Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 40 | 41 | 42 | 43 | 44 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| WD
from LostSouls on 08/13/2019 08:29 PMSawyer
Ik fronste en werd boos als hij Dawn redelijk hardhandig wegtrok bij me. 'Doe normaal man!' zei ik tegen hem en gaf hem een duw weg bij Dawn. 'Als je haar nu bij me weg haalt krijgt ze haar geheugen sowieso niet terug, wat is jouw probleem!' riep ik boos. Ik had geen idee wat hem ineens bezielde, maar ik ging hem Dawn niet van me af laten nemen.
from LostSouls on 08/13/2019 08:22 PMJuniper
Zoals verwacht had Sam niks meer gereageerd. Mijn eten was inmiddels op en ik wou naar huis dus keek op google maps hoe lang het nog was. Met de voet was het nog zeker een uur lopen. 'Verdomme.'zei ik en liep naar buiten waar ik maar begon met lopen. Misschien redde ik het dan nog om thuis te zijn voor het donker.
Sawyer
Ik zuchtte en hing op. 'Ik moet je naar huis brengen van Ben. Er is iets aan de hand.'zei ik tegen haar en kwam overeind. Ik nam haar hand vast om haar te helpen en beet op mijn lip. 'Laten we gaan, ik blijf bij je.'
from LostSouls on 08/13/2019 07:49 PMSawyer
Ik beet op mijn lip en voelde een kleine teleurstelling toen ik me weer realiseerde dat ze haar geheugen kwijt was. Ik trok mijn mond open om iets te zeggen als vervolgens mijn telefoon gaat. Ik zuchtte en haalde hem uit mijn zak. 'Je broer.' zei ik en nam vervolgens op. 'Wat is er?' vroeg ik lichtelijk geïrriteerd omdat hij het moment had verpest.
Juniper
Na een tijdje lopen wist ik niet meer waar ik was en liep ik maar een restaurant in. Ik had honger gekregen. Ik bestelde een glas vodka en wat pasta voor ik mijn telefoon nam om Sem te sms'en. Niet dat ik binnen nu en een uur een antwoord zou krijgen want die jongen lag vast weer in bed met een nieuw wijf.
from LostSouls on 08/13/2019 04:14 PMJuniper
Ik beet mijn kaken als hij dat zegt en opende de deur. 'Fine.' beet ik hem toe en sloeg de autodeur met een knal weer dicht waarna ik een random richting opliep want ik had eigenlijk geen idee waar ik nu was. Ik wist wel ongeveer hoe we hierheen gereden waren dus liep in die richting terug. Ik beet op mijn lip om mijn boosheid en verdriet tegen te houden. Gewoon maar een mens. The usual. Ik wou geen verdomd mens meer zijn.
Sawyer
Als ze terug zoent was ik verrast maar ik liet haar ook niet meer los. Ik schoof wat dichter naar haar toe en omvatte haar gezicht met mijn handen. Haar lippen voelde vertrouwd en ik voelde weer terug de vlinders door mijn buik gieren.
from LostSouls on 08/09/2019 01:53 PMSawyer
Ik beet op mijn lip terwijl ik keek naar de hare. Waarschijnlijk zou ze me voor gek verklaren, maar wat wou ik haar graag zoenen en dat is dan ook precies wat ik deed. Teder plantte ik mijn lippen tegen de hare en zoende haar zachtjes tot het moment dat ze me zou wegduwen en waarschijnlijk een klap zou verkopen.
Juniper
Ik keek fronzend naar Ben en schudde mijn hoofd. 'Nee, want als ik nu uitstap ga jij domme dingen doen. Het is over en gebeurt, laat het nou zitten je hebt hem al op zijn plaats gezet.' zei ik tegen hem en zag hoe zijn kaak verstijfde. Teken dat hij woedend was. Ik wilde niet weten wat hij zou gaan doen als ik nu uit zou stappen.
from LostSouls on 08/09/2019 01:11 PMSawyer
Als ik haar reactie zie beet ik op mijn lip. 'Herinner je iets van die foto's?' vroeg ik haar. Tuurlijk loog ik niet. Ik kon niet tegen haar liegen. 'Je ziet nu hoeveel je wel niet van me gehouden hebt, maar je hebt er niets aan om het te weten. Je moet het weer voelen' zei ik tegen haar en streelde een pluk haar uit haar gezicht.
