Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 40 | 41 | 42 | 43 | 44 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 08/13/2019 08:26 PMBenjamin
Als ik Sawyer eindelijk met mijn zusje op de oprit zie. Loop ik naar ze toe ik trok Dawn zo wat bij hem vandaan. En keek hem aan "blijf uit de buurt van mijn familie." Zei ik ineens vals Dawn keek me niet wetend aan "Ben what the hell?!"
from walkingdead on 08/13/2019 08:17 PMBenjamin
Als hij geïrriteerd klinkt grom ik net zo geïrriteerd "wil je alsjeblieft mijn zusje naar het Heavens mansion brengen, je eigen familie kan je wel nu gebruiken." Ik ree naar mijn oorsprongelijke huis en vroeg me af of ik meneer tuig zou tegen komen in ons grote huis.
Dawn
"Wat moet hij" zei ik even geïrriteerd omdat Sawyer me net iets wilde vertellen.
from walkingdead on 08/13/2019 04:58 PMDawn
Ik liet zijn lippen los en keek hem aan " Ik weet nog steeds niks." Zei ik tegen hem "Maar dat vond ik wel fijn." Zei ik toen tegen hem terwijl ik in zijn ogen keek en ik hem wilde doen.. die abs waren me nog niet eens opgevallen.
Benjamin
Ik sloeg keihard op het stuur zodra ze was uitgestapt ik belde die zak Sawyer op en had mijn zusje nodig.
from walkingdead on 08/13/2019 02:32 PMBenjamin
"Hoor je jezelf wel.. je bent maar een mens straks zou hij je echt verkrachten ofzo iets." Zei ik kwaad tegen haar terwijl ik het gedeelte van maar een mens achter me had moeten laten. Ik had gewoon een goeie joint nodig want ik was zo kwaad als ik weet niet wat.
Dawn
Als hij me kust trek ik raar genoeg niet terug. Ik herkende het zijn geur zijn lippen. Ik nam zijn bloes vast en trok hem dichterbij ik wilde niet dat hij zou stoppen.
from walkingdead on 08/09/2019 01:32 PMBenjamin
"Stap uit" zei ik grillig. Ik dacht aan Jane hoe ze overleden was door mijn toe doen. Hoe Finn's groep van slangen haar verkrachten in de slumps. Ik moest en zal Lasol in elkaar ramen het ging me niet nog een keer gebeuren. Mijn handen klemde zich zo strak om het stuur ik beet hard mijn kaken op elkaar " laat me het niet herhalen Juniper."
Dawn
Als hij me aanraakt kijk ik hem lang in zijn ogen aan." Ik herinner me niks" zei ik onder trans ik zei het maar ik keek nogsteeds niet van hem weg. Ik moest me gewoon proberen in te printen wat ik voor hem gevoeld heb.
from walkingdead on 08/09/2019 12:37 AMDawn
Ik pakte zijn telefoon van hem af en zag toen foto's die ik naar hem heb gestuurd. Ik lag halfnaakt in mijn bed terwijl ik mijn mooie borsten zag en mijn blik stond op seks en nog is seks. Mijn ogen werden groot en ik scrolde al snel naar de volgende foto's waar ik mezelf poeslief zag zitten op zijn schoot en verliefd naar hem opkeek." Wow," zei ik zacht "dus je ... loog niet." Ik beet hard op mijn onderlip.
Benjamin
Als z e praat over neuken rem ik de auto zo direct dat we met een zetje tot stilstand komen." Wat zei hij?" Vroeg ik haar alsof ik er niet goed heb gehoord.
from walkingdead on 08/07/2019 08:50 PMBenjamin
"Jawel" zei ik zuchtend tegen haar "Ik verwees haar naar Sawyer in die staat kan ik niks voor haar doen." Ik ree op een rustig tempo en dacht aan Finn.. Finn wolfhard was mijn beste vriend hij woonde net als ik in de slumps ik had hem al zolang niet gezien.. sinds ik weg was gegaan van Fanning High wilde hij niks meer met me te maken hebben. Het was hem of night academy.. de school die we samen terrorisseerde.. Ik was zo goed als een verrader." Maar om even duidelijk te zijn laat Lasol je niks inpraten, hij barst van leugens."
Dawn
"Zo zo" zei ik suf terwijl ik me ineens herinnerde "heb je een telefoon?" Vroeg ik hem toen "heb je geen foto's samen van ons of heb ik sociale media?" Jeez dat ik daar niet eerder op was gekomen.
from walkingdead on 08/05/2019 02:12 PMDawn
Ik keek dat wijf vuil aan maar hield me in." Zo te zien heb je nogal een naam hier" zei ik mompelend tegen hem terwijl ik hier weg wilde.. Ik voelde me hier niet op me gemak. Was ik echt een billenlikker?
Benjamin
Als Juniper haar lippen op de mijne belanden kus ik kort met haar mee maar stapte ik algauw in." Lets go," zei ik toen zacht en verward.. mijn hoofd lag ergens anders." De slumps of jou huis?" Vroeg ik.. ik had het appartement van Dawn overgekocht met wat smeergeld van mijn vader.
from walkingdead on 08/05/2019 01:56 PMDawn
Ik liep grijnzend met Sawyer door de halen terwijl ogen naar ons opkeken." Zo te zien heeft onze billenlikker haar geheugen verloren." Horde ik een wijf zeggen met rood lang haar en sproeten die haar nog lelijker maakte dan dat ze al was. Ze keek op naar Sawyer "Sawyer baby.. wanneer zullen we weer een avondje spenderen.. net als op de set bij Versace." Ik fronste Versace? Dat liet me alleen maar denken oja hij was een model.. een voormalig model denk ik.
Benjamin
"En waar ga jij naartoe?" Horde ik achter me als ik mijn zus zie zucht ik "nergens," zei ik schouderophalend. Ze sloeg haar armen overmekaar en liep doordacht op me af "Ik horde het van Dawn alles oké me t haar?" Ik knikte "maar wat doe jij hier is de vraag?" Vroeg ik toen "ik kom hier op school papa heeft me gestuurd om een oogje op jullie te houden." Ik fronste "sinds wanneer geeft "papa" om ons?" Ze glimlachte " kom op ben ga je naar je les." Ik beet op mijn onderlip wat was nnou erger.. dat mijn broertje en zus onze schoollevens aan het verpesten waren of dat ik mijn macht was verloren." Goed maar blijf uit Dawn's buurt ze kent je niet." Ik wist niet wat ze mijn vader zou gaan vertellen maar het zal niet goed zijn." De dag ging snel school ging snel ik stond op de parkeerplaats.. en dacht aan wat Juniper had gezegd.
from walkingdead on 08/05/2019 01:12 PMBenjamin
"Zie ik je vanavond?" Vroeg ik haar nog voordat ze ging. Ik moest nog wat doen in de slumps iets wat ik al eerder af had moeten handelen." Ik kan niet zonder seks weet je" zei ik met een grijns "En ook gewoon je lichaam."
Dawn
Als hij me zijn meisje noemt voel ik een prikkelig gevoel in mijn maag. Ik kon er niet tegen hij was zo niet mijn type maar hij had iets wat me aantrok." Goed Sawyer Lincoln, laten we deze skank school checken."

Reply