Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 06/30/2019 09:10 PM

Juniper
Ik grijnsde en nam het topje van zijn vriend in mijn mond. Ik zoog er aan, niet te hard. Vervolgens nam ik hem verder in mijn mond en begon hem te zuigen alsof het het laatste was wat ik in dit leven zou doen. Ik wou hem de nacht van zijn leven geven.

Sawyer
Ik zuchtte. Koppig. Ik liep achter haar aan en gooide haar praktisch over mijn schouder. Aangezien ik sterker dan haar was, ging dit totaal moeiteloos. 'Je hebt geen huis meer. Ze hebben het leeggehaald wegens achterstallige betalingen en jij moet sowieso eerst beter worden.' zei ik tegen haar en ging haar op de motor niet vrijwillig meekrijgen. Ik liet de motor dus staan en hield de eerste taxi die ik tegen kwam aan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/30/2019 08:36 PM

Juniper
Ik beet op mijn lip om mij nog een beetje in te houden. Het had niet meer lang geduurd voor ik klaar kwam en tegelijkertijd schreewde ik het zowat uit van genot. Ik voelde de bobbel in zijn broek op mijn been en nam zijn hoofd in mijn handen nadat hij mijn sappen had opgelikt. 'Tijd om jou te laten genieten.'zei ik met een ondeugende twinkeling in mijn ogen. Ik kwam onder hem uit en maakte zijn broek open. Zijn vriend sprong mij al enthousiast tegemoet en ik spuugde er even op om het goed nat te maken.

Sawyer
Ik beet op mijn lip als ze zo heftig reageert op Sam. Ik haalde diep adem en vond dat het wel tijd was om haar te vertellen over mij en ons. Eerst moest ik haar terug in het ziekenhuis krijgen, waar ze veilig was en verzorgd werd. 'Oké, ik moet je sowieso terug brengen nu.'zei ik en haalde diep adem. Waarschijnlijk wilt ze mij ook niet meer zien als ik het haar heb verteld.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/30/2019 08:18 PM

Juniper
ALs ik zijn tong voelde kromde ik mijn rug en greep in de dekens onder mij. Een harde kreun verliet mijn mond. Wat was hij hier goed in. 'Fuck Ben.' hijgde ik en legde mijn handen nu door zijn haar en trok er zachtjes aan van lust.

Sawyer
Ik keek naar haar. Dit was wel een kans om de oude Dawn wat beter te leren kennen. Voor dat ik in haar leven kwam. 'Gaat het jou dan alleen om de seks?' vroeg ik haar en glimlachte als ze me naar mijn type vroeg. Ik trok een bedenkelijk gezicht en beschreef haar. Het was zo duidelijk dat ze wel door moest hebben dat ze mijn type was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/26/2019 05:38 PM

Juniper
Ik beet op mijn lip zodra ik op mijn rug lag en zijn lippen bij mijn dijen voelde. Altijd een gevoelig plekje geweest. De paarse vlekken in mijn nek zouden ook wel een mooie week of anderhalf blijven staan. Tekens dat ik bezet was. Ik kreunde zachtjes zijn naam als ik zijn lippen langs mijn string voelde. Hij maakte me van binnen echt helemaal gek. Hij wist precies waar mijn gevoelige plekjes zaten en dan hadden we pas een keer seks gehad. 

Sawyer
Ik volgde haar blik en zag dat het een redelijk goed uitziende jongen was dat binnen liep. 'Je type?' vroeg ik haar. Het deed me pijn om haar interesses bij anderen te zien liggen, maar goed. Het was uit tussen ons en ik kon niet opeens doen alsof dat niet zo was omdat ze geen geheugen meer had.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/26/2019 01:22 PM

Juniper
Ik voelde weer de kriebels in mijn buik zodra ik zijn lippen tegen de mijne voelde. 'Ik heb altijd zin in jou.'fluisterde ik in zijn oor waarna ik op zijn oorlel beet. Ik draaide ons om zodat hij met zijn rug naar mijn bed stond en duwde hem richting het bed waar hij vervolgens op viel. Ik trok mijn shirt over mijn hoofd en mijn spijkerbroek naar beneden. Dit allemaal terwijl ik hem verleidelijk en sexy aan bleef kijken. In nu alleen nog mijn lingerie en hakken kroop ik over hem heen en ging ik op zijn middel zitten. Ik drukte kusjes in zijn nek en zwaaide mijn haar van de ene naar de andere kant.

