Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 39 | 40 | 41 | 42 | 43 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 09/14/2019 05:50 PMSam
Als hij vraagt of het me niks boeit neem ik diep adem "ooit was ik net als June dramatische verliefd op iemand die je niet kan hebben... word tijd dat zij dat ook gaat in zien." Ik trok me los "hetzelfde geld ook voor jou Saw."
Benjamin
"Hij heeft gelijk" zei ik toen "ga hier weg Juniper." Zei ik zonder haar aan te kijken "je hord het.. Hij is niet geintresseerd in je liefdadigheid." Lasol en Alexis liepen samen langs haar alsof ze niks was dan maar een mens. Ik bleef even staan en zag de woede in haar ogen.
from walkingdead on 09/14/2019 04:24 PMSam
"Er niet mee bemoeien," zei ik simpel tegen Sawyer "tot dat de bom ontploft." Ik kwam overeind en keek mijn neefje aan "jammer dat je dat modellen werk niet meer doet.. tante en oom hadden je in Rusland moeten houden." Ik gaf hem een klopje op zijn schouder en liep weg.
Benjamin
Als er iemand komt binnenvallen en ik zie dat het Juniper is worden mijn ogen groot." Over de duivel gesproken" zei Alexis met een lachje "kan ik je helpen?" Vroeg Lasol met een gemeen lachje terwijl ik mijn blik niet kon losmaken van Juniper.
from walkingdead on 09/11/2019 08:34 PMRe: ORPG|| WD
from walkingdead on 08/31/2019 11:04 AMBen
Ik beet mijn kaken op elkaar en snoof geïrriteerd wat adem naar binnen. Als ik Lasol zou uitschakelen zou ik de gene zijn die Dawn of Alexis moest bezwangeren. De duivels waren related aan ons.. als Sawyer de krachten van Lasol kon overnemen zou hij de gene zijn die Dawn moet bezwangeren om onze familie in leven te houden. Dawn had het geluk dat het nou precies een duivel is die verliefd op haar is geworden. Lasol kwam de woonkamer ingelopen met zijn gezicht onder krassen.. dat moest Dawn geweest zijn." Wat sta je nou te kijken zwak broertje van me?" Zei Lasol met een valse grijns als ik hem nu kon vermoorden had ik dat gedaan." Hoe is Dawn?" Vroeg ik alsof mijn neus bloeden "prima ze wend er wel aan." Dat klonk als een leugen maar ik liet het maar ik kon niet te veel weg geven over wat ik aan het smeden was met de Lincolns." Je weet toch dat ma je vermoord als ze hord dat je met een mens naar bed gaat?" Als hij over mijn deadbeat moeder begint kijk ik hem fel aan "kijk uit wat je zegt Lasol, je mag dan alle macht nu hebben Maar zeg geen woord tegen mij over die vrouw en mijn vriendin."
Sam
Ik grijnsde "en nu wil Benjamin zeker dat we hem ontkoppelen van zijn straf." Ik snoof en keek mijn jongere zusje en neefje aan." Er is 1 ding wat jullie niet weten over Dawn en Benjamin Heaven," ik ging wat rechter zitten "vroeger waren de engelen onze slaven.. we gebruikte ze voor seks of sterke kinderen mee te baren althans dat er verschillende soorte families zijn.. de Heavens komen rechtstreeks uit de hemel ze zeggen dat ze even sterk zijn als onze bloedlijn maar het vertikke om met ons in contact te komen.. Ben en Dawn zijn dan ook afgevallen engelen verbannen daarom wonen ze in de slumps.. Al betwijfel ik of Dawn nou echt verbannen is ik weet dat hun oudste geen kind kan baren en dat ze nu daarom Dawn terug willen." Zei ik "Alexis is niet meer dan een bastaard ik denk dat haar vader daarom haar had uitgehuwelijkt aan jou Sawyer.. om te voorkomen dat Dawn die jouwe word." Ik keek vervolgens naar Juniper "en Ben.. Hij weet dat hij niet met mensen sterke relaties mag opbouwen daarom noem ik hem een herrieschopper.. Hij doet precies het tegenovergestelde van zijn families geloof.. het kan nog zijn dood worden." Ik dacht aan Jane die ook een mens was geweest "daarom heb ik je het liefst niet met Benjamin.. maar je hebt een duivel familie die je beschermd dus laat ik hem maar.. als hij dood valt zal het me niks schelen als jij maar in orde ben." Ik kon ze beter de waarheid vertellen dan liegen tegen ze want naar mmij luisteren gingen ze toch niet ze waren beide hopeloos verliefd op die engelen.l
from walkingdead on 08/25/2019 08:39 AMBenjamin
Als Sawyer over Juniper begint bijt ik op mijn onderlip.- Ik zie dat Dawn van kant word gemaakt door Lasol, weet jij daar meer van? Stuurde ik hem geïrriteerd terug ik kwam later wel op Juni. Juniper was het laatste die ik wee belaste met mijn familie problemen.
