Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 44 | 45 | 46 | 47 | 48 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| WD
from LostSouls on 06/21/2019 02:05 PMSawyer
Als ik weg word getrokken van Dawn keek ik recht in Ben zijn ogen. Ik trok me los en keek hem aan. 'Of het helpt alleen om herinneringen op te halen. Je kunt me niks verbieden Ben. Ik denk dat ze mij sowieso liever bij haar heeft dan jou.' siste ik naar hem en ik keek naar Juni die er wat nerveus bij stond.
Juniper
'Laten we hier nou niet over gaan bekvechten.' zei ik tegen de twee. 'Ze betekende veel voor elkaar Ben, misschien heeft Sawyer gelijk, misschien krijgt ze haar geheugen eerder terug als ze iemand ziet waar ze leuke tijden mee heeft beleefd.'zei ik tegen hem en beet op mijn lip. 'Weet je verloofde dat je hier bent?' vroeg ik hem. Hij knikte. 'Ik heb het afgeblazen. Ik word alleen maar gelukkig met Dawn en dat wou ik haar dus gaan vertellen maar ik kon haar nergens vinden.'
from LostSouls on 06/21/2019 01:21 PMSawyer
Als ze doet alsof ik een klant ben fronste ik. 'Nee, ik ben het Dawn. Sawyer.' zei ik en liet haar los. De zuster kwam al aangesneld. 'Sorry meneer. Ik neem haar meteen mee, excuses voor het ongemak.' Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben haar... een vriend. Wat is er gebeurd?' vroeg ik terwijl ik met de twee mee liep en merkte dat Dawn tegen stribbelde.
from LostSouls on 06/21/2019 12:09 AMJuniper
Ik keek fronsend naar Dawn als ze zo reageerd en vervolgens weg stormd. Mijn blik gleed naar de zuster en het kwam binnen als een schok. Ben was er kapot van. Ik liep naar de zuster. 'Wat sta je hier dan nog, zorg dat je haar terug in dit bed krijgt voor ze zichzelf of andere nog wat doet.' siste ik naar de zuster en liep vervolgens naar Ben. Ik nam zijn hoofd in mijn handen en streelde over zijn wang. 'Het komt goed, uiteindelijk komt haar geheugen vast terug.'
Sawyer
Ik kwam in het ziekenhuis aangerend en liep naar de balie. 'Ik ben op zoek naar Dawn Heaven.' zei ik. Voordat de medewerkster haar zin af kon maken liep Dawn al straal langs me. 'Dawn!' riep ik en nam haar vast bij haar armen terwijl ik haar bekeek. 'Ben je oké?' vroeg ik bezorgd en merkte aan haar gezichtsuitdrukking dat er iets niet goed zat.
from LostSouls on 06/17/2019 04:34 PMJuniper
De volgende dag werd ik wakker met een beetje een stijve rug en nek. Natuurlijk was op de grond op een dekentje slapen niet ideaal. 'Morgen slapen we bij mij, dit is niet goed voor de gezondheid.' zei ik en kwam overeind. Al denk ik niet dat hij er veel last van had aangezien hij bovennatuurlijk is. Ik nam mijn telefoon en beet op mijn lip. Nu moest ik Sawyer wel echt bellen wat er aan de hand was.
Sawyer
Ik keek vermoeid naar de zee. Ik had hier de hele nacht gezeten voor mij uit te staren. Ik had ook totaal geen tijdsbesef meer tot mijn telefoon opeens af ging. Ik keek naar het nummer. Juni. Zuchtend nam ik op. 'Met Sawyer.' ik hoorde van de andere kant dat er met moeite woorden gevormd werden. 'Saw, Dawn ligt in het ziekenhuis. Voor nu is ze stabiel, maar ze ligt in een coma. Ben en ik gaan er zometeen naartoe.' zei ze. Ik slikte en was hier al bang voor. 'Ik ga er nu heen.' zei ik en hing op voor ze mij kon tegen spreken. Ik liep naar mijn motor en reed meteen naar het ziekenhuis.
from LostSouls on 06/15/2019 09:28 PMJuniper
Ik knikte. 'Ik wil nooit meer bij je weg.'zei ik tegen hem en drukte nog een kusje op zijn borstkas. 'Ik ga douchen.' zei ik tegen hem en drukte nog een kus tegen zijn lippen voor ik overeind kwam en op zoek ging naar de badkamer. Eenmaal gevonden stapte ik langs het half kapotte douche gordijn en zette het water aan. Helaas kon het niet heel warm dus mijn tepels stonden al snel stijf van de kou.
from LostSouls on 06/13/2019 05:32 PMJuniper
Als ik zijn goedje op mijn bil voelde grijnsde ik en bleef maar op mijn buik liggen zodat het niet op het kleed werd uitgesmeerd. Ik ging half op Ben zijn borstkas liggen en drukte kusjes erop. 'Heel fijn.'zei ik tegen hem en drukte vervolgens een kusje tegen zijn kin. Het had ons even de ellende laten vergeten, wat heerlijk voelde. Het was op dit moment gewoon Benjamin en ik.
from LostSouls on 06/11/2019 11:24 PMJuniper
De slagen en de snelle storen lieten me hard kreunen. Man, wat kon hij goed neuken en dan lagen we nu nog op een oncomfortabel kleedje op een harde vloer. Laat staan als hij echt de goede middelen heeft om me goed te neuken. 'Fuck Ben.' kreunde ik en merkte dat ik ook al snel mijn eerste orgasme voelde aankomen donderen.
from LostSouls on 06/11/2019 08:34 PMJuniper
Zijn praatjes maakte me alleen maag geiler en als hij mij dan ook op mijn buik draait en mij een onverwachtse pets op mijn billen geeft liet ik een gilletje klinken die eigenlijk meer op een kreun leek. Zijn hand brandde nog goed na. Ik beet op mijn lip zodra ik hem in mij voelde glijden en genot van het opvullende gevoel. 'Neem me, alsjeblieft.'smeekte ik om hem sneller te laten gaan en kreunde door zijn handelingen heen. Eindelijk hadden we seks. Hoe vaak ik hier wel niet over had nagedacht. Hoe het zou zijn en wat er zou zijn gebeurd als Lasol die avond niet op de deur klopte.
from LostSouls on 06/11/2019 04:19 PMJuniper
Ik beet op mijn lip als ik zijn vingers me voelde bespelen. Ik drukte mijn lippen hitsig op de zijne. 'Fuck Ben, ik wil je!'zei ik en trok zijn shirt ook over zijn hoofd uit. Mijn lippen verplaatste zich naar zijn nek waar ik kusjes drukte en zachtjes beet om hem ook geil te maken. Al denk ik niet dat ik daar nog veel voor hoefde te doen.
from LostSouls on 06/09/2019 11:06 PMJuniper
Ik glimlachte als ik zijn lippen tegen de mijne voelde. Ik voelde een siddering door mijn lichaam glijden en voelde dan ook al vlug de vloer onder mijn rug. Hij was heel lief en teder, wat ik kon appreciëren. 'Ik wil dit, je dringt je niet op.' zei ik met een glimlachje en streelde met mijn vingertopppen langs zijn gezicht.