Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 07/05/2019 09:46 PM

Benjamin

Als Juniper vastgrijpt bij mijn kont en me kust grijns ik." Sinds wanneer ben ik een wijf schat" zei ik lachend terwijl ik nog 1 pofje moest hebben van de joint voordat we doucheseks zouden hebben. Ik inhaleerde snel en zette de joint weer Op de wasbak zodat ie nat werd. Ik glee met mijn rechterhand door haar haren en trok er zachtjes aan zodat ze me wel moest aankijken.

Dawn

"Welke school is dat?" Vroeg ik terwijl ik me omkleden en mijn badjas midden in de kamer op de grond liet vallen. Blijkbaar had hij me toch al naakt gezien dus waarom nog de moeite nemen om achter het panel te verdwijnen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/05/2019 05:31 PM

Benjamin
Als ze naar de badkamer loopt met mijn joint grijns ik." Mijn dick gaat nog is van kant worden als dit zo door gaat" ik voelde dat mijn ochtendvriend wel zin had in een douche. Ik kwam naakt overeind en gaf een lets op haar rechterbil voordat we de badkamer in verdwenen. 

Dawn
"Ik ga wel naar school .. maar later" zei ik.. al wist ik dat richmond high ver van hier was." We zitten toch  niet op dezelfde school jij bent rijk ik ben arm duss" ik keek hem aan en beet op mijn o onderlip. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/04/2019 12:22 PM

Dawn
Ik kwam de douche uitgelopen en kwam in een badjas de woonkamer binnen. Als ik zie dat hij ontbijt heeft gemaakt krijg ik langzaam honger door de geur. Inplaats van goeiemorgen zei ik:" Moet je niet naar school?" Vroeg ik.

Benjamin
Ik werd kreunend wakker en strekte me uit "goeiemorgen sexy." Zei ik grijnzend terwijl ik een kus op haar lippen drukte." Godver ik heb geen zin in school" zei ik vermoeiend terwijl ik overeind ging zitten en uit mijn broekzak een joint tevoorschijn haalde. Ik moest wel naar school ik had het nog steeds niet opgelost met Lasol en Dawn familie feud is nooit leuk.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/04/2019 08:02 AM

Dawn
Als hij dat allemaal zegt knik ik zonder vragen te stellen. Ik liep naar het kingsize bed en trok mijn jas uit. Ik zat te denken waar we in deze kamer seks hebben gehad sowieso op het bed natuurlijk maar mij kennende.. wilde ik altijd meer. Toen schoot het me ineens te binnen hij zei dat we verliefd waren. Ik ging zitten en voelde mijn reet inzakken in het matras.. "wow" zei ik mompelend in mezelf.

Benjamin
Als ze zegt dat ik haar wereld ben neem ik haar glimlachend dichter tegen me aan." Je bent zo schattig" zei ik zacht tegen haar terwijl ik mijn ogen sloot en onze naakte lichamen zich met elkaar verstrengelde.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/01/2019 11:19 PM

Dawn
Welkom terug? Ik werd langzaam nieuwsgierig als we in een kamer komen ruik ik de geur van goeie seks." Dus wanneer was onze laatste keer?" Vroeg ik toen terwijl ik om me heen keek. En me niet kon voorstellen dat ik seks had gehad in zo een dure suite.

Benjamin 
Als ze dat zegt maakt mijn hart een sprongetje. Ik deed mijn rechterarm om haar heen en frunnikte aan haar gitzwarte haar "Ik snap echt niet wat zo een mooi meisje in mij ziet." Zei ik zacht.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 07/01/2019 10:18 PM

Benjamin
Ik grinnikte en keek naar haar "geil wijf." Ik nam haar middel vast en plaatste een aantal zuigzoenen in haar nek. Morgen moest ik weer naar school.. het verbaaste me dat mijn ouders de koste bleven betalen. Ookal waren ik en Dawn uit de familie gezet en gingen we geen van beide regelmatig naar school. Voor night academy zat ik op Richmond high een school in de slumps waar ik nogaltijd best bekend ben. Als het aan mij lag zat ik daar nog steeds op school maar mijn moeder was nou eenmaal getrouwd met een royal nu." Kan ik blijven slapen?" Vroeg ik toen "Morgen hebben we toch school.. in ruil kan ik je ochtend heel leuk maken." Zei ik grijnzend en speels.

