Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/19/2017 03:35 PM

Sam
Ik haal mijn schouders op en zeg "Dan neem ik iemand anders mee, maar ik wil niet dat jij daar nog een keer naar binnen gaat" Ik leg mijn hand op haar been en ik voel dat er tranen in mijn ogen opwellen. "Ik wil echt niet dat ze je pijn doet" zeg ik zacht.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/19/2017 03:24 PM

Sam
Ik pak het drinken en drink wat. Ik glimlach als ze haar armen om mijn nek heen legt. Ik schud mijn hoofd en zeg "Je gaat daar niet meer naar binnen. Echt niet" Ik klem mijn kaken op elkaar. "Ze gaat me echt niet vermoorden hoor" zeg ik en drink nog wat.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/19/2017 03:15 PM

Sam
Ik loop achter haar aan naar binnen en schud mijn hoofd. "Nee" zeg ik en ga aan tafel zitten. Het valt wel mee hoeveel pijn het doet.
Ik draai me naar haar om en zeg "Anya, ik wil niet meer dat je met mij mee naar mijn huis komt."

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/19/2017 11:58 AM

Sam
Ik knik en loop achter haar aan. Ik haal mijn fiets van het slot en stap op. "Is goed" zeg ik zacht en afwezig. Als ze achterop zit fiets ik naar haar huis en stap weer af. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/19/2017 11:52 AM

Sam
Ik klem mijn kaken op elkaar en zeg "Ik kan dit alleen best aan. Ik heb het nu toch ook gedaan? Het is echt niet levensgevaarlijk" Ik leg mij  armen even om haar heen en knik "Gaat wel" 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/19/2017 11:47 AM

Sam
Ik blijf mijn moeder vasthouden tot ik zeker weet dat ze slaapt. Ik loop de kamer uit en sluit de deur achter me. Ik loop naar de badkamer en kijk naar mijn wang. Gelukkig zie ik geen wond of bloed, maar wel een grote blauwe plek. Ik slik en loop naar de trap waar ik Anya zie zitten. Ik klem mijn kaken op elkaar en zeg zacht "Sorry"

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/19/2017 11:41 AM

Sam
Ik breng mijn moeder naar haar kamer terwijl ze wild om zich heen slaat. Ik hoor Anya wat zeggen en ik zeg "Ga alsjeblieft weg" Ik probeer mijn moeder in haar bed te leggen wat met veel moeite lukt. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/19/2017 08:52 AM

Sam
Ik frons als Anya voor me gaat staan en duw haar aan de kant. Ik wil niet dat mijn moeder haar slaat. Mijn moeder ziet haar nu ook en kijkt nog woester van mij naar Anya. Ik slik even en ik voel weer een vuist op mijn wang voor ik haar andere hand ook kan pakken. Ik klem mijn kaken nog harder op elkaar in de hoop dat ik de pijn niet voel, maar het helpt niet. Mijn moeder begint tegen me te schreeuwen over wat 'die slet' hier doet en wat voor mislukkeling ik wel niet ben, maar ik luister niet en breng haar naar haar kamer.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/18/2017 09:20 PM

Sam
Ik knik even en kijk ook naar de deur. "Ja, laten we gaan" zeg ik zacht en sta op. Ik lach zacht als ze dat zegt over mijn lip en kijk even naar haar. Ik schrik als ik de deur van mijn kamer open hoor gaan en mijn moeder woest in de deuropening zie staan. Ik klem mijn kaken op elkaar en bal mijn vuisten. Ze loopt naar me toe en wilt me slaan, maar ik houd haar hand vast. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/18/2017 09:08 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk naar wat ze doet. Ik knik en kijk even welke blouse ze heeft gepakt. Ik bijt op mijn lip als ik de deur van de kamer van mijn moeder open hoor gaan en weer voetstappen hoor. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page