Sawyer
Ik keek toe hoe Dawn zoveel naar binnen propte en kon niets anders dan lachen. Het was alsof ze een heel jaar niets had gegeten. Ik zelf at enkel een big mac en waarschijnlijk genoot ik meer van het feit dat Dawn tegenover me zat dan van de burger. 'Dat zit wel goed. Ik trakteer.' zei ik tegen haar en nam een hap van mijn burger. Bij de vraag of ze op een school zat knikte ik. 'Daar hebben wij ons leren kennen.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2019 12:42 AM

Juniper
Als hij al die lieve dingen zegt glimlachte ik. 'We zullen zien.' zei ik en drukte een paar kusjes tegen zijn lippen. Ik kwam overeind en liep naar de voordeur. Ik beet op mijn lip en wachtte tot Ben zich bij me had gevoegd. Ik nam zijn hand vast en opende de deuren. 'Ik ben thuis!' riep ik en zag Sam meteen aankomen lopen. 'Waarom heb je dat mee gebracht?' vroeg hij. Ik zuchtte. 'Doe eens lief.'zei ik en trok Ben mee de trap op.

Sawyer
Ik grijnsde en ging vervolgens met haar mee naar buiten. 'Mijn motor staat daar.'zei ik en liep er met haar heen. Ik gaf haar mijn helm die ik haar goed opdeed en stapte zelf op zonder helm. Als ze eenmaal zit en ik haar armen om me heen voelde, dan voelde ik weer diezelfde vlinders als altijd. Al heb ik nooit echt toegegeven dat ze mij die gaf. 'Hold me tight.' zei ik en startte de motor waarna ik naar de dichtsbijzijnde mac donalds reed.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2019 06:39 PM

Sawyer
Grijnzend keek ik haar aan. 'Ondeugd dat je bent.' zei ik en liep naar buiten. 'Zuster, mag ik haar meenemen voor een wandeling in het parkje hierachter. Ze is gekalmeerd, maar ze heeft echt even frisse lucht nodig.' zei ik tegen haar. Ze zuchtte. 'Vooruit, maar over een uurtje terug.' zei ze. Ik ging dichter op haar staan en liet haar in mijn ogen kijken. 'Je vindt dat je patiënt mag genieten, ze mag tot vanavond wegblijven.' zei ik tegen haar en compelde haar waardoor ze in een soort trance herhaalde wat ik zei. 'Dankje.'

Juniper
Ik glimlachte en gaf een zacht kneepje in zijn hand. Misschien voelde ik me er meer op mijn plek als ik Ben bij mij had. We stapte in de auto die ons naar mij thuis bracht en als we er waren bleef ik even pijnzend zitten. 'Ik vraag me af waarom ze mij gehouden hebben. Een hele familie vol supernaturals en ik kan helemaal niks op dat niveau. Ik voeg totaal geen waarde toe.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2019 01:42 PM

Juniper
Ik grijnsde als hij dat zei. ‘Nou met Lasol hoef ik in iedergeval niet meer te trouwen.’ Vertelde ik hem. ‘Dat maakt het al iets makkelijker. And if they won’t let us marry, we can always elope.’ Zei ik met een grijns en drukte een lange kus tegen zijn lippen.

Sawyer
Ik knikte.’Your loser brother is gone.’ Zei ik met een glimlachje en streelde door haar haar. ‘Ik ben zo blij dat je oke bent.’ Zei ik tegen haar en keek om ons heen. ‘Heb je honger? Of dorst?’

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/22/2019 03:14 PM

Sawyer
Als ze wat kalmeerd glimlachte ik zwakjes. 'Ik ben Sawyer. We zitten bij elkaar op school. Ik ben.. een goede vriend.' zei ik tegen haar. Ik zou haar niet meteen vertellen dat we iets hebben gehad. Ik wou haar niet misleiden dat dat misschien nog steeds zo zou zijn. Al is zij wel de enige waar ik mee wil zijn. Ook hield ik mijn achternaam nog even voor mij. Wetende dat ze altijd een hekel heeft gehad aan Lincolns.

Juniper
Ik haalde mijn schouders op. 'Dan komt Sawyer daar vanzelf achter.' zei ik en ging voor hem staan. Zijn arm om me heen voelde kalmerend. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik wil niet terug naar huis. Ik heb daar niets te zoeken. Ik wil bij jou zijn. Je hebt me nodig nu met Dawn.' zei ik tegen hem en drukte een tedere kus tegen zijn lippen. 'Tenzij je me zat bent.' grijnsde ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/21/2019 03:41 PM

Sawyer
Ik keek hem na en knikte naar Juni dat ze me gelijk gaf. Ik liep naar binnen en zag dat Dawn aan het flippen was. 'Hey, hey, hey, rustig maar. Ze gaan je hier helpen. Geen zorgen maken over geld.' zei ik tegen haar terwijl ik haar tegen het bed hield en in haar lieve gezichtje keek dat onder de schrammen zat. 'You'll be fine.' zei ik kalmerend.

Juniper
Ik zuchtte als Ben weg liep en keek vervolgens Sawyer na die terug de kamer van Dawn binnen liep. Kon het nooit normaal gaan in dit leven? Ik liep achter Ben aan naar buiten en legde mijn hand op zijn schouder. 'Maak je niet zo druk. Het komt allemaal goed, dat beloof ik je.' zei ik tegen hem en legde mijn hoofd tegen zijn schouderblad terwijl ik mijn armen om zijn middel sloeg.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page