Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 38 | 39 | 40 | 41 | 42 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG//: Aimee
from Aimee on 10/17/2017 09:39 AMSam
Ik lach zacht en maak mijn opdrachten af. Ik kijk hoe ze de fout die ik aanwees verbetert en knik. Ik lach zacht en zeg "Helaas, dan zou je wel heel makkelijk die tien halen"
from Aimee on 10/16/2017 07:37 PMSam
Ik lach zacht "Ik kan heerlijke appeltaarten bakken hoor, dat kan niemand zo goed als ik" zeg ik lachend. Ik kijk weer naar haar opdrachten en wijs een fout aan.
from Aimee on 10/16/2017 07:21 PMSam
Ik lach zacht "Ik kan best bakken denk ik. Hoe moeilijk kan het zijn?" Zeg ik. Ik bak best vaak appeltaart en koekjes. "Klopt, maar daardoor ga jij meer je best doen om tienen te halen." Zeg ik lachend. "Is goed hoor"
from Aimee on 10/16/2017 07:09 PMSam
Ik lach zacht "Nou, bedankt" zeg ik overdreven "Ik ga echt niet voor iedere zeven een taart bakken. Eerst een zeven, dan voor een acht, dan voor een negen en dan voor een tien" zeg ik lachend. Ik frons even en zeg "Gewoon, normale kleren, een paar t-shirts en spijkerbroeken, maar we kunnen vanmiddag wel even naar mijn huis"
from Aimee on 10/16/2017 07:01 PMSam
Ik kijk af en toe hoe ze de opdrachten maakt, maar ik heb nog geen fouten gevonden. Ik kijk naar haar en lach zacht "Tuurlijk ga ik hem zelf bakken, anders is ie niet lekker. Ik ga mijn best doen"
from Aimee on 10/16/2017 06:49 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Is goed" Ik maak wat aantekeningen van wat de docent zegt en kijk even op. Ik lach zacht en zeg "Oke, als jij een zeven of hoger haalt, bak ik een taart voor je. Wat voor taart wil je?" Ik schiet in de lach als ik haar zie grijnzen.
from Aimee on 10/16/2017 06:33 PMSam
Ik pak mijn spullen uit mijn tas en ga zitten. Ik knik en zeg "Wiskunde, maar een 6 is ook een goed cijfer he?" Ik open mijn boek en kijk even naar haar. Ik wil niet dat ze te veel stress krijgt om een zeven te halen.
from Aimee on 10/16/2017 05:55 PMSam
Ik lach zacht en hang mijn jas op. "Dat zou noet handig zijn" zeg ik lachend en loop naar het eerste lokaal.
from Aimee on 10/16/2017 04:49 PMSam
Ik lach zacht "Wat heb jij toch een goede invloed op mij" zeg ik lachend en zet mijn fiets weg. Ik knik "Is goed hoor, tuurlijk weet ik dat" zeg ik en loop vast naar binnen.
from Aimee on 10/16/2017 04:42 PMSam
Ik glimlach en zeg "Ja, alweer de fiets, veel sneller" ik stap op en begin te rijden en voel haar achterop springen. Na een paar minuten zijn we op school en stap ik af.