Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 06/08/2019 10:34 PM

Benjamin

“Ik heb jullie familie niet uitgekozen dan moet je bij je ouders zijn.” Zei ik net zo geïrriteerd terug “gaat het jou wel eigenlijk om Juniper?” Vroeg ik hem “het lijkt meer alsof je boos bent dat je niet bent uitgehuwelijkt aan mijn liefste zusje Dawn.. die haar benen nu moet open spreiden om rond te komen.” Dawn was meer een strijder dan ik.. ze erkende waar ze vandaan kwam dat was waarschijnlijk ook een grote aantrekkingskracht van haar. Ik vouwde mijn armen over mekaar “ik laat Juniper echt niet trouwen met mijn broertje wees daar maar zeker van.” Dat is de enige reden dat ik hier nog bleef.. om mijn laatste kans achterna te gaan.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/08/2019 10:15 PM

Benjamin

Vandaag zou Juniper bij ons intrekken.. aangezien ze nu Lasol’s verloofde was. Ik keek naar de maids die al haar spullen naar binnen brachten en vouwde mijn armen overmekaar.” Hoezo kan ik eigenlijk niet met haar trouwen?” Vroeg ik mijn moeder “jij bent 17 en zij is 15 in mensen jaren.. we willen wel iemand van je eigen leeftijd voor je.” Ik rolde mijn ogen en was haast vergeten “wanneer komt Dawn haar troon overnemen?” Mijn moeder trok een grimas “je zusje speelt vast weer de vermiste slet op straat.. het interesseert me niet wat ze doet.. Lasol krijgt die troon.” Soms leek het alsof die vrouw maar 1 kind had gebaard terwijl ze er 8 had officieel. Ik liep naar boven en kwam Sawyer tegen “het word steeds lelijker hier.”

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/08/2019 09:22 PM

Benjamin

“Wat loop je mij aan te kijken.. jij bent de gene die er voor koos om de lifesaver te zijn.. i Made only the mistake to fall in love to early.” Zei ik snuivend Alexis begreep niet wat er aan de hand was.” Ben..?” Ik schudde mijn hoofd “i’m out” Ik verliet het lokaal en wilde naar huis na denken over het leven. Ik kreeg bijna geen lucht meer.. ik miste alleen Juniper thats all.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/08/2019 09:13 PM

Dawn

Als Juniper haar mond open trekt kan ik het niet laten om wat te zeggen “succes met Lasol lekker een jong ding kan er wel bij je in.. succes met je perfecte schoonfamilie.” Ik kwam overeind en haten het om te zien dat Sawyer zich voordeed als een stuk lijm. Ik verliet de klas en smeet de deur dicht.. voorlopig werd ik een drop out.

Benjamin

Als Juniper zich bemoeid zucht ik bij het zien van Dawn die geïrriteerd de klas verliet.” Kan mijn leven nog erger” verzuchte ik.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/08/2019 08:57 PM

Dawn

Als ik Juniper zie zitten en Benjamin 2 stoelen achter haar. Voel ik Benjamin een veel betekende blik geven.. bang dat ik Juniper zou verpesten. Ik trok een grimas en plofte naast hem neer.” Long time no zee brother” zei ik “je speech was daverend gister.. moest bijna een traantje laten.” Benjamin beet zijn kaken opelkaar “kappen Dawn.” Ik nam een kauwgompje in en zag toen mijn halfzus die naast Benjamin wilde zitten ik keek haar bitchy aan “doorlopen.” Zei ik arrogant maar ze bleef gewoon staan “en wie ben jij?” Als ze vraagt wie ik ben huiver ik.. ik moest me inhouden om haar niet te slaan ze wist niet eens dat ze Sawyer van me had afgepakt.

Benjamin

Als Alexis aan kwam lopen kom ik overeind ik wilde niet dat Dawn uit haar fel sprong.” Laten we ergens anders zitten” zei ik “O dus je hebt er ook niet verteld dat ik haar zusje ben Benjamin?” Zei ze nijdig “kop dicht Dawn.. don’t blame me that your one time fling choose her over wealth.” Zei ik uit frustratie omdat ze Juniper gister naar de club had gebracht.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/08/2019 08:11 PM

Benjamin

Als ze wegloopt schop ik kwaad tegen iemands auto.” Fuck!” Zei ik geïrriteerd.

