Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/12/2017 03:26 PM

Sam
Ik lach zacht en adem diep in als ze me los laat. Ik kijk naar haar terwijl ze met mijn haar speelt. Ik grinnik zacht en zeg sarcastisch "Ah, dankje" 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/12/2017 03:11 PM

Sam
Ik lach zacht, eigenlijk zou ik het niet erg vinden als ze me niet los zou laten, maar ik zeg toch maar lachend "Oke, oke, ik beloof het. Ik zal heel lief zijn" 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/12/2017 02:55 PM

Sam
Ik grijns en zeg "Dat zullen we nog wel zien" Ik frons even als ze haar armen om mijn hoofd legt en glimlach als ze mijn hoofd naar haar borst trekt. Ik lach en roep zacht "Aaah! Zuurstof!"

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/12/2017 02:45 PM

Sam
Ik grijns als ze een kus op mijn wang drukt en haal mijn handen weer weg. "Perfect, mevrouw" zeg ik glimlachend en ga weer met mijn armen om haar heen liggen. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/12/2017 01:59 PM

Sam
Ik grijns en wijs op mijn wang. "Daar moet je wel wat voor doen" zeg ik grijnzend en doe weer alsof ik haar ga kietelelen.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/12/2017 08:51 AM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Oke, een klein beetje dan." Ik kijk naar haar en zie dat ze probeert boos te kijken "Moet ik je weer kietelen?" Vraag ik grijnzend en doe alsof ik haar weer ga kietelen. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/12/2017 07:44 AM

Sam
Ik lach zacht "Jammer"zeg ik een pruillip. "Jij? Lief?" Vraag ik verbaasd en ik lach zacht. "Sst. Niet gillen." Zeg ik lachend en kietel haar nog even verder. Ik lach als ze mijn handen probeert weg te duwen en zeg "Ik ben sterker dan jij". Na een tijdje houd ik op, ga naast haar liggen en leg mijn armen weer om haar heen. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/11/2017 09:51 PM

Sam
Ik schiet in de lach "Werkt het?" Vraag ik verbaast. Ik voel mijn wangen rood worden als ze er een kus op geeft en ik glimlach. "Nou, omdat ik die kus al heb gehad, kan ik nu wel verder gaan!" Grijns ik en ik begin haar weer te kietelen. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/11/2017 09:21 PM

Sam
Ik lach zacht en trek nog een pruillip als ze zegt dat het haar niks doet. "Dat vind ik nou ook, maar als ik dat zeg kijken mensen me altijd zo raar aan." Zeg ik lachend. Ik stop met haar kietelen en ga weer naast haar liggen terwijl ik mijn armen om haar heen leg. "Oke dan, maar ik ga later vandaag wel verder" zeg ik grijnzend. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/11/2017 09:14 PM

Sam
Ik lach zacht "Jammer, nu moet ik wachten" zeg ik met een pruillip. Ik kijk naar haar als ze zich uitrekt en schiet in de lach "Volgens mij wil jij gewoon niet naar school." Zeg ik en begin haar te kietelen.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page