Search for posts by Layla321
First Page | « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5
Search found 49 matches:
Re: ruzie's!
from Layla321 on 04/27/2015 06:25 PMJe moet naar je ouders gaan, hoe moeilijk het ook is, het zal je opluchten, als je dat echt niet durft kan je naar een vertrouwingspersoon op school gaan, als je iemand liever niet ziet kun je ook chatten met De Kindertelefoon.
Het helt echt dat heb ik ook wel eens gedaan en zij helpen je, hopelijk heb je hier iets aan
http://www.kindertelefoon.nl/13-18/chat/ <-- Chat voor 13 tot 18 jarige
xx Imke
You're Never Fully Dressed Without A Smile
Re: idee: model
from Layla321 on 04/27/2015 06:17 PMIk heb een voorbeeld bedacht!
Dan kan je zelf de kleding ontwerpen via paint en dan het poppetje als je profiel foto hebben!
Een paar nieuwe ideeen:
from Layla321 on 04/27/2015 03:51 PMIk heb een paar nieuwe ideeen, ik weet niet of het leuk is, maar je kunt ze misschien proberen:
1♥Clubs
2♥Winkel
3♥Beste vriendinnen worden
4♥Taken verdelen
♥Moderator
♥Ideeen-verzinner (competitie of spelletjes verzinnen)
♥Creatieve (maakt logo's & plaatjes enzo)
5♥Model hebben
Ik heb een idee, als iemand die kan tekenen een popetje maakt en die naar iedereen stuurt, kan je dat poppetje (wel zonder kleren) bewerken door met bijv. paint haar en kleding te tekenen!
Groetjes Layla321
Re: Seeds ruzie met BFF :(
from Layla321 on 04/26/2015 05:51 PMIk wil wel vriendinnen zijn want zij is de enige vriendin in de klas die ik heb
Seeds ruzie met BFF :(
from Layla321 on 04/26/2015 01:44 PMMijn BFF nou ja, BFF, dat zeggen we wