Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 08/05/2019 12:38 PM

Dawn
Ik fronste "mijn broer verliefd op een mens?" Ik schoot in de lach "ze moet wel oppassen hoor Benjamin Heaven neemt geen enkele meid serieus." Ik pakte een pakje sigaretten uit mijn zak en trok Sawyer mee naar buiten." Aangezien ik alleen jou heb.. zorg jij er voor dat ik niet domme dingen ga doen en je zoekt een manier om mijn geheugen terug te krijgen." Zei ik bevelend tegen hem.

Benjamin
Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip en nam ik haar hand vast die op mijn wang lag." Je bent het beste wat me overkomen is babe," zei ik zacht tegen haar terwijl ik haar niet kwijt wilde raken.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 08/05/2019 07:07 AM

Benjamin
Als ze dat zegt kijk ik haar aan "blijf zoveel mogelijk bij hem uit de buurt.. hey to stay close with your family." Zei ik tegen haar Ik wilde haar niet in gevaar brengen. En nam een hap adem "Ik ga even weg," zei ik toen tegen haar. Ik nam haar hand vast en keek haar in haar ogen aan "Ik hou er niet van om een spelbreker te zijn.. maar er zijn certain things you better can't know about me." 

Dawn
Als hij zijn woorden blijft herhalen begin ik hem ergens te geloven. Lasol keek onze grote broer fel na terwijl hij ervandoor ging met dat mensen meisje." Hoezo ben jij een duivel en zij een mens?" Vroeg ik toen "van welke familie komen jullie eigenlijk?"

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 08/04/2019 04:24 PM

Dawn
Als hij me verwijst naar Sawyer bijt ik mijn kaken op elkaar." Goed dan.. dan zal ik maar in deze vreemde geloven" ik pakte Sawyers arm vast "want zo te zien heeft de wereld nogsteeds niks aan je." Ik liep met Sawyer weg naar binnen ik had niet eens een uniform. Zelfs in deze tijd had ik nogsteeds niks aan Benjamin. Als we samen eindige in de kantine en ik Lasol zie met een meisje en hij wel op een pedo leek frons ik." Hey dat is mijn kleine broertje" 

Benjamin
Ik keek Dawn na en gromde wat.. niet te geloven. Ik stak een sigaret op terwijl Santana alweer naar me toe kwam gelopen "Je vriendin zit bij je broertje.. Is kijken of dat goed gaat." Zei ze grinnikend ik verslikte me bijna in mijn sigaret en liep naar binnen waar ik in de aula aankwam. Als ik zie wat Lasol doet loop ik er op af maar word ik al snel door jongens van het lacrosse team tegen gehouden "opzouten junk.. Lasol is hier bezig." Ik keek Dean aan en voelde toen zijn rechter zware hand op mijn schouder waar ik vuil naar keek "En ik wil met mijn vriendin praten." Ik nam zijn hand vast en kneep hem bijna kapot terwijl mijn ogen rood werden. Shaw kwam op me afgelopen  een grote donkere gast terwijl ik begon te lachen "Ik zou dat maar niet doen.. wist je nog toen ik en Finn je in een modderpoel hadden ondergedompeld omdat je een vetvarken bent." Als oren en ogen me de naam finn horen uitkramen kon ik mezelf voor me kop slaan. Het lacrosse team deed een stap achteruit terwijl Dean het nogsteeds uitkermde van pijn "Dat ben ik niet vergeten." Zei Shaw toen ik liet Dean los terwijl ik op de 2 afliep Ik greep Lasol bij zijn kraag." Als jij nog een poot uitsteekt naar mijn meisje maak ik je van kant Lasol.. Je bent tenslotte toch maar halve familie." Ik gooide hem terug waar hij zat en stak mijn hand uit naar Juniper "kom mee." De hele kantine keek naar deze chaos, ik wilde nog zo graag onder de down low leven maar ik had nou eenmaal een naam op deze school.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 08/03/2019 10:57 AM

Dawn
"Sinds wanneer zitten wij op een rijke kostschool?" Vroeg ik aan hem "En wat is er met Jane gebeurt?" Hij keek me emotieloos aan alsof ik een domme gans ben." Dawn," hij zette zijn handen  op mijn schouders "Je bent je geheugen verloren." Als hij ookal zegt dat ik de weg kwijt ben bijt ik op mijn onderlip "no shit sherlock.. Dat zegt hij ookal." Ik wenkte naar die jongen die hottle the bottle op me was zogenaamd." Sem heeft je dus ingelicht.. Dawn je wilde niet met me praten dus heb ik hem gestuurd.. hij is je vriendje."

Benjamin
Ik wist niet hoe ik er mee om moest gaan. Dawn haar geheugen kwijt Lasol die mijn plek heeft ingenomen. Ik ging nu met het zusje van mijn aartsvijand. Ik ben diep adem en keek om me heen "de enige die je geheugen kan terug geven is hij." Ik wees naar Sawyer "vanwege hem lag je in het ziekenhuis." 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 08/02/2019 08:32 AM

Benjamin
"Ik heb meer dan respect." Zei ik tegen hem als hij zegt wat voor een gedrocht ik ben. Kom ik overeind en kijk ik hem recht in zijn ogen aan "moet jij je bastaard kind niet verzorgen?" Zei ik doelend naar het feit dat Teresa zwanger was van mijn broertje. Ik zag een zenuw op zijn voorhoofd omhoog gaan "kop dicht, denk maar niet dat ik mijn zusje aan jou over laat." Ik snoof grijnzend en liep vervolgens weg Sam kon me niks maken. 