Benjamin

De volgende morgen kwam ik aan om op school en totaal niet in de mood.” Hey Ben how is life?” Vroeg Joules me die met zijn arm om Melissa naast mijn kluisje stond aangeleund.” Kan niet beter” zei ik snuivend terwijl ik naar Alexis keek die met Sawyer stond te praten en zoenen. Ik was verdomme jaloers op die 2 dat zij het wel voor mekaar hadden.” Ben kunnen we praten?” Ik keek op bij het zien van Jennifer ze leek dood op ik negeerde haar en liep naar mijn les. Als ik Juniper zie en zij de enige is die in de klas zit ga ik helemaal achterin zitten., ik wilde haar niet lastig vallen.

Dawn

Ik liep met een lolly in mijn mond naar mijn les en scrolde op mijn iPhone naar mogelijke fuckbuddy’s. En kwam toen Sawyer tegen met zijn nieuwe bitch ik liep gelijk de hoek om. En probeerde hem te ontlopen dit semester,

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/08/2019 07:26 PM

Benjamin

“Ik wist niet hoeveel het voor me zou betekenen toen jij in mijn leven kwam.. sinds ik.. Mijn 1ste liefde ben verloren aan de dood.” Zei ik tegen haar ik kon nu gaan schreeuwen dat ik mijn mond over Jane moest houden. Jane was dood omdat ik niet was opkomen dagen om te vluchten van haar ouders en van de mijne. Ik koos steeds de royals boven alles. Daarom had ik nooit geluk in de liefde ik was net zo vervloekt als Sawyer en Sam.” The thing is i always hide my past at the start of or relationship.. because i didnt want to hurt you.. i swear Juniper i really was trying to love you.” Toen Juniper kwam was ik nog niet klaar met mijn verleden.. Jennifer was ineens zwanger.. ik kon een relatie niet boven een kind kiezen. Omdat ik anders op mijn moeder zou lijken.

Dawn

Ik liep naar buiten en zag Benjamin met Juniper hij leek echt wanhopig. Toen ik hem voor het laatst zo zag was het omdat Jane zelfmoord had gepleegd.. na dat haar broer haar had verkracht nadat Benjamin haar had laten zitten.. om mij uit de put te helpen. Het waren duistere maanden voor hem geweest en toen Juniper kwam was hij nogsteeds bezig zijn verleden te verwerken... en toen het een beetje ging kwam Jennifer aan met het nieuws wat me niks kon schelen., hij had mijn relatie met Sawyer verpest dus kom hij het krijgen ook,

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/08/2019 07:08 PM

Benjamin

Als ze begint over Jennifer bijt ik mijn kaken opelkaar en liep ik haar achterna “het was een leugen ja.. ik wist niet wat ik voor je voelde ik was een totale schoft klootzak om je te laten gaan.” Zei ik tegen haar ik ging nooit achter een meisje aan.. maar Juniper was speciaal niet alleen omdat ze een mens was maar omdat ze het eerste meisje was.. dat daadwerkelijk verliefd op me is.” Jennifer.. wat betreft haar ik was nog aan het begin bezig met haar voordat ik jou kende.”

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/08/2019 06:41 PM

Dawn

Als ik ophef hoor en zie dat mijn lelijke broer eindelijk was op komen dagen snuif ik. Al bleef ik rustig toekijken naar wat hij zou doen.

Benjamin

Als Juniper dat zegt kijk ik geïrriteerd naar Duncan.” De vorige keer dat je me sloeg had ik je laten afranselen weet je nog” zei ik vals. Ik trok Juniper terug en liet haar me aankijken “ga je echt je leven vergallen hier in de club?” Vroeg ik haar. Terwijl ik naar Dawn keek die precies wist wat ze deed ze zwaaide grijnzend en vals.. als Dawn iets deed was het om me pijn te doen. Wat ik natuurlijk ook snapte.. maar Juniper moest ze er buiten houden.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/08/2019 06:12 PM

Dawn

Als Juniper het net zo lekker als mij vind laat ik het werk aan Duncan over. Ik liep naar de bar voor een drankje en bestelde een glas 49.

Benjamin

Ik kwam aan op het feest en zag Dawn eindelijk en Juniper op de dansvloer met die nietsnut van een Duncan. Ik balde mijn vuisten en was zo kwaad dat Dawn Juniper hier naartoe had gebracht. Ik liep op het tuig af en duwde hem weg bij Juniper “raak haar niet aan.. maak van iemand anders misbruik.” Ik ging voor Juniper staan terwijl Duncan 1 van mijn gezworen aartsvijanden was in de slumps.. ik kon me nog herinneren hoe hij Jane drogeerde en haar huilend op straat achterliet. Ik wist dat ik geen 2e kans bij Juniper zou krijgen na wat ik had gedaan met Jennifer.. maar ik kom het feit niet loslaten dat ze mens was en zich liet gebruiken door ons supernaturels.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page