Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/27/2019 10:33 PM

Alvira
Tijdens het dansen had ik niks meer in de gaten. Al mijn principes waren uit het raam gegooid en ik keek op als Yara zich bij ons voegde. Het verbaasde me, want ze had de kant van Saia gekozen, maar het maakte me nu niet uit. We dansten met zijn allen als we opeens in de richting van Mathías en zijn broer gaan. Mathías kon ik beter vermijden door alle drama, maar hij leek er geen last meer van te hebben. Toch koos ik ervoor om tegen zijn broer aan te dansen en het had niet lang geduurd voor hij zijn lippen op de mijne drukte en we verwikkeld zaten in een geile zoen. Ik liet mijn tong in zijn mond glijden en legde mijn armen om hem heen. Alles was zoveel intenser met M.

Mathías
Ik grijnsde naar Easton en nam Yara bij haar middel. Dit zou Saia alleen maar pissiger maken. Haar vriendin en haar vijand. Ik danste met Yara en legde nog een M pilletje op mijn tong die ik vervolgens door een tongzoen aan Yara doorgaf. Ik glimlachte breed en keek op of ik Saia ergens zag, maar ze was nergens te bekennen. Vreemd. 'Ik sta hier hoor Mathi.' zei Yara. Ik grijnsde naar haar en knikte. 'Ik ga wat drinken voor ons halen, schoonheid. Zo terug.'zei ik en liep richting de bar terwijl ik rond keek of ik Saia zag. Ze was nergens te bekennen. Als ik een groepje jongens zag staan voor de dames toiletten liep ik erheen. 'Het feest is daar hoor?' Ze keken me aan. 'Cabrear Mathías.' Ik rolde mijn ogen. 'Has visto a Saia?' vroeg ik ze. Ze schudde hun hoofd. Ik keek nog even fronsend naar de deur maar liep vervolgens terug naar de bar waar ik de 4 drankjes pakte en terug liep naar de dames en Easton. 'Drank is gearriveerd.'zei ik en gaf ieder een glas.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/27/2019 09:34 PM

Alvira
Ik had inmiddels al een aantal shotjes gedaan en ik kon zeggen dat ik het wel begon te voelen. 'Kom, dansen.'zei Luna die ons van de krukken af trok. Ik liep lachend met ze de dansvloer op en begon te dansen op de muziek. Ik sloot mijn ogen en verloor mezelf helemaal in de dreunen die uit de boxen kwam. Ik hield van uitgaan. Dan konden alle remmen even los. Niemand zie je hier veroordeelde. Gewoon lol. 'Ladies.' hoorde ik Xavier zeggen met een grijnsje. Ik rolde lachend mijn ogen. 'Heb je M?' vroeg ik hem. Hij knikte en gaf me een klein plastic zakje met 3 pillen in. Ik haalde eentje eruit en deed het zakje in mijn bh. Ik keek Xavier aan terwijl ik de MDMA op mijn tong legde en vervolgens door dansde.

Mathías
We liepen met gemak naar binnen. Ik hoefde mijn ID nog niet eens uit te halen want iedereen hier kende mij inmiddels. We liepen naar de VIP waar het feestje al aan de gang was. 'Ahi vamos de nuevo.'zei ik en sprong blij de dansvloer op. De drank kwam wel. Ik had mijn drugs in mijn zak de drank stond klaar zodra ik ernaar vroeg dus dit kon zonder veel moeite een geweldige avond worden. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/27/2019 07:44 PM

Mathías
Ik nam nog een hijsje. 'Als ik rij kan ik niet garanderen dat je een veilige rit terug hebt.'zei ik tegen hem aangezien ik het me meestal niet liet tegenhouden om drank of drugs te nemen. Ik haalde een hand door mijn haar aangezien mijn gel het toch weer terug in model bracht. 'Wat denk jij nou? Un día no jodido un día no vivido.'

Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd.

Alvira
Het had niet lang geduurd voor ik aankwam. De limo werd voor me open gehouden en ik liep de hele rij voorbij die buiten stond. Ik hoorde van sommige commentaar en van sommige hoorde ik ze fluisteren over mijn naam. Ik keek naar de uitsmijter en liet mijn ID zien. 'Bienvenido de nuevo Señorita Vargas.' zei hij en liet me binnen. De muziek klonk hard en ik gaf mijn jasje af waarna ik meteen naar het VIP gedeelte liep. 'Ali!' riep Sabi over de muziek heen waarna ik naar haar toe loop en bij de bar voor shotjes vraag.