Sam
Ik keek naar mijn zusje en het beviel me niet dat ze zo verdrietig was." Wat zegt die lapzwans tegen je?" Vroeg ik Sawyer terwijl ik een slokje van mijn wijn nam en ik ookal op de hoogte was van Lasol. Die familie was een schande daarom werden ze ook verbannen uit de hemel. Het liefst zag ik Juniper met 1 of andere nerd die haar geen pijn zal doen." Zeg tegen hem dat ik Lasol zijn nek alleen omdraai als hij mijn zusje blij maakt.. zo niet blijf ik rustig zitten en zie ik wel hoe zijn lieve broertje slachtoffers maakt." Ik keek Juniper kort aan met een wazige blik.. Benjamin was niet slecht voor haar maar de omstandigheden waar hij zichzelf in heeft gezet is shit.. hij was altijd al een herrieschopper.
from walkingdead on 08/23/2019 05:11 PMBenjamin
Ik zat binnen en horde Dawn schreeuwen tegen Lasol. Ik beet mijn kaken op elkaar. En keek op mijn telefoon naar foto's van Juniper, God wat wou ik haar terug. Ik liep toen naar beneden en stuurde een bericht naar Sawyer " En?"
from walkingdead on 08/13/2019 11:28 PMBenjamin
Ik liep het huis binnen en zag Alexis boven aan de trap staan." Geen zorgen Lasol heeft er gebracht naar haar kamer." Ik knikte en beet op mijn onderlip "Alexis wat doe je hier?" Vroeg ik toen ze wist het zelf ook niet echt dat kon ik zien." Als jullie zus vind ik dat ik op jullie moeten let.." Ik kapte haar af "dont lie you just trying to get Sawyer back and get rid of Dawn." Zei ik "Maar denk maar niet dat ik dat ga toelaten."
from walkingdead on 08/13/2019 10:17 PMBenjamin
"Jij hebt iets waar ik soms ook niet tegen op kan." Ik keek hem aan "Jij hebt Sem ik mag die jongen niet maar hij weet precies hoe hij iemand van kant moet maken, hij is tenslotte een alfa." Sem en ik mogen elkaar niet maar als we 1 ding in common hadden was het de veiligheid van onze zusjes.
from walkingdead on 08/13/2019 08:55 PMBenjamin
"Calm down dude." Zei ik tegen hem terwijl ik Lasol na keek en Sawyer wenkte naar de andere kant van het huis." Lasol wilt zich zelf verlofen met Dawn" zei ik gelijk tegen hem." Voordat je wat zegt luister naar me.. jij hebt iets waar ik heel veel van hou en dat is je mensen nichtje, er is iets wat ik haar nog niet heb verteld.. iets wat ze beter niet kan weten over haar zelf maar ze is waarschijnlijk geboren als een offer aan jullie familie, jullie bloedlijn gaat ook door doormiddel van incest right?" Zei ik tegen hem "nou die van ons ook, zonder het kind kunnen wij niet verder gaan en eindigt onze bloedlijn.." Al betwijfelde ik al heel lang of Juniper een echte Lincoln was iets zei me van niet." Maar er is een mannier om het te voorkomen.. je maakt mijn broertje af en trouwt met Dawn, hell en hemel zullen dan weer goed overweg met elkaar kunnen en iedereen blij." Aangezien ik een engel was en Juniper een mens kon ik geen vrede stichten "Ik zal je helpen."
from walkingdead on 08/13/2019 08:38 PMBenjamin
"Ik ben het met mijn broer eens" Lasol kwam nonchalant naar buiten. En keek Sawyer net zo fel aan als ik hij leek wel mijn dubbelganger maar dan de jongere versie." Jullie familie was sowieso al vijandelijk gebied, het lijkt me sterk dat Dawn veilig bij jou is naar wat er is gebeurd." Ik balde mijn handen tot vuisten maar moest me inhouden Lasol had macht over me.. nu mijn vriendin kwetsbaar was kon ik niet hebben dat hij haar ging gebruiken om in de weg te staan. En Dawn zou een probleem vormen als ze langer met 1 van de Lincolns om zou gaan." Het is beter dat je gaat Sawyer." Zei ik zonder Lasol aan te kijken vanaf mijn ooghoek zag ik mijn zus uit het raam kijken." We take care of her now."
Dawn
Als mijn "familie" me zo wat wegrukt van Sawyer. Bal ik mijn vuisten "wacht is even waar gaat dit over.. heeft pa jullie wat ingepraat ofzo .. gaat ie ons weer martelen en vervolgens op straat gooien?" Lasol gaf een ruk aan mijn haar "pa heeft hier.helemaal niks mee te maken je hord gewoon thuis.. wie heeft je gezegd om dat verdomde ziekenhuis te verlaten?" Ik zag Ben's ogen vuur spuwen bij het z ien van ons jongere broertje die me zowat overheerste. Maar het eerste wat Ben deed was Sawyer tegen houden terwijl ik verlamd door Lasol's woorden naar binnen werd gebracht.

Reply