Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 38 | 39 | 40 | 41 | 42 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG||||
from walkingdead on 09/24/2019 07:51 PMEaston
´tómalo con calma amigo,´ zei ik lachend ik griste mijn telefoon terug en keek hem aan ´ik val niet op rijke dames weet je nog.´ Ik gaf hem een kneepje in zijn schouder ´let goed op jezelf straks op school.´ Ik liep vervolgens naar beneden waar Geralda het ontbijt had klaar ontbijt waar we niet van aten. A. Omdat we beide te laat komen en alle croissantjes en warme broodjes dan koud zijn B. Omdat we te veel ruzie maken in de ochtend waardoor we beide geen trek meer hebbe of C. we zijn beide straal bezopen ergens in een bar of in een meids bed. Ik nam voor het eerst een appel van tafel en keek op mijn iphone naar wat foto´s van mijn nieuwe motor die ik na school moest ophalen bij een zaak.
Saia
Met opgeheven hoofd en een zonnebril op mijn arrogante smoelwerk stapte ik mijn limo in. Ik scrolde wat door mijn telefoon heen en zag foto´s van Mat met meisjes in de club op Easton´s insta story.´puta masculina´ zei ik walgend ik nam diep adem en maakte een selfie die ik vervolgens posten op mijn instagram ´back to school.´
from walkingdead on 09/23/2019 11:16 PMSaia
´Alles maar dan ook echt alles behalve ooit weer met die klootzak Mathias praten doe ik.´ Zei ik tegen Lin waar ik mee aan het facetimen was terwijl ik mijn make up bijwerkte. Saia Apaeraja dochter van een hertogin en opgevoed als een echt rijk meisje. Ik was verwend bloedgeil, rijk en mama´s mooiste. Ik trok mijn uniform aan en kamde mijn haren bij sinds het uit was met Mathias.. was ik bezig met andere jongens. Al was zijn nieuwe broer ook echt wel een lekkerding de reden waarom het uit is was omdat hij alleen maar kan luisteren naar zijn dick inplaats naar van zijn hersens.´Ja ik heb het gehoord.. hij was sowieso al niet goed voor je kijk naar zijn bodycount.. hij krijgt elke rijke slet in de pocket niet dat jij eentje bent hoor Saai.´ Ik rolde mijn ogen ´soms droom ik dat een jongen ooit door mijn koude ziel kan heen kijken.´Zei ik lachend terwijl ik een sigaret opstak en mijn limo al klaarstond.
Easton
Ik nam diep adem ´ja vast, nou aangezien jij geen vrienden meer heb lijkt het me beter dat je mij een stuk een meer gaat waarderen Mathias.´ Ik was net nieuw op deze rijke kostschool maar heel de buurt wist van me af.. Niemand fuckte met mij ik was dat heerlijke lekkerding uit de slumps.. die elk mooi meisje wel kan overtuigen om het midden in een krottenwijk te doen.´ Ik weet trouwens van duquesa lijkt er op dat ze je niet meer moet,´Ik liet hem een chat zien op insta van mij en zijn ex en zag dat ze reageerde met hartjes ogen op een foto van mij in de sauna dripping wet door de hitte. Ik viel niet op rijke meisjes ze waren te hoog gegrepen voor me ofzo, ik neukte ook niet alles wat los en vast zit ik heb nog nooit een vriendin gehad. Mijn smaak is dan ook duur en moeilijk te vinen in madrid.
from walkingdead on 09/23/2019 10:25 PMEaston Ojeda Salazar
Saia Frederico apaeraja
Easton
´Godverdomme Mat´ ik kwam mijn stiefbroers stinkende kamer binnen en zocht naar aftershave om zijn kamer van die verschrikkelijke seks geur te verhelpen. Ik trok de gordijnen open en wenkte naar de giechelende dames dat ze moesten gaan. Sinds het uit was met Saia was hij niet meer te stoppen. Zijn vader en mijn moeder waren op huwelijksreis en wij hebben dit gigantische huis de hele week voor ons zelf. Ik vermaakte me wel met al dat geld maar ik was nogsteeds trouw aan de straat. Het was nu Easton Alvero Hugeus maar voor mij gevoel was het nogsteeds Easton Ojeda Salazar.. zoon van een mafiabaas die ons heeft achtergelaten met een forutin aan rijkdom. Mathias zijn vader was dan ook een eerlijke zakenman met een verwaand joch als zoon die hij gewoon aan zijn lot over laat. Mathias was dan ook opgegroeid met alles wat een rijk kind nodig heeft maar zonder liefde van zijn ouders.. al is zijn moeder nogsteeds een onbekend geval ze zeggen dat ze een slet uit de slumps was. Maar alsnog veranderde het niet veel dat Mathias Fedro Alvero Hugues enige zoon is.´ Het is tijd voor school Mat ik heb je vader beloofd dat ik meer op je zal letten.. ik ben tenslotte nu je broer.´ 
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 09/17/2019 06:02 PMBenjamin
Mijn ogen werden fel blauw "ik laat haar gewoon alles vergeten." Zei ik tegen ze ik liep op haar af en keek in haar ogen." Je hebt me nooit ontmoet" als ik Sam naar binnen zie komen kijk ik hem kort aan maar focus ik me weer op Juniper." Je hebt nooit van me gehouden" ging ik langzaam verder " en je bent een simpel schoolmeisje die familie is van een machtige familie." Engelen konden door verbena heen mensen hun geheugen laten vergeten we waren dan ook sterker dan duivels." Ga hier weg" zei ik toen terwijl ze precies deed wat ik zeg. Sam keek zijn zusje na naar buiten terwijl hij me aankeek "dus waar waren we?"
Dawn
Ik werd de volgende morgen wakker in sterke gespierde armen. De kamer rook naar seks en mijn dag kon niet beter beginnen. Ik gaf Sawyer een kusje op zijn lippen terwijl hij sliep en kwam vervolgens naakt overeind. God wat was het gister een puinhoop.
from walkingdead on 09/17/2019 02:29 PMBenjamin
Ik beet hard op mijn onderlip waarom ging ze gewoon niet weg.. net als Jane? Ik knikte toen "Ik behandel mensen wel zo ik manipuleer je en misleid je" zei ik tegen haar "Ik ben nou eenmaal egoïstische." Zei ik zo nonchalant mogelijk "mijn familie mag de jouwe niet we zijn geen Romeo en Juliet blijf gewoon uit mijn buurt... Wat ik met jou had was maar voor een bepaalde tijd." Ik zag Lasol achter haar verschijnen "hoor je het lieve schat.. Hij moet je niet," ik beet hard op mijn onderlip." Het liefst steek ik je ogen er uit maar ik heb wel wat beters te doen" zei Alexis "Ik heb mijn broers namelijk nog nodig." Alexis keek me aan alsof ik verraad had gepleegd. De familie moest stand houden, wat voor achterlijke hond verkoos zijn familie die hem eerst niet moest boven iemand waar hij een toekomst mee kan hebben. Benjamin Heaven.
from walkingdead on 09/15/2019 08:47 PMBenjamin
"Ik meen het wel" zei ik tegen haar "Ik kan gewoon niet met je zijn.." Ik keek haar niet eens aan terwijl ik het zei." Ik kan gewoon niet met je zijn omdat ik van iemand anders nog hou" als die woorden mijn lippen verlaten sluit ik mijn ogen. Fuck.
Dawn
Ik rukte zijn bloes kapot terwijl mijn handen hem overal wilde aanraken. Ik wist gelijk hoe heet de seks tussen ons was. Hoe ik me als een slet aankleden om zijn aandacht te krijgen.. Godverdomme wat was hij geil. Ik hijgde door het zoenen "hotel of niet ik zal je overal doen." Fluisterde ik in zijn oor wijzend naar het feit dat ik me alles goed herinnerde.. zelfs dat hij me had verlaten voor Alexis.
from walkingdead on 09/15/2019 08:22 PMDawn
Als Sawyer me aankijkt voor het teken draai ik zijn nek vliegensvlug om en valt hij net als Alexis op de grond. Ik trok Sawyer naar me toe "fuck wat ben je geil als je duivel aan staat" ik kuste hem alsof mijn leven er van afhing.. alsof dit hele gebeuren niet eens gebeurde.
Benjamin
Ik gooide mijn telefoon kwaad kapot voor haar ogen." Fuck man is dat het enige waar je aan denkt?" Vroeg ik haar iets te agressief ik kon mezelf nauwelijks beheersen ik bracht haar in gevaar. Ik glee met mijn rechterhand door mijn haar "Ik wil niet met je zijn." Zei ik toen tegen haar "doe gewoon alsof je me niet kent ofzo." Mijn plotse uitbarsting maakte mezelf ook in de war ik was conflicted met mijn verleden.
from walkingdead on 09/15/2019 04:23 PMBenjamin
Ik luisterde niet naar Juniper en bracht haar.naar mijn oude villa. Ik liep met haar in mijn armen het gazon op en duwde de deur met een ruk open waarna ik haar neerzette op mijn bank. Ik bracht geen enkel woord uit en ging snel opzoek naar een telefoon. Ik gooide alles overhoop en vond uiteindelijk een iPhone waar ik mijn moeders nummer op toetste.
Dawn
Als ik Sawyer zie grijns ik "en ik dacht nog dat je een watje was." Ik spreiden mijn eigen vleugels ook en haalde Alexis binnen enkele secondes neer waarna ik haar nek omdraaide en ze bewusteloos op de grond viel. Ik was niet van plan om mijn gezinsleden te vermoorden maar ze allemaal in een lange diepe slaap te zetten. Als ik Lasol vanuit mijn ooghoek op me af zie rennen schrik ik.
from walkingdead on 09/14/2019 09:01 PMBenjamin
Als de limo in de fik vliegt voor onze ogen draai ik me in een ruk om naar Juniper ´JUNIP..´ Maar voor ik het wist greep Lasol haar bij haar nek en tilde hij haar de lucht in.´Wat ben jij een misselijkmakend stukvuil´ zei hij grijnzend voor ik het wist schoot ik uit mijn fel en rukt ik zijn arm uit de kom waarna ik Juniper opving. Voor ik het wist kwam Alexa op me af ik beet mijn kaken opelkaar.
Dawn
Ik sloeg Alexa net op tijd aan de kant met een harde vuist in haar gezicht mijn kleren waren aan rijten en ik was kwaad.´Run´ zei ik tegen Benjamin hij wilde zijn mond open maken maar ik snoerde hem de mond door nog is te gillen ´ren verdomme.´ Hij knikte en rende met Juniper in zijn armen weg.´ Als jullie iemand moeten hebben is het mij wel toch liefste´ zei ik grijnzend tegen lasol terwijl hij overeind kwam en niet al te blij.
from walkingdead on 09/14/2019 07:35 PMBenjamin
"Niet hier" zei ik toen "als je slim bent bemoei je niet met ons." Ik liep langs haar en volgde Alexis en Lasol naar de limo. Ik kon nu niet chaos maken hier dat bracht mij en Juniper in gevaar.
Sam
Als hij dat zegt kijk ik hem aan "dan wees een duivel Sawyer," zei ik toen tegen hem "wees een tiran voor een keer."

Reply