin en dit kon zij echt niet hebben.. vooral hoe ze nu verslaafd was aan drugs. Vroeger was Saia niet zo maar ze vertelde me ook niks meer over haar leven ze leek wel een ander persoon." Je kan met mij mee rijden als je wilt?" 

Easton
Ik kwam aan op school en zag Paloma al." Je hebt wel een hele wilde nacht gehad he East?" Ze liet een snap zien van mij terwijl ik grinnikte." Ja ik ging wel lekker" ik keek om me heen en zag Saia nergens." Lekker met Alvira he" zei Xavier die een beetje verveelt leek. 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 28.09.2019 11:13

Easton

"Ola" zei ik kortaf ik schaamde me ergens maar ook weer niet. Ik stopte mijn telefoon in mijn zak en liep terug naar binnen."vas a la escuela?" Vroeg ik Easton terwijl ik nog een beetje zat was "Ik ga denk ik wel met veel moeite." Yara kwam aangekleed en wel de kamer uit "Saia gaat me killen!" Zei ze ineens "Buenos dias Yara, maak je maar geen zorgen onze monden zijn zipt er over," zei ik tegen haar Ik liep toen op haar af en fluisterde iets in haar oor." Als je naar huis gaat kijk of je in contact kan komen met Saia en meld me het als je iets van haar heb gehoord." Ik liep toen mijn kamer in en moest me gaan klaar maken. 

Yara
Ik fronste maar ik moest sowieso met Saia praten tenslotte was ik helemaal vergeten dat ik met haar naar het feest was gekomen." Ik ga even een sigaretje doen en dan ga ik" zei ik tegen Mathias. Ik kwam Alvira tegen en vroeg of ik haar vuurtje mocht lenen "wat een nacht he?" Zei ik tegen haar.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 28.09.2019 10:54

Easton

De volgende morgen werd ik wakker door mijn wekker. Ik stak mijn hand kreunend uit om mijn telefoon te pakken. En zette mijn alarm af. Als ik zie dat ik gisteravond met Yara ben geëindigd grijns ik. Ik kwam naakt overeind en trok een jogging broek aan waarna ik de woonkamer inliep en Alvira en Mathias naakt op de bank aantrof. Ik pakte een sigaretje van tafel en stak die bij het zwembad aan." Jezus wat een avond" ik bekeek de snaps van gister terwijl me ineens iets opviel op Paolo's snap. Een groep jongens kwamen grijnzend de wc uit waarna ik Saia zag haar jurk half aan rijten en haar gezicht bedworfen in uitgelekte mascara. Ik stuurde Paolo een snap "eliminar a este chico- hij typte terug naar me - si maar waarom? -omdat ik er lelijk op sta. Na een paar secondes was het verwijderd. Ik nam diep adem en nam nog een hijs van mijn sigaret.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 28.09.2019 08:13

Easton

Eenmaal thuis was ons huis een orgi geworden. Ik nam Alvira vanachter op het bed en East was nog bezig met Yara in de badkamer. Ze had wel echt billen man ik gaf er een pets op en ging steeds sneller alles was leuk onder invloed. Ik moest er echt mee kappen maar ik had nu eenmaal dit leven met Mathias. In de slumps hadden ze me echt uitgekotst." Fuck je bent geil" zei ik grommend terwijl mijn dick dit wel fijn vond. 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 27.09.2019 11:00

Easton
"Laten we gaan eerst volgende hotel effe..  acteren," zei ik terwijl ik te geil was om nog überhaupt op dit feest te blijven. Ik trok Alvira weer naar me toe kuste haar en gaf vervolgens een pets op haar bil. Waarna ik haar hand vast nam naar buiten en we bij de auto op Mathias en Yara wachten. Wat haten ik mezelf onder invloed. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite