Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/10/2017 07:11 PM

Sam
Ik frons even en kijk haar aan. "He, wat is er?" vraag ik aan haar. Ik loop naar de bank en ga naast haar zitten. "Jammer" lach ik zacht en zeg "Laten we eerst de jongens op bed liggen, anders krijgen jullie nog nachtmerries" zeg ik tegen Jason en Levi en kijk even naar Anya.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/10/2017 07:01 PM

Sam
Ik lach zacht en zeg "Ja en wel om een heel belangrijke reden." Ik begin haar te kietelen en zeg lachend "Omdat je hier niet tegen kan!" Na een tijdje houd ik weer op en sla een arm om haar heen "Ik dacht aan een verschrikkelijke horrorfilm" zeg ik lachend en loop met haar naar beneden.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/10/2017 06:45 PM

Sam
Ik glimlach en kijk hoe ze Nina voorleest terwijl ze al lang slaapt. Ik na haar op en loop achter haar aan de kamer uit. Ik kijk heel onschuldig en zeg "Mag ik mijn twee favourite meisjes niet bekijken?"

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/10/2017 05:21 PM

Sam
Ik glimlach even en sta op. Ik ga even op de bank zitten, maar ik sta al vrij snel op en zeg tegen Levi "Ik ben even boven" Ik loop de trap op en ga in de deuropening van de logeerkamer staan. Ik leun tegen de deurpost aan en glimlach als ik zie hoe Anya Nina op bed legt.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/10/2017 03:42 PM

Sam
Ik glimlach en zeg "Geeft niet, het ziet er in ieder geval goed uit." terwijl ik even naar haar antwoorden kijk. "Wil jij Nina op bed leggen of zal ik dat doen?" vraag ik aan haar als ze klaar is met de laatste opdracht.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/10/2017 03:14 PM

Sam
Na een tijdje ben ik wel klaar met die kinderprogramma's en ga kijken waar Anya is. Ik vind haar aan tafel met schoolboeken en ik ga naast haar zitten. "Lukt het?" vraag ik en kijk naar de antwoorden die ze heeft opgeschreven. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/10/2017 01:26 PM

Sam
Ik glimlach "Nou, ik vind de tomaat het lekkerst." Zeg ik lachend en eet mijn bord leeg. "Weet ik niet, we zie wel." Zeg ik en drink wat. Ik sta op en ruim af als iedereen klaar is. Nina wil televisie kijken, dus zet ik die voor haar aan en Levi en Jason spelen hun spelletje af. Ik ga op de bank zitten en kijk met Nina mee. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/10/2017 06:16 AM

Sam
Ik glimlach terug en ga vast aan tafel zitten nadat ik Jason en Levi heb geroepen om aan tafel te gaan. Ik lach zacht om Nina en Anya en schep wat voor de jongens op. Ik neem een hap als Anya ook zit en glimlach "Zeker lekker, dat heb je goed gedaan, Anya" zeg ik glimlachend. Ik kijk haar aan en knik "Is goed, welke film?" vraag ik.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/09/2017 08:43 PM

Sam
Ik kijk even naar haar en vraag "Gaat het goed? Je weet toch wel hoe je tomaten moet snijden?" Ik lach even en gooi alles in de pan. Ik adem even in en knik goedkeurend. "Verder zijn we wel klaar denk ik. Een beetje olie bij de pasta . That's it." Ik lach zacht en proef de saus van haar vinger. "Zeker lekker, alleen nog een beetje zout erbij en dan kunnen we opscheppen." Zeg ik en doe wat zout bij de saus waarna ik alles op borden doe en op tafel zet. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/09/2017 08:33 PM

Sam
Ik lach zacht "Dit is anders al de tweede keer." Zeg ik lachend. "Geeft niet, ik ben tenslotte een bodybuilder." Zeg ik lachend en loop verder de trap af. "Ik zeg ook niet dat idioten stom zijn, ik vind ze wel leuk." Zeg ik lachend en zet haar neer. Ik was na haar mijn handen en pak de spullen om de saus te maken. "Hier, snijd jij de tomaten? Dan doe ik de paprika en de ui." Zeg ik en geef haar een mes en snijplank. Ik snijd de groenten en doe ze in een pan.

Reply Edited on 11/16/2017 02:50 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  46  |  47  |  48  |  49  |  50  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page