Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/16/2017 03:27 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Echt waar hoor" Als ik klaar ben ruim ik ook mijn spullen op en doe mijn schoenen aan. Ik kijk naar haar en knik "Let's go" zeg ik en loop naar de deur. Ik pak mijn fietssleutel en jas en loop naar buiten. "Kom je weer bij mij achterop?" vraag ik aan haar.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/16/2017 02:55 PM

Sam
Ik lach zacht en ga tegenover haar aan tafel zitten. Ik neem een hap en zeg plagend "Hm, best eetbaar hoor" Ik lach zacht en eet verder. "Maar even serieus, het is echt best lekker" zeg ik als ik het op heb.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/16/2017 02:49 PM

Sam
Ik glimlach en zeg plagend "Ugh, gezond" Ik kijk naar haar als ze zich omdraait in mijn armen en pak mijn bakje aan "Ik heb al goede hersenen, maar ik zal het proberen, speciaal voor jou" zeg ik lachend "Merci"

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/16/2017 01:10 PM

Sam
"Volgens mij ben je al gek, maar je hebt wel gelijk" zeg ik lachend. Als ze beneden is kleed ik me even om en pak mijn tas. Ik loop naar beneden en zie haar het ontbijt klaarmaken. Ik ga achter haar staan, leg mijn armen om haar middel en kijk over haar schouder mee terwijl ik vraag "Maak je ook voor mij ontbijt?"

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/16/2017 08:28 AM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Ik ben al gek van je" Ik laat haar los en kijk haar na als ze de badkamer uit loopt. "Jij houdt het ook niet lang vol." Zeg ik lachend en haal een hand door mijn haar terwijl ik in de spiegel kijk. Ik loop de kamer in en zue dat ze zich net heeft omgekleed.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/15/2017 10:10 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Maar dat doen we niet" Ik schiet in de lach als ik zie hoe soepel ze haar mond spoelt en zeg overdreven "Heel charmant" waarna ik zelf wat soepeler mijn mond spoel. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/15/2017 09:52 PM

Sam
Ik lach zacht en poets rustig mijn tanden. Ik schiet in de lach als zij ook haar tanden poetst terwijl ze nog aan me hangt. "Blijf je serieus de hele dag hangen?" Vraag ik lachend.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/15/2017 09:42 PM

Sam
Ik grijns en zeg "Heerlijk. Hang je lekker?" Ik lach zacht en loop naar de badkamer "Dat kan, maar dat doe ik niet want wij gaan gezellig naar school" zeg ik lachend en pak mijn tandenborstel. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/15/2017 09:37 PM

Sam
Ik lach zacht en kijk naar haar. Ik leg mijn handen iets anders zodat ik haar langer zo vast kan houden. "Heel saai" zeg ik lachend en kijk haar aan. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/15/2017 09:31 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Dan houd ik je lekker voor mezelf" Ik grijns als ik zie dat ze haar wenkbrauwen optrekt en voel als ik sta dat ze haar benen beter om me heen klemt. Ik knipoog en zeg "Klopt, maar dat is wel leuk toch?" 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page