Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 38 | 39 | 40 | 41 | 42 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 09/23/2019 11:34 PMMathías
De laatste hijs van mijn joint ging door mijn longen waarna ik hem in de wasbak uitduwde. Vervolgens begon ik mijn tanden te poetsen. Ik wist wel dat ik aan de late kant was. 'Tuurlijk waardeer ik je, broertje van me. Zolang je je maar niet als een bloedhond gaat gedragen is alles prima.'zei ik tegen hem nadat ik de tandpasta had uitgespuugd. Ik friste me snel op zodat ik niet meer naar seks zou ruiken en spoot een luchtje op om het te maskeren. Als hij over Saia begint beet ik mijn kaken op elkaar. Gevoelig onderwerp. Saia was voor mij de liefde van mijn leven geweest. Nu heb ik in de club een keer met een andere chick gezoend omdat ik bezopen en high was en dacht dat zij het was. Natuurlijk geloofde ze dat niet en dumpte ze me. Nu geloofde ik niet meer in andere liefde, alleen nog neuken om aan mijn behoeftes te komen. Ik griste zijn telefoon uit zijn hand en keek naar alles wat ze reageerde en het dm gesprek. 'Hijo de Puta, als je iets probeert hebben wij wel een probleem, broertje.' zei ik geïrriteerd en trok mijn uniform aan.
Alvira
Ik stapte in de limousine en keek naar mijn nagels die gisteren nog netjes waren bijgewerkt. Ik ging nu al een tijdje hier naar school en kon wel overweg met de meeste mensen. Natuurlijk stond ik niet bij iedereen bekend als een aardige meid, maar ik had zo mijn vrienden en buiten die kring maakte het me geen fuck uit wat mensen van me vonden. Mijn vader was een druk bezette zakenman die ik eigenlijk niet veel zag, maar ik was wel echt een vaders meisje. Ik hield ook wel heel veel van mijn moeder, maar mijn vader verwende mij meer uit schuldgevoel dat hij niet vaak thuis was. Mijn moeder was de beste advocaat in het land en ook zij was veel aan het werk. Ze kwam wel iedere avond thuis op zijn minst. Na een kleine 20 minuten kwam ik aan op school. De deur werd voor mij opengehouden en ik stapte met opgeheven hoofd uit. Ik wist dat ik een reputatie had hoog te houden van mijn vader, maar daarnaast was ik wel nog gewoon een tiener die van uitgaan hield dus ik hield me echt niet in.
Re: ORPG||||
from LostSouls on 09/23/2019 10:52 PMMathías
Ik opende mijn ogen als de zon fel in mijn bek schijnt en keek op naar Easton. 'Maat, doe eens even niet.'zei ik tegen hem en keek naar de dames die hij weg stuurde. Ik wist nog snel een van de twee een tik tegen haar billen te geven voor ze de kamer uit liep en liet me weer achterover vallen op mijn Kingsize bed. 'Doe eens even chill man. School loopt niet weg.' ik ging op de rand van mijn bed zitten en stak een joint aan waar ik meteen een hijs van nam. 'Je hoeft echt niet op me te letten hoor, ik red me prima zonder dat fake bezorgde gedoe.'zei ik en nam nog een hijs waarna ik opstond en richting mijn inloop kast liep. Ik legde mijn school uniform klaar en liep vervolgens naar de badkamer waar ik mezelf even in de spiegel bekeek. Ik was alles behalve lelijk en ik was dan ook een grote magneet voor de dames. Mijn leven draaide alleen maar om seks, drugs, clubben en net hoog genoege cijfers te halen om op mijn dure school te kunnen blijven zitten zodat mijn vader tevreden bleef. Nu ging dat laatste nogal stroef. Niet dat ik niet slim was, ik had gewoon nooit zin om te leren. 'Was er nog iets?'
Alvira
'Maldita sea, deja de ser molesto!' riep ik geïrriteerd naar mijn jongere broertje die de hele tijd kabaal maakte in de deuropening van mijn kamer. Ik liep dan ook snel naar de deur om deze dicht te doen en ging vervolgens terug aan mijn make up tafeltje zitten. Het was eigenlijk veel te vroeg na gisteren avond, maar ik moest zorgen dat mijn punten de beste bleven en mijn aanwezigheid percentage hoog bleef. Het doel na dit was toch een fatsoenlijke universiteit. Het maakte me niet uit wat ik ervoor moest doen, ik moest en zal de beste blijven. Zodra ik klaar was met mijn make up kwam ik overeind en trok mijn uniform wat beter. 'Cariño, la limusina está en la puerta.' hoorde ik mijn moeder roepen. Snel nam ik mijn handtas en liep ik naar beneden. 'Dankje mami, Ik zie je vanavond.' zei ik en gaf haar een kus tegen haar wang.
Re: ORPG|| WD
from LostSouls on 09/17/2019 09:26 PMJuniper
Ik werd wakker in mijn bed en ik voelde me anders. Heel anders. Ik beet op mijn lip en begon me maar weer klaar te maken voor school. Verschrikkelijke school waar ik iedere dag weer naar me hoofd kreeg geslingerd dat ik niks waard was. Maar een gewoon mensen meisje. Ik wou niet meer naar die school. Ik wou hier überhaupt niet meer leven, maar dat zouden mijn ouders nooit toestaan.
Sawyer
Ik werd wakker van het kusje op mijn lichaam en grijnsde. Snel pakte ik Dawn haar arm en trok haar terug op bed. 'Goedemorgen.' zei ik en drukte mijn lippen teder tegen de hare. Ik had geen flauw benul hoe laat het was en het kon me ook weinig interesseren. Ik had mijn Dawn terug, voor de rest maakte niks meer uit.
from LostSouls on 09/17/2019 02:48 PMJuniper
Als ik Lasol en Alexis hoorde beet ik mijn kaken samen. 'Ik begin jullie ZOOO SPUUGZAT te worden.' zei ik tegen beide en wou Lasol een klap geven maar hij hield mijn arm optijd tegen. Ik voelde hoe hij mijn pols probeerde te verbrijzelen en kreunde kort van de pijn. Ik draaide onder zijn arm door en wist zo mijn pols terug te krijgen. Ik trapte hem in zijn ballen en keek hoe hij kort in een kromp. Voor ik er erg in had stond Alexis achter me met een mes tegen mijn keel. 'Je hoeft maar een woord te zeggen broertje, dan zijn we voor altijd van haar af.'
from LostSouls on 09/15/2019 09:29 PMJuniper
Als hij dat zegt geloof ik het niet. 'Bullshit.' zei ik en begon te lachen. 'Als al die tijd nog iemand in je hoofd heeft rondgespookt dan had je me niet zo behandeld. Er was niks aan de hand totdat ik zei dat Lasol me had bedreigd.' zei ik tegen hem en voelde weer terug woede opborrelen. 'Dus lieg niet.'siste ik.
Sawyer
Ik liep naar de woonkamer waar ik haar op de bank gooide. Ik trok mijn vleugels terug die verdwenen in mijn lichaam terwijl ik haar jurkje over haar hoofd uittrok. Ik drukte mijn lippen wellustig terug terwijl ik boven haar ging hangen en mijn vingers richting haar string liet glijden. In een snelle ruk trok ik die string van haar lichaam waarna mijn vingers haar langzaam begonnen te bespelen.
from LostSouls on 09/15/2019 08:38 PMJuniper
Ik schrok van zijn reactie wat me kort liet trillen van schrik. Ik kwam overeind en schudde mijn hoofd. 'Zeg geen dingen die je niet meent Ben.' zei ik boos en keek naar hem. 'Je gaat mij nu haar fijn uitleggen wat allemaal gaande is en je moet kappen met die onzin om me weg te jagen want dat lukt je verdomme niet.'zei ik met een geïrriteerde blik.
Sawyer
Dawn koos ervoor om ook deze lul te redden en mijn hand verliet zijn lichaam zodra hij neer viel. Zijn bloed hing nog overal en zodra Dawn me zoende zat ook haar gezicht onder het bloed door mijn hand die tegen haar wang lag. Ik zoende hitsig met haar mee en tilde haar op waardoor ze aan elke kant van mijn lichaam een been had. Mijn handen hielden haar vast bij haar billen en ik bracht haar naar binnen.
from LostSouls on 09/15/2019 04:53 PMSawyer
'Je weet de helft nog niet.' zei ik en zag hoe ze Alexis haar nek brak. Lasol maakte vaart en rende op Dawn af. Ik sprong op en met een klap van mijn vleugels stond ik voor Dawn en rende Lasol zo in mijn hand. Ik nam zijn hand vast en kneep er zachtjes in. Niet genoeg om hem te vermoorden, maar genoeg om het hem te laten voelen. Met mijn hand warmde ik zijn hart met hellevuur en zag hem krimpen van de pijn. 'Nu heb je niet meer zoveel te zeggen hè.' zei ik in zijn oor en het liefst verpulverde ik hier en nu zijn hart. Ik keek om naar Dawn om te wachten voor toestemming. Het was toch haar familie.
Juniper
Als hij me op de bank zette kon ik niks anders dan voor me uit staren. Proberen geen emotie te voelen. Ik snapte het niet. 'Jullie moeten de limo leverancier checken. Het is niet bepaald goed dat jullie auto's zomaar in de fik vliegen.'
from LostSouls on 09/14/2019 09:08 PMJuniper
Ik snakte naar adem als ik de handen van Lasol om mijn keel voelde. Ik voelde angst door mijn lichaam. Niet alleen door Lasol maar ook door wat net gebeurde. Als Benjamin Lasol weg rukte en me opving, klampte ik mijzelf aan hem vast en keek vervolgens op als ik Dawn hoorde. Benjamin deed wat hem gevraagd werd, maar ik wou terug voor Dawn. 'We kunnen haar niet daar laten!' zei ik tegen Ben.
Sawyer
Ik haalde diep adem en spreidde mijn vleugels voor het eerst sinds een lange tijd. Rode geschubde vleugels scheuren zo door mijn shirt heen. Ik vloog op richting de Heaven mansion en zag dat er al vanalles gaande was. Ik landde op het terrein en zag verderop Dawn. Ik liep haar richting uit waardoor Lasol en Alexis in het midden van ons stonden. Alexis kwam langzaam overeind met een bloedneus en Lasol zette zijn arm terug in de kom.
from LostSouls on 09/14/2019 08:34 PMJuniper
Ik beet mijn kaken samen en was het nu zat. Ik liep naar de voordeur en keek naar de auto. Zonder dat ik erg had in wat ik deed vloog de auto in vuur en vlam en deed ik een stapje naar achter. Ik beet op mijn lip en keek vervolgens naar Ben. 'Als je nu vertrekt Ben. Dan ben je me voorgoed kwijt. Dan haalt Sawyer Dawn weg en dan heb je helemaal niks meer.' riep ik naar hem.
Sawyer
Ik slikte als hij dat zei. Ik had nooit zo in elkaar gestoken. Ik heb nooit de toekomstige koning van de hel willen zijn. Ik haatte de druk en de verantwoordelijkheden die het met zich mee bracht, maar nu moest ik mijn duivel wel oproepen. Anders zou ik Dawn niet meer terug krijgen. Ik knikte naar Sam en beet op mijn lip.