Juniper
Ik schrok als Benjamin abrupt remt en keek hem boos aan. 'Wil je me dood hebben ofzo? Je weet dat ik een mens ben toch?' zei ik en zuchtte als hij nogmaals vroeg wat hij tegen me had gezegd. 'Hij impliceerde dat hij me zou neuken of ik wou of niet. Hij zei het niet precies op die manier, maar het was duidelijk wat hij bedoelde. Toen ik wou weggaan toen duwde hij me terug in de stoel en riep hij zijn vrienden erbij waarna jij kwam.'
from LostSouls on 08/08/2019 08:19 PMJuniper
'Tuurlijk geloof ik niks in wat Lasol zegt. Hij bedreigde me gewoon dat hij me zou gaan neuken of ik nu wou of niet. Ik moet niks van die jongen hebben.' zei ik tegen hem en zuchtte zachtjes. 'Waarom moet er altijd ergens wel ellende zijn. Kan het nu nooit 100% op elk gebied goed gaan?'
Sawyer
Als ze dat zegt kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan. 'Slim.'zei ik en haalde de instagram van Dawn op het scherm van mijn telefoon. Er stonden ook genoeg foto's van ons tussen. Ook foto's waar we zoenend opstonden. Dat bewees dan wel mooi dat ik geen perverseling was die haar wou misbruiken.
from LostSouls on 08/05/2019 02:20 PMJuniper
Ik glimlachte en beet op mijn lip. 'Slumps.'zei ik tegen hem. Daar waren we tenminste alleen en hoefde mijn familie niet mee te genieten van mijn gekreun vanavond. 'Heb je nog met Dawn gesproken?' vroeg ik hem vervolgens. Ik wist niet zo goed wat ik met Dawn aanmoest. We zijn nooit echt 100% vriendinnen geweest en als ze haar geheugen terug krijgt haat ze mij al helemaal. Doordat ik moest trouwen met Lasol heeft Sawyer gezegd te trouwen met die feeks.
Sawyer
'Let daar maar vooral niet op. Dat was allemaal voordat jij in mijn leven kwam.' zei ik tegen haar. Het was wel waar. Na Dawn heb ik eigenlijk niemand meer gedaan. Dawn was de enige voor mij.
from LostSouls on 08/05/2019 02:07 PMJuniper
De dag was eindelijk voorbij en wat had hij lang geduurd. Ik beet op mijn lip toen ik de school uit liep. Verderop zag ik Benjamin op de parkeerplaats en ik liep snel op hem af waarna ik mijn lippen wellustig op die van hem drukte. 'Ik heb de hele dag aan je gedacht.'zei ik met een grijnsje en stapte in de auto om eingelijk weg te gaan van dit rot gebouw.
Sawyer
Ik zuchtte als Monique ons aansprak. 'Niet, je weet dat ik... niet meer beschikbaar ben.' zei ik. Ik was van Dawn ook al wist ze het zelf niet meer. 'Kom.' zei ik tegen Dawn terwijl ik om Monique heen liep. 'Daar krijg je spijt van Saw!' riep ze ons na. 'Ik weet zeer zeker van niet.' riep ik nog terug voor we de hoek om liepen.
from LostSouls on 08/05/2019 01:37 PMJuniper
Ik lachte. 'Je krijgt vanavond de avond van je leven.'zei ik en liep terug naar hem om hem in zijn oor te fluisteren. 'Je mag alles doen wat mijn kleine menselijke lichaam aankan.' zei ik zacht en liep vervolgens weg naar mijn volgende les.
Sawyer
Ik beet op mijn lip en knikte. 'Laten we dat maar doen.' zei ik en liep met haar mee. Ik was blij dat ik weer in haar bijzijn kon zijn, maar ik moest zeggen dat ik liever had gehad dat ze wist dat ze van me hield.