Dawn 

Even later kwamen we een hotel binnen luxe.. Ik keek Sawyer aan "wat is dit nou?" Vroeg ik hem terwijl ik naar de lakeien keek die al het zooi van de rijke naar de kamers bracht. Een bepaalde nostalgie ging door me heen maar ik kon mijn vingers er niet op leggen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/30/2019 11:51 PM

Dawn
Als hij zegt dat ik meer waard bent doet het toch wel wat met me." Goed," zei ik tegen hem " je mag me overal naartoe brengen behalve het ziekenhuis." Zei ik toen tegen hem "is kijken wat voor leugens je nog meer in mijn hoofd gaat stoppen .. of waarheid." 

Benjamin
Ik kwam klaar op haar buik en moest even met mijn rechterhand door mijn natte haar glijden. Mijn ademhaling was gek genoeg nog steeds niet op ritme dat gaf al aan dat ik out of shape was. Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en grijnsde "voor een mens kan je aardig wat aan."

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/30/2019 11:14 PM

Benjamin
Als ik me helemaal overgeef aan de seks draai ik ons vliegens vlug om. Ik plaatste mijn handen op haar keeltje en begon hard in haar te stoten." Fuck" zei ik grommend terwijl er zweet op mijn gespierde lijf ontstond. Vanille seks was echt niks voor me ik was meer dominant, ruig en een leeuw in bed.. niet raar als je 3 augustus jarig bent. Ik kneep haar keeltje half dicht en grijnsde breed.

Dawn
"Verstandigheid.. wat weet jij nou van verstandig zijn met al die dure kleding aan je lijf?" Vroeg ik hem geïrriteerd "je snapt niet dat een ziekenhuis mij een afrekening gaat achterlaten van duizende euro's ja.. duizende euro's die jij niet gaat betalen en waar ik mijn kut 24/7 voor op straat moet verkopen." Ik snoof nog is diep adem mijn ogen keken in die van hem het ergerde me dat het een soort van effect op me had. Zijn stem en dat gespierde lijf waar ik waarschijnlijk op gelegen had.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/30/2019 10:25 PM

Dawn

Als hij het woord verliefd gebruikt in zijn zinnen kijk ik hem belachelijk aan." Nog in geen 1000 jaar dat ik verliefd word op een Lincoln" zei ik tegen hem ik kon me het niet voorstellen ik verliefd op hem... waarschijnlijk het neefje van Sem ofzo dat nog veel te jong voor me was. Als hij zegt dat hij nog steeds verliefd is wenk ik dat de chauffeur kon stoppen met rijden aangezien hij toch door de slums reed "word dan maar snel niet verliefd.." Zei ik tegen hem " ik hou er niet van als mensen dingen niet vanaf het begin vertellen en liegen." Ik stapte uit en liep geïrriteerd naar het motel waar ik woonde.. Alles wat ik me niet kon herinneren irriteerde me. 

Benjamin
Ik legde mijn handen op haar heupen en begon goed en snel in haar te stoten. Hoor kreunen moesten wel door het hele huis te horen zijn. Ik klapte met mijn rechterhand een aantal keer op haar bil om haar zo sneller op en neer te krijgen op mijn dick. Ik lag hier lekker te neuken terwijl mijn zusje haar geheugen kwijt was.. of ik nou een slechte broer was dat wist ik wel zeker.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/30/2019 09:55 PM

Dawn
Als hij met mij een taxi in verdwijnt kijk ik hem geïrriteerd aan." Je brengt me echt niet terug naar dat gekke huis..  ik dacht dat we vrienden waren " zei ik geïrriteerd tegen hem. Mijn ogen bleven hangen bij zijn gezicht niet dat ik er niet eerder op had geler "ha jij bent dat voormalig model Sawyer Lincoln." Horde ik de chauffur zeggen "kunnen we straks even op de foto." Ik haalde een hap adem naar binnen... Dawn Heaven wat heb je uitgespookt? Ik probeerde niet te flippen waar de man bij was en keek vervolgens uit het raam.

Benjamin
"God Sexy.. je doet het echt goed" zei ik grommend terwijl ik haar getuite lippen over mijn schacht voelde heen gaan. Ik beet hard op mijn lip en moest me inhouden om niet in een orgasme uit te barsten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page