IMG_6842.jpg

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/27/2019 02:41 PM

Alvira
Ik had mijn haar een beetje gekruld zodat het golfde en had een natuurlijke ooglook met eyeliner gedaan. Wel een fel rode lippenstift zoals eigenlijk bijna altijd als ik uitging. Ik had een zwart kanten lingerie setje aangetrokken met en zijden groene jurk. Ik had hem wat dichter gepind zodat ik toch nog een beetje degelijk erbij liep aangezien de inkijk massive was. Eronder trok ik hoge zwarte lak hakken aan en bekeek ik mezelf nog een keer in de spiegel die in de limousine hing. Ik had er wel zin in om me eens flink te bezatten. Misschien wat coke.

Mathías
Mijn haar zat weer perfect en mijn blouse trok ik wat rechter. Ik liep naar Easton zijn kamer en leunde tegen de deurpost. 'Kom je nu nog of niet. Er zullen vast genoeg arme meiden zijn die je willen bespringen.' zei ik met een grijnsje. Ik haalde diep adem. 'Ik sta alvast voor buiten. Even roken.'zei ik en liep naar beneden naar buiten waar ik een joint opstak.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/27/2019 01:53 PM

Mathías
'Ligt echt puur aan de familie. Saia haar familie legt super veel druk op haar. Geen wonder dat ze dan zo reageert op alles en de rijke trut uit hangt. Van Alvira weet ik alleen dat haar vader er bijna nooit is en haar moeder alleen in de avond. Geen idee hoe die familie in elkaar steekt eigenlijk.' zei ik en schonk nog een glas in. 'Als ik niet rijke meisjes date bezorg ik hen hoofdpijn. Trouwens ik date helemaal niet meer. Saia fue el amor de mi vida y no puedo encontrar ese amor en ningún otro lado.' Als we thuis aankwamen stapte ik uit de limousine met de fles en mijn glas. Die ging ik alvast opdrinken. Was ik alvast voorbereid op vanavond als ik weer helemaal naar de klote zou gaan.

nederlands: Saia was de liefde van mijn leven en ik vind die liefde nergens anders meer.

Alvira
Ik schrok op als de deur opeens open ging. 'Cariño, escuché sobre la pelea! Ben je oké? Heeft dat wicht je verwond?' vroeg ze bezorgd terwijl ze mijn gezicht vastnam en de contouren van de wond nog kon zien. 'Alles is oké mama. Ze is gewoon krankzinnig.'zei ik tegen haar. 'Ik heb je vader ingelicht. Hij komt morgen terug thuis.'zei ze en ik voelde een brok in mijn keel. 'Dat had echt niet gehoeven mami.' zei ik. 'Jawel, het werd sowieso eens tijd dat hij weer thuis kwam. Het eten staat binnen een half uur klaar.'zei ze waarna ze de kamer weer uit liep. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/27/2019 12:54 PM

Alvira
Ik zuchtte en stapte in de limo die me thuis bracht. Ik liep direct door naar mijn kamer waar ik in de spiegel keek. Het was een oppervlakkige schram dus het zou gelukkig geen litteken ofzo worden. Ik haalde diep adem en begon het weg te werken met make up zodat mijn moeder geen vragen zou gaan stellen vanavond. 

Mathías
Ik nam plaats in de limousine en keek naar Easton terwijl ik een fles prosecco open trok. 'Dat krijg je als je voor meiden met temperament valt. Maar normaal gezien is Saia niet zo. Tuurlijk maakt ze ruzie, ze is gewoon een bitch. Maar ze heeft nog nooit echt met iemand gevochten. Ik weet ook wel dat Alvira dit gevecht niet begonnen is. Saia moet gewoon van die rotzooi afblijven.' zei ik en dronk mijn glas in een keer leeg. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/26/2019 10:52 PM

Alvira
Ik voelde de glimlach van mijn smoel verdwijnen en keek hem na. 'Hijo puta!'riep ik hem achterna en liep vervolgens de ziekenboeg uit. 'Hou je teef in het vervolg uit mijn buurt. En die broer van je ook.' zei ik en keek hem nog even boos aan waarna ik naar het lokaal terug liep om mijn spullen te pakken. Ik werd niet goed van sommige mensen. Die jongen kon me niet eens en had alweer een vooroordeel klaar staan. Het viel niet altijd mee om rijk te zijn. Je kreeg meer haat dan wat anders.