Dawn
Als we er eenmaal zijn stap ik zonder iets te zeggen uit. En zie ik algauw mijn broer ik liep op hem af en greep hem bij zijn arm. Waarvan hij schrok "Dawn?!" Ik keek hem met een doordachte blik aan "wat in the hell happend?" Vroeg ik terwijl alle ogen nu naar ons keken. 

Reply Edited on 08/02/2019 09:33 AM.

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2019 09:37 PM

Benjamin
"Wat Lasol doet is niet mijn probleem.. zolang hij maar niet Juniper lastig valt." Santana fronste "meen je dit de hele school staat onmste kop.. En je neemt het hef niet in de handen?" Zei ze beledigd "Lijkt er op dat een meisje je soft heeft gemaakt." Horde ik achter me ik snoof even een keek op naar Sam die een grijnsje niet kon onderdrukken "wen je er al aan dat ik elke dag in je zusjes bed zal slapen?" Vroeg ik met een zelfverzekerde grijns. 

Dawn
"Breng me naar school!" Zei ik tegen hem terwijl ik het hotel al verliet en hij me enige optie was kwa hoe ik mijn geheugen kon terug krijgen. Ik geloofde geen snars van wat hij zei en moest voor mezelf uitvinden hoe het echt z at.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2019 07:21 PM

Dawn
Als hij zegt dat ik geen pros meer was kijk ik hem aan." Je leugens vervelen me ik ga" ik gaf hem een duwtje aan de kant pakte mijn tasje. En wilde niet horen wat voor een goed mens ik was.. En waarom ik mijn geluk niet heb kunnen vinden. Ik kon me niet voorstellen dat ik alleen seks met hem had. Het maakte me ongelukkig dat ik onwetend was.

Benjamin
Ik draaide een joint buiten terwijl Santana op me af kwam gelopen. Ze was het zusje van Karofsky een nerd die ik afranselde voor geld maar nu niet meer al was Santana super heet." Ik hoor dat je nu  met dat mensen meisje gaat Ben?" Ze nam plaats naast me tterwijl ik een diepe hijs nam." Problemen mee?" Vroeg ik terwijl ik wat rechter ging zitten ze rolde haar ogen "niet helemaal... het gaat me er om dat de school losgeslagen is sinds jij niet meer mensen afranseld en je eeuwige vendetta met Sam niet meer aan de gang is." Ze snoof "heeft je jongere broertje nu de leiding.." Ik keek haar aan niet wetend wat ze hier mee wou zeggen "hij heeft letterlijk mijn broertje het
 Ziekenhuis ingeslagen.. Ik vind dat je er wat aan moet gaan doen."

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/12/2019 07:33 AM

Dawn

Ik horde hem aan bij het stukje dat hij zichzelf verloofde met mijn zus die ik jaren niet heb gezien. Beet ik op mijn onderlip... waarom voelde ik zo een pijn in mijn borstkast." Sounds fair" zei ik tegen hem " je koos de mooie royal boven de slet van school." Ik tuitten mijn lippen en glee met mijn rechterhand door mijn haren "laten we naar school gaan." Ik kwam overeind en liep naar de badkamer om snel mijn make up bij te werken. Het klonk allemaal zo tragische.. Ik snap niet wat ik allemaal gevoelt heb kunnen hebben voor deze jongen. Ik was zo hard als steen er zat geen greintje affectie voor iemand in me. 

Benjamin
Als ze begint over andere dingen grijns ik."  Je bent de enige wijf naar wie ik kijk babe" zei ik glimlachend ik drukte kusjes in haar nek en vervolgens op h waar lippen waarna ik uitstapte. En ogen al naar ons zag kijken.. oja ik was beroofd geweest aan Jennifer.. En nu zou het de school wel doorlopen dat ik haar zwanger heb gemaakt. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/11/2019 11:31 PM

Dawn
Als hij zegt dat we exen zijn kijk ik hem aan " wat is de reden voor Dawn Heaven om het uit met jou te maken of jij met mij.. al geloof ik niet dat jij de gene bent die mij dumpt." Ik keek hem aan zijn ogen.. Ik wilde niet nieuwsgierig zijn naar de oud Dawn.. maar ik moest gewoon weten wat ik ij hem zag hij was aantrekkelijk dat gaf ik toe.

Benjamin
Eenmaal naar onze geweldige doucheseks hadden we ons omgekleed voor school en reden we in Junipers geweldige Bentley naar night academy." Ik hoop dat je neef mijn zusje niet naar een hotel heeft gebracht ofzo.. En haar op ze minst op tijd naar haar lessen kan brengen." Het irriteerde me mateloos dat Dawn me nu haten. Ik nam Junipers been vast terwijl  ze reed "jammer dat je niet bij mij in de klas zit.. Dit semester." Zei ik zuchtend.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/11/2019 11:00 PM

Dawn
Ik borstelde mijn haren na achter en deed mijn bloesje lekker slutty. Ik ging tegenover hem zitten en nam een hap van zijn ontbijt." Ik snap echt niet wat de Dawn zonder geheugen verlies in jou zag eigenlijk.. Je bent zo saai" zei ik tegen hem terwijl ik hem aankeek. Als mijn ex geheugen verlies had zou ik hem expres naaien en doen alsof hij de liefde van mij  leven is om me vervolgens kapot te lachen. 

Benjamin

Ik grijnsde breed en voelde dat ze mijn erectie aan het verwennen was." God heb genade alsjeblieft" zei ik sissend door haar geweldig werk. Ik moest hem erin stoppen ik draaide haar ruw met haar gezicht tegen de wand en hielp mijn vriend in haar waarna ik hard begon te stoten. Het maakte me extreem geil dat ik all out kon gaan op een mens.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  41  |  42  |  43  |  44  |  45  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page