Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 45 | 46 | 47 | 48 | 49 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG//: Aimee
from Aimee on 10/11/2017 07:47 AMSam
Ik glimlach als ze zegt dat ze heerlijk ligt "mooi" zeg ik. Ik houd haar nog wat steviger vast en sluit dan mijn ogen.
from Aimee on 10/10/2017 09:40 PMSam
Ik knik en kijk hoe ze op staat. "Eh... Ja, is goed." Zeg ik en ruim de bak van de nachos en onze glazen op. Daarna loop ik naar boven, poets mijn tanden en doe een jogginsbroek aan. Ik houd er niet van om in een shirt te slapen, dus doe ik geen shirt aan. Ik kruip pij Anya in bed en ga weer docht tegen haar aan liggen. "Lig je lekker?" Vraag ik voor de zekerheid en leg mijn arm om haar heen.
from Aimee on 10/10/2017 09:35 PMSam
Ik lach zacht en kijk haar aan als ze me duwt "Sorry, mevrouw" zeg ik lachend. "Dat dacht ik al" zeg ik als ze zegt dat het zo lekkerder zit. "Heb je nu al genoeg gehad?" vraag ik verbaast aan haar. We hebben net iets meer dan de helft opgegeten. De film is wel leuk, maar ik heb leukere films gezien. Als de film is afgelopen kijk ik naar Anya "Hoe vond je hem?" vraag ik glimlachend.
from Aimee on 10/10/2017 09:16 PMSam
"Dat dacht ik toch even niet" zeg ik lachend als ze zegt dat ik er weer uit moet zijn als ze wakker is. "Nou, oke dan" zeg ik lachend, ik vind het echt niet erg om zo te liggen. "Je zou het wel kunnen gebruiken" plaag ik haar. "Hee, wel wat ruimte voor mij overlaten." zeg ik lachend als ze onderuit zakt en ik leg haar benen op mijn schoot zodat ik niet hoef op te schuiven. Ik kijk haar glimlachend aan en eet nog wat nachos "Ik merk het"
from Aimee on 10/10/2017 09:04 PMSam
Ik schiet in de lach als ze ook blijft lachen. "Dan kruip ik wel stiekem in bed als jij slaapt." zeg ik verleidelijk en schiet meteen weer in de lach. "Misschien wil Nina wel bijles geven." knik ik en kijk verder door de horrorfilms, de meeste heb ik al gezien maar na een tijdje vind ik er een die ik nog niet heb gezien "Deze?" vraag ik aan haar en kijk haar aan.
from Aimee on 10/10/2017 08:53 PMSam
"Hmm, lekker" zeg ik met een vies gezicht en lach zacht waarna ik er eentje pak waar ze niet aan heeft gelikt. "Nou, dat is ook wel sexy toch?" vraag ik lachend. "Ik heb het eigenlijk nog niet meegemaakt." zeg ik grijnzend. Ik kijk haar lachend aan en zeg "Je moet nog even oefenen op die puppieogen, maar oke dan. Welke film zou jij willen kijken?"
from Aimee on 10/10/2017 08:40 PMSam
"Nee, jij gaat gewoon niet kwijlen op de nachos" zeg ik lachend. Ik kijk verdrietig en zeg met een pruillip "Zo dik is 'ie toch niet?" en ik lach als ze me aan de kant duwt. "Ach, wat lief van je" zeg ik glimlachend als ze het kleedje met me deelt en ik ga er ook onder zitten. Ik lach zacht en zeg "Jawel, dan kan ik zeggen wanneer jij je ogen dicht moet doen."
from Aimee on 10/10/2017 08:33 PMSam
Ik lach zacht "Ze zijn verrukkelijk" zeg ik lachend. Ik trek een vies gezicht "Nou, dan hoef ik geen finishing touch op mijn nachos." en ik schiet ook in de lach. "Is goed, zal ik gewoon boven op je gaan zitten?" vraag ik terwijl ik opsta en doe alsof ik op haar ga zitten. Ik ga dichter naast haar zitten, zodat ik makkelijk bij de bak kan. Ik lach zacht "Niet zo ongeduldig jij" en ik kies een hele enge film uit "Deze is echt gaaf" zeg ik glimlachend.
from Aimee on 10/10/2017 07:33 PMSam
"Jammer dan, ze zijn heerlijk." zeg ik lachend en ga op de bank zitten. "Niet op de nachos kwijlen!" zeg ik en zie dat ze de bak op haar schoot zet. "Ik vind het goed dat jij de bak op schoot hebt, maar dan moet je wel wat dichterbij komen zitten." zeg ik glimlachend en eet ook wat van de nachos. Ik lach zacht als ik de geluiden hoor die ze maakt.
from Aimee on 10/10/2017 07:24 PMSam
Ik lach zacht en ga ook weer staan. Ik neem de jongens mee naar boven en leg ze in bed. Ik geef ze allebei een kus en een aai over hun hoofd. Ik loop de kamer uit en sluit de deur achter me waarna ik naar beneden loop. Ik zie de nachos met kaas "Nachos!" zeg ik en neem er al één. "Mmmm, heerlijk." zeg ik lachend en ga op de bank zitten.