Mathías
Als Easton uit de ziekenboeg kwam en ook Alvira niet lang wegbleef zuchtte ik. 'oh, vete de todos modos!' zei ik geïrriteerd en was echt klaar met deze bullshit. 'Kom.' zei ik tegen Easton waarna ik richting de limo liep die al klaar stond om ons mee te nemen. 'Ook geen enkele dag geen drama hier.'mompelde ik in mezelf.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/26/2019 09:09 PM

Alvira
Ik glimlachte als hij het op zo een grappig toontje zegt. 'We waren uit, ik was stoned en dronken, Mathías was al helemaal van de wereld en we deden gewoon een spel met een klein groepje mensen. Als een dare moesten we zoenen en voor ik het wist plakte zijn lippen tegen de mijne.' zei ik en zuchtte. 'Dat we daarna beide naar het toilet zijn gegaan, apart nota bene, heeft het verhaal niet veel goeds gedaan.' Ik trok nog eens een pijnlijk gezicht als het koele water mijn gezicht raakt. 'Als mijn gezicht verminkt is, verbouw ik dat van haar.' mompelde ik terwijl ik me omdraai om in het kleine spiegeltje aan de muur te kijken boven een klein wasbakje waarna ik terug plaats nam op het ziekenboeg bed. 'Je hebt wel een enerverende eerste dag gehad.'grinnikte ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/26/2019 08:11 PM

Alvira
Ik keek de twee woedend na terwijl Easton me de klas uit trok richting de ziekenboeg. Ik keek naar zijn ogen terwijl hij mijn gezicht bekijkt en ademde snel in door mijn neus als het even pijn doet. 'Saia is gewoon een drama zoeker. Ze heeft haar relatie zelf verneukt en ik ben er simpelweg de dupe van geworden. Ik hou niet van die drama, al zeker niet om een jongen.' Ik zuchtte en keek hem na als hij een doek vochtig ging maken. 'Tengo mejores cosas que hacer que prestar atención a una perra tan incierta.'

translation: Ik heb wel wat beters te doen dan aandacht besteden aan zo een onzekere trut.

Mathías
'Zeer volwassen Saia, kom je ver mee.'riep ik haar achterna en zag alle blikken op mij gericht. 'Hebben jullie niks beters te doen? Salir!'riep ik en liep vervolgens het lokaal uit. Eenmaal buiten stak ik een joint op om een beetje te kalmeren. Wat was haar doel nu? Ze wou niks meer, dus waarom moest ze zichzelf dan zo bewijzen en Alvira kwellen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/26/2019 02:42 PM

Alvira
Als ik opeens een ruk aan mijn haar voel grijp ik haar ook meteen naar haar haar en trok er zo hard aan dat ze onder me belandde. Ik gaf haar een rake klap in haar gezicht waarop zij haar nagels in mijn wang zette. 'Doe normaal fucking junk!' riep ik en werd van haar af getrokken en ik wou nog een keer naar haar toe rennen maar degene die me vast hield was te sterk. 'What the fuck denk jij! Puta Sucia!!'

Mathías
Ik kreeg pas door dat er wat gaande was als ik Xavier door het hele lokaal hoor schreeuwen. Ik trok Saia overeind en hield haar vast voor ze weer de aanval inging. 'Is het nu verdomme afgelopen met dit gezeik?! Lijkt wel een fucking kleuterklas.' zei ik tegen de twee en keek naar de wang van Saia die rood was van waarschijnlijk een klap die ze had geïncasseerd. Maar ook Alvira was toegetakeld met een kras op haar wang. 'Die Psycho ex van jou valt mij aan hoor.' hoorde ik Alvira zeggen. 'Dat zal ze vast niet uit het niets hebben gedaan of wel soms.' zei ik tegen Alvira. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  36  |  37  |  38  |  39  |  40  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page