Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 45 | 46 | 47 | 48 | 49 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| WD
from walkingdead on 06/09/2019 09:52 PMBenjamin
“Ja ze is waarschijnlijk toch niet wakker.” Als er stilt tussen ons valt neem ik diep adem “je weet toch dat ik het was met Lasol en zo?” Zei ik toen nerveus “het spijt me dat het zo is gegaan.”
from walkingdead on 06/09/2019 09:44 PMBenjamin
Als ze begint over Sawyer bijt ik op mijn onderlip “ik weet niet wat hij met Dawn heeft gedaan.. maar ik heb er nog nooit zo mee gemaakt zelfs niet met Sam.. Sawyer is waarschijnlijk nu de enige jongen die haar met respect heeft behandeld.” Ik gaf het niet graag toe maar hij was goed voor Dawn beter dan dat hij voor mijn zus was.” You should tell HIM.. atleast heeft ze dan nog wat aan me” zei ik zacht ik kon haar Sawyer niet ontnemen dat zou dingen erger maken dan dat het al is. Als ze Sawyer had ingelicht zou ik uitgebreid uitleggen waarom ik haar had verlaten aan het begin van onze fling.
from walkingdead on 06/09/2019 09:30 PMBenjamin
Als ze met me wilt blijven en dat verdomde schattige gezicht trek wanneer ze sterke drank opheeft. Schiet ik kort in de lach “jij en een glas 49 is een perfecte combi.” Ik nam 2 stevige slokken en nam diep adem “ik snap niet waarom Dawn zichzelf van een klif rijd.. is ze verdomme gek ofzo!” Zei ik sissend terwijl ik op mijn armen ging leunen en de nostalgie in het appartement me raakte. Ik was tenslotte maanden er niet geweest.. ik keek naar de plek waar vroeger de bank stond en Juniper me pijpte zonder klaar te komen.
Dawn
Ik staarde wat voor me uit en had enorme pijn aan mijn longen waardoor het moeilijk was om te ademen. De dokter kwam binnen gelopen en keek me aan “hallo Dawn eerst een paar vragen.. en dan kan je weer rusten we bellen je broer morgen op dat je wakker bent.”
from walkingdead on 06/09/2019 09:15 PMBenjamin
Als Juniper er eindelijk is stort ik in haar armen neer en laat ik al mijn emoties in de vrije loop. Mijn keel was dichtgeknepen en het ziekenhuis had me weggestuurd naar huis om tot rust te komen, als ik en Juniper binnen komen in Dawn’s uitgeruimde appartement.. waar de incasso waarschijnlijk langs was gekomen deed ik mijn tas af en zette ik een sprei in het midden van de kamer.” I’m staying here to night.. thanks for Everything if you want i can bring you back home.” Zei ik tegen Juniper terwijl ik in mijn ogen wreef en nu nog extra was gehecht aan de slumps de volgende morgen zou ik terug keren naar het ziekenhuis. Ze moest toch op een gegeven moment wakker worden. Ik keek Juniper aan maar wilde niet dat ze weg ging bang dat ik weer zou huilen als een stom grietje alleen op de koude vloer met een fles wodka in mijn handen.
Dawn
“En hap” zei de zuster ik was net wakker geen idee waar ik was.” Waar ben ik?” Vroeg ik ze schudde haar hoofd “eerst eten Dawn!” Ik fronste als ze me commandeert maar nam toen toch een hap.
from walkingdead on 06/09/2019 09:01 PMBenjamin
“Mijn.. zusje.. heeft zichzelf wat aangedaan ik krijg bijna geen adem.” Zei ik een beetje in paniek mijn wereld werd weer is omste kop gezet.” Kom alsjeblieft naar het ziekenhuis voor ik mezelf ook wat ga aan doen” zei ik paniekerig.. als ik Dawn zou kwijt raken dan zag ik het nut van leven niet meer. Ik ging zitten naast haar bed en nam haar hand vast “she looks terrible.” Zei ik half jankend.. fuck!
from walkingdead on 06/09/2019 08:49 PMBenjamin
“Mag ik vragen wie u bent?” Vroeg een zuster terwijl ik bleek weg trok bij het zien van mijn zusje aan de infuus.” I am her brother” zei ik kwaad “what the hell happened to her!” Zei ik kwaad tegen de zuster “een overdose ze ree zich zelf in de prak.” Als ze dat zegt wist ik niet de juiste woorden te pakken “red ze het wel?” Vroeg ik toen direct “ja alleen kan het zijn dat ze wakker word met geheugen verlies.. laten we hopen van niet.” Als ik hoor dat ze het overleefd gaat er een sindering van opluchting door me heen. Ik moest hier nu zijn wachten tot ze wakker werd.. om vervolgens die troon over te nemen al kon dat me weinig nu schelen ik wilde gewoon dat ze wakker werd. Ik was zo bezig met Juniper en onze familie dat ik vergat dat ik de gene verwaarloosde doe er altijd voor me was geweest. Al wilde ik niet alleen zijn wanneer ze wakker werd bang dat ze me niet zou herkennen ik belde Juniper op voor raad.. want ik wist niet meer wie ik moest bellen.
from walkingdead on 06/09/2019 08:03 PMBenjamin
“Voor wat?” Zei ik terwijl ik een wolkje uitblies en naar buiten keek. Ik Glee met mijn rechterhand door mijn haren en Brande mijn sigaretje uit.” Ik heb alleen op mijn hagje gezeten en toegekeken” zei ik tegen haar “my parents just changed their minds.” Als mijn telefoon afgaat en ik zie dat het een belletje is van een ziekenhuis frons ik “met Benjamin Heaven.” Als ik hoor dat mijn zusje in het ziekenhuis ligt laat ik mijn telefoon vallen.. ik kwam met een rap tempo overeind “ik moet gaan en wel onmiddellijk.” Ik voelde mijn hart glazig worden net alsof het ieder moment kon breken., ik was helemaal vergeten dat het kerst was het seizoen dat mijn broer waren overleden.
from walkingdead on 06/09/2019 07:47 PMBenjamin
Als Juniper tegen me oploopt kijk ik haar recht aan in haar mooie blauwe ogen. Hou je mond Benjamin en loop door maar ik zei toch wel iets “gefeliciteerd” zei ik schuchter. Ik liep mijn eigen kamer binnen en moest me zo erg inhouden om haar niet tegen me aan te trekken en haar mee te nemen naar mijn bed.. waar ik vieze dingen met haar wilde doen. Maar ze was nu vrij van mij en mijn vervloekte familie.. en ik moest het nu met rust laten. Ik stak een sigaret op en stuurde Dawn een bericht -come home i miss you. X your big brother,
Dokter Frais
“Ze is een heftige trauma patiënt breng er onmiddellijk naar de operatie kamer!” Zei ik terwijl ik naar het jonge meisje keek die vast zat aan een zuurstof houder. Ik begon gelijk haar te reanimeren “en push” zei ik tegen mijn assistent die mijn orders 3 keer moest opvolgen. In alle hoop keek ik naar de monitor voor een eventuele hartslag en zag toen de amplitude langzaam bewegen. Haar ademhaling was laag ik nam opgelucht adem en trok mijn mondkapje omlaag terwijl ik aantekeningen begon te maken, “een heftige trauma aan het hoofd kan lijden tot eventuele geheugenverlies.. haar longen zijn dichtgeklapt ze zal een tijdje hier moeten blijven.” Zei ik pijnzend tegen mijn collega “wat is haar naam?” Vroeg ik toen “Dawn Heaven.. ik vond haar rijbewijs maar geen eventuele familie leden.”
from walkingdead on 06/09/2019 05:29 PMBenjamin
Nog geen uur later kwam mijn moeder naar me toe.” Wat heb je tegen Zack gezegd?” Vroeg ze bitter “ik kan geen bastaard kind hier hebben.. en Lasol laten trouwen met die Lincoln ze willen hem puur hebben geen kinderen.” Ik keek haar aan “voordat je Lasol op mijn vriendin afstuurde had je kunnen weten dat ik niet zonder slacht of stoot zou protesteren.. Jennifer heeft bekend dat het kind van Las is tenslotte heeft het wel mijn genes maar niet mijn bloedgroep.. aangezien we halfbroers zijn.” Ik kwam overeind “je hebt me dit eerder al geflikt.. mijn geluk ontnomen omdat ik de reden ben dat mijn vader van je is weg gerend.” Zei ik tegen haar “Juniper Lincoln isnt going to marry one of us monsters.” Ik verliet de kamer “hier ga je spijt van krijgen Benjamin Duran Heaven!.. you werent even my Son and i still raised you!” Als ze dat zegt voel ik een ram in mijn buik slaan “your mother was een vieze slet uit de slumps net als je zusje!” Ik draaide me langzaam naar haar om “annove reason to get Dawn on that throne.”
Dawn
Ik ree wat rondjes met een flinke overdosis aan cocaïne. Meestal was ik niet het type die echt dood wilde maar nu wilde ik even niks meer voelen. Ik ree mezelf van een hoge klif af en stortte neer in een ravijn. Bloed Glee langs mijn hoofd terwijl mijn auto zich vulde met water. Ik taste naar het laatste beetje zon dat ik zag vanonder en voelde mijn geklapte longen zich vullen met water. They say Devils cant die and Angels can be reborn.
from walkingdead on 06/08/2019 11:07 PMBenjamin
Ik beet mijn kaken opelkaar en kon een grijns niet voor me houden. Hij was perfect voor Dawn.. dat moest ik toe geven. Ik horde boven gebonk en beet op mijn onderlip. Ik moest mijn plan nu in werking zetten als ik wilde dat Juniper niet met Lasol trouwd. Ik kwam mijn stiefvader tegen ´kan ik even met je praten.´ Hij knikte ik fluisterde wat in zijn oor en hij +liep vervolgens rechstreeks naar Lasol´s en Juniper´s kamer.. ´Lasol kan ik je even spreken.´ Zei hij bekwaam.
Dawn
Ik was uit mijn apartement gekickt na dat ik de huur niet meer kon betalen. Ik werd kreunend wakker in mijn auto en merkte gelijk hoe koud het was in de winter. Ik weigerde om terug te keren naar huis... kerst te vieren met een stel leugenaars. Benjamins verraad lag me zo dwars dat ik begon te huilen.. mijn broer had me verlaten de jongen waarvan ik dacht dat hij speciaal was.. woonde nu samen met mijn zus in het huis wat oorspronkelijk aan mij toebehoord.

Reply