Suche nach Beiträgen von walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  318  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 3177 Ergebnisse:

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

Re: ORPG||||

von walkingdead am 26.09.2019 02:28

Saia

Als Alvira haar snuit open trekt lose ik het. Mijn handen kwamen terecht in haar haren en trokken haar zo hard van haar stoel dat ze bijna vloog."Bitchfight!" Schreeuwde Xavier voor ik het wist rolde we vechtend op de grond met elkaar "hoer!" Zei ik kwaad alsof ik gewoon helemaal zwart zag.

Easton
Als ik opeens iedereen de klas in zie rennen kijk ik Mathias fronsend aan en ren ik ook achter de rest aan. Als ik zie dat Alvira en Saia lopen te vechten en zo voor mijn voeten belanden trek ik de eerste die in mijn buurt is weg. Ik  tilde Alvira weg bij haar middel terwijl ze een kras op haar wang en even kwaad was als Saia. 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 26.09.2019 09:07

Easton
Ik nam diep adem soms wist ik niet of Mathias haar nou sirieus nam of niet. De andere keer neukte hij meisjes en de ene keer komt hij dagen niet uit zijn bed omdat hij emo is. Ik keek naar Saia en zag dat ze onder invloed is "waar haalt ze die drugs vandaan?" Vroeg ik toen.

Saia
Ik liep Engels binnen en keek Alvira walgelijk aan. Ik vond alles hier walgelijk toen zij er nog niet was.. was het ik en Mathias die de echte elite waren. Mijn vader was de beste zakenman van heel Madrid en was heel goed bevriend met die van Mathi. Alvira's vader daarin tegen staat nek aan nek met mijn vader sinds hij de jackpot heeft gewonnen. Dus het was wel degelijk een strijd.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 25.09.2019 10:20

Saia

Ik keek Mathias aan '' disfruta la vida amor,'' zei ik ironische ik trok me los en liep van hem weg. Ik was niet meer de oude het meisje die een voorbeeld was voor alle meisjes hier. Ik was out of control en wilde het liefst alleen zijn of onder invloed bij de buurt van mensen. 

Easton
Ik zag hoe Mat Saia wegtrok en merkte algauw dat het een kort gesprek was. Ik nam diep adem en horde Luna over het feest. Ik grijnsde breed natuurlijk zal ik er zijn. Ik keek naar Saia die weg van Mathias liep en wist dat Saia's ouders er op rekende dat Mathias voor haar zal zorgen. Ik liep op mijn broer af en schudde mijn hoofd 'laat er nou gewoon.. ze komt van zelf wel bij je terug,'

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 25.09.2019 08:59

Easton

'Oja ik ben niet geintresseerd eigenlijk,'' zei ik tegen hem mijn vader had vroeger zaken gedaan met de heer Vargas en hij mocht die familie niet simpel om de mannier hoe ze de mijne bekritiseerde. Ik was dominicaans en half spaans en mijn vader was een narcos geweest en heeft met hetzelfde harde werk als alle andere dingen bereikt al was het geld van zijn vader.. toen hij Salazar industry oprichten mijn moeder had nu alle rechten over het kledingmerrk. Maar het ging rond dat onze aandelen door zwartgeld en moord kwamen... omdat mijn moeder snel is hertrouwd toen mijn vader was vermoord. Maar ik weet dat mijn moeder het nooit in haar hart zou kunnen vinden om een hit op mijn vader  te doen. Het intresseerde me ook dan echt niet hoe rijk of lief ze was ik associeer me liever niet met mijn vaders vijanden al helemaal hoe de zaak onopgelost is. 

Saia

Ik kwam de school weer binnen en liep precies met Yara en Louisa tegen Mathias cliqeu op.' Ola chicas' zei Xavier met een grijns 'ola' zei ik high om maar uberhaupt te denken dat mijn ex vlak voor me stond. Ik keek kort naar Paolo die naar me knipoogde jezus wat een goed spul.

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 25.09.2019 08:14

Easton
´´alvira es la hija de ese rico hombre de negocios que vende aviones?'' Zei ik tegen Xavier hij knikte ''ja haar vader heeft laatst een aan me verkocht met een flinke korting, Alvira is wel chill Saia is gewoon een lekkere bitch die niemand mag behalve Mathias.''  Als ik zie dat we precies passeren bij Alvira's cliqeu bekijk ik haar.'' Ola chicas'' zei ik alleen terwijl ik een soort van afstand hield want ik kende alleen maar Xvier, Mathias en Paloma. Alvira leek inderdaad chill.. maar Mathias was ook gewoon dom om haar uberhaupt te zoenen neem dan ook geen relatie is mijn motto.

is toch de dochter van die rijke zakenman die vliegtuigen verkoopt? 
Saia

Ik stak een joint eventjes alleen achter de school en wachten op Paolo voor mijn xtc. De laatste tijd snoof ik en nam ik alleen maar pillen. Ik was rijk maar er was zoveel mis met mijn familie.. een broer die disowned is van de familie omdat hij homo is een vader die regelmatig nu op mijn lip zit om de schone familie te vertegenwoordigen. Geef me gewoon drugs en ik ben zoet voor een hele week '' ola narco barbie'' ik keek op en zag dat het paolo was ''beunos dias aqui el dinero,'' 

nederland

hoi hier het geld 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 25.09.2019 04:12

Easton

"Wat voor jou niet iets groots is.. Is voor een meisje anders hè meneer Hugues." Zei Paloma met een lachje tegen Mathi  "vooral als ze echt gevoelens hebben," voegde ik er aan toe met een grijns." Zou je het erg vinden als ik er nu lekker mee naar bed neem beste broertje?" Vroeg ik terwijl ik mijn arm om hem heen sloeg en we naar de kantine liepen.

Saia
"Alvira denkt dat ze heel wat is omdat ze jullie relatie kapot heeft gemaakt" zei Yara terwijl ze een joint buiten draaide. Ik wilde niet dat mensen zagen dat ik smokede " ze moest gewoon in haar hoeren hoek blijven op het feest.. En dan was het allemaal nooit gebeurt, maarja het is niet dat Mathias naar zijn hoofd luistert en alles voor een korreltje zout neemt." 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 25.09.2019 12:33

Saia
Als Mathias en de leraar tussen  ons in komt vouw ik mijn armen arrogant overmekaar en focus ik me weer op de les. Wat wilde ik die griet de grond in trappen. Zodra de les voorbij was liep ik met Yara naar de kantine "rook je nogsteeds?" Vroeg Lou ik knikte ik was begonnen met roken door Mathias we rookte elke dag een joint voor we seks hadden.. En nu was het maar een vage herinnering voor me. Meestal zat ik er niet over in dat een jongen vreemd op me ging maar met Mathias was het een ander spel. 

Easton
Ik schraapte mijn boeken bijelkaar en kon Mathi's boze blik al voelen." Leuke vriendinnetjes heb je" zei ik tegen hem waar zijn vrienden bij waren." Wat een heerlijk gemeen wijf is die Saia," mijn blik ging toen naar die andere "ze lijken wel een beetje opelkaar dus ik zou me ook wel vergissen." 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 25.09.2019 12:15

Saia
Als Alvira een opmerking maak draai ik met een gemene grijns naar haar om." ¿con qué te involucras? ¿No deberías chupar pollas en algún lugar de un club puta?" Zei ik knipperend de hele klas keek op ik horde Easton een lachje uitbrengen. En keek haar schuin aan "tenslotte vind je het wel leuk om een homewrecker te zijn."
Nederlands 
waar bemoei jij je mee moet je niet ergens in een club lullen afzuigen putaa

Eastin
Ik horde de 2 meiden kibbelen en zag nu al.aankomen dat Mathias en ik nog is ruzie zouden krijgen. Ik ging wat rechter zitten "in de slumps stichte je ookal ruzie East" zei Paloma zachtjes in mijn oor "maar hier gaat het wel anders zijn dan voorheen." 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 25.09.2019 11:57

Easton

Bijna alle meisjes haakte hun ogen in de mijne maar ik probeerde iedereen 1 voor 1 te negeren. Ik was niet geintresseerd in de meiden hier op school en dat kon ik wel opmaken aan hun houdingen. Rich and arrogant het waren meer types die eerder op Mathias kunnen liggen dan op mij. Ik liep met Paloma het lokaal binnen waar ik les had en zag algauw dat ik me moest voorstellen." Goeie dag leerlingen we hebben een n nieuwe  jongeheer in de klas stel je is voor" "Buenos dias todos mi nombre es Easton hermano de Mathias," zei ik om hem te pesten en keek hem vervolgens aan." Puedo tener tu numero!" Riep een meid achterin ik grijnsde breed en knipoogde "si miha," "zo is het wel goed ga maar ergens zitten," zei de meester verveeld ik ging naast Paloma zitten en keek kort naar Saia. Fun fact Ik hield wel van drama. 

Saia
Ik grijnsde bij het horen van Easton's praatje. En zag zijn blik naar mij gaan. Natuurlijk ben ik de mooiste hier. Ik had me niet eens gefocust op Mathias. Voor even geloofde ik dat ik en Mathias hetzelfde waren. Allebei 2 kille zielen die gewoon liefde nodig hebben. 

Antworten

walkingdead

25, Weiblich

Level 37

von walkingdead am 24.09.2019 10:48

Saia 

Ik stond met Yara en Louisa op de gang en zag dat Mat mijn foto had geliked." Fan" zei ik geïrriteerd ik stopte mijn telefoon in mijn micheal kors tasje en keek naar het lekkers wat hier op school rondliep." Heb je het al gehoord van Mat.. Die lekkerding op zijn insta is zijn broer en hij komt bij ons op school." Zei Yara terwijl ik half luisterde "luister ik pak die easton als alle eerst begrepen?" Zei ik tegen Yara en Louisa "kom op Saia we weten allemaal dat je niet over Matie heen bent je wilt hem gewoon pijn doen." Zei Lou "dat wil ik zeker ja" ik liep oogrollend de les in en zag Alvira.. Die slet die  hij zogenaamd paar ongeluk kuste. Ik ging arrogant voor haar zitten en kon niet wachten tot dat de Hugues broers zoude  arriveren. 

Easton
Eenmaal op mijn nieuwe rijke kostschooltje werd ik van alle kanten bekeken alsof ik een object was." Dat is hem Mathias stief broer" horde ik wat verschrikkelijk vroeger was het nog Mat's beste vriend toen hij nog regelmatig met zijn vader mee kwam voor zaken met de mijne toen we jong waren. Ik stopte mijn handen in mijn zaken en liep zo nonchalant mogelijk alles rook hier naar geld. Ik was Mat ondertussen ergens kwijt geraakt in de school dus moest ik het z elf maar uitvinden hier zo." Easton Hugeus?" Horde ik achter me ik keek grijnzend op naar Paloma. Paloma was een vriendin van me rijk of arm ze was nogsteeds hetzelfde "Ola miha het is Easton Ojeda Salazar voor jou." Zei ik lachend. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  318  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite