Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 06/21/2019 01:27 PM

Benjamin

Als Juni dat zegt glimlach ik zwak maar was ik nogsteeds emotioneel van binnen. Als de dokter Dawn weer naar binnen brengt en Sawyer helemaal door de war zich er mee bemoeide loop ik op het stel af. Ik greep Sawyer vast bij zijn schouder en trok hem bij ons “ze moet onder narcose... ze kan je nu er niet bij hebben” zei ik lipbijtend tegen hem.” Het was een ongeluk.. waardoor ze de helft van wat er gebeurt is in haar leven vergeten is.. haar geheugen gaat alleen maar nog meer in de war raken als we er mee bemoeien.” Ik keek Juniper aan en hoopte dat ze even op Sawyer kon inspringen.. ik wist dat Sawyer een onnodige crush op mijn liefste zusje had..maar zij was niet bepaald het persoon om relaties aan te gaan en zeker hoe ze nu niks meer wist.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/21/2019 07:35 AM

Dawn

Als 1 of andere knappe jongen mijn arm vastpakt kijk ik hem aan.. ik probeerde me te herinneren wie hij was maar alles was zwart in mijn hoofd.” Je bent vast 1 van mijn klanten .. hebben we nu 1 afspraak?” Vroeg ik hem met lege ogen terwijl ik naar mijn arm keek.” Let daar maar niet op.. ik kan nogsteeds prima blowjobs geven.” Al betwijfelde ik of hij een klant was hij leek meer op iemand die ik ken maar niet goed kon plaatsen in mijn leven.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/17/2019 05:07 PM

Dawn

“Ik heb een broer ja en met die praat ik niet.. ik woon op mezelf altijd al geweest.” Legde ik de zuster uit terwijl ik onmiddellijk weg hier wilde.” Mevrouw je hebt last van retro geheugen verlies sommige dingen..” ik snoerde haar de mond “ben je doof ofzo ik heb niemand!” Zei ik geïrriteerd.. het was uit met Sam ik was nogsteeds een hoer dus veel was ik niet vergeten leek mij.

Benjamin
Ik liep hand in hand met Juniper het ziekenhuis binnen en zocht algauw Dawn. Als ik haar zie staan met een gebroken arm schreeuwend tegen de zuster kom ik tussen beide.” Hey calm down” zei ik bevelend mijn kleine zusje keek me fel aan. Zo fel dat ik haar haat al kon voelen.” Raak me niet aan junk” zei ze spits ze liep langs me naar buiten.. iets zei me dat iets goed mis was..” ik heb met je te doen.. arm kind heeft geheugen verlies” zei de zuster terwijl ik Juniper vervolgens aankeek “verlies tot waar?” Vroeg ik aangezien ze me 2 jaar geleden uitkotste en dat deed ze nu ook.” Een stuk of 2 jaar kan weg zijn.. we weten niet wanneer ze zich alles zal herinneren.”

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/16/2019 11:39 AM

Benjamin
Ik glee met een hand door mijn haar en keek haar na de verlaten douche in gaan. Ik kwam overeind en trok alleen mijn broek en boxer aan. Ik kon niet wachten tot het morgen was.. Tot ik mijn zusje mocht zien. Ik was niet altijd de beste broer voor haar geweest met mijn biopolar gedrag maar ze betekende de wereld voor me. Ik had haar tenslotte opgevoed om sterk te zijn sinds het ongeluk van een paar jaar terug. Ik horde de kraan lopen en besloot te gaan kijken bij Juniper als ik haar mooie gedaante zie bleef ik naar haar staren.. Ze was het beste wat me tot nu toe was overkomen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/13/2019 10:44 PM

Benjamin

Ik grijnsde tegen haar lippen aan en besefte even dat ik de beste seks van mijn leven op een sprei had gehad. Ik Glee met mijn rechterhand door haar haar en drukte een kusje op haar voorhoofd.” Weet je zeker dat je hier wilt blijven liggen met me?” Vroeg ik voor de zekerheid.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/13/2019 12:03 PM

Benjamin

Als ik haar kreunen van genot zo hoor en haar orgasme mijn dick zo wat afmolk. Glee ik snel uit haar en kwam ik klaar op haar bil. Ik wilde nog geen kinderen aangezien we geen condoom hadden gebruikt. Ik gaf nog een petsje op haar bil en zakte neer op de sprei "jezus.. Wat was dat fijn."

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/11/2019 08:43 PM

Benjamin

Als ze me smeekt ga ik alleen maar sneller en sla ik bij iedere keer dat ik harder ga op haar bil. De sprei was niet comfortabel maar de seks was te geil om te stoppen. Ik had niet gedacht dat ik anders dan Jennifer nog seks zou hebben met een ander. Ik was namelijk heel kieskeurig in mijn slachtoffers.. Er waren namelijk genoeg scharrels die kakkelde hoe goed ik ben in bed.  Maar Met juniper was alles anders. Het wond me op dat ze een mens was op de 1 of andere mannier zo wilde ik haar alleen maar meerbeschermen tegen supernaturels.. En haar opsluiten in mijn kamer waar ik vervolgens geile dingen met haar ging doen.  

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/11/2019 08:17 PM

Benjamin

Als zijn mijn shirt uit krijgt grijns ik breed en laat ik een grommetje gaan bij haar gebijt. What the fuck wat was ze geil. Ik had niet gedacht dat ik nog een kans zou krijgen na wat ik had geflikt. Als zegt dat ze me wilt stop ik met vingeren en stop ik mijn wijsvinger kort in mijn mond "je smaakt heerlijk.. Je zou prima kunnen dienen als mijn ontbijt lunch en avond eten" zei ik fluisterend in haar oor. Ik draaide haar vervolgens op haar buik en gooide haar rok naar achter waaena ik een hard pets gaf op haar reet. En mijn stijgerende vriend tevoorschijn haalde ik glee soepel in haar en merkte dat ze niet strak was.. Gelukkig was ze geen maagd dat zou akward geweest zijn. 

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/09/2019 11:12 PM

Benjamin

Als ze toestemming geeft trek ik haar shirtje over haar hoofd en verdween mijn hand onder haar rokje haar string in. Mijn middelvinger en wijsvinger voelde al snel speling en natigheid wat me opwond. Ik liet mijn andere hand over kanten bh glijden en duwde mijn vingers in haar op een rap tempo. In en uit tot dat ik vond dat ze nat genoeg was. Dit was de perfecte manier om me af te lijden een kreunend prinsesje waar ik verliefd op ben smekend om mijn vriend.” Schat je bent zo wet” zei ik fluisterend in haar oor om haar nog meer op te hitsen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/09/2019 10:24 PM

Benjamin

Als ze dat zegt kan er een glimlachje van af.” Dit is niet bepaald de plek waar ik vieze dingen met je wil doen” zei ik zacht tegen haar “maar op het moment kan het me niks schelen.” Ik kwam dichter naar haar toe en zoende haar teder waarna mijn lippen naar haar nek gleden en mijn adem stokte op haar huid. Ik duwde haar op zacht op haar rug en stopte even “ga ik te snel?” Vroeg ik toen zacht terwijl ik in haar ogen keek “ik begrijp dat je nog niet wilt na alles wil je niet opdringen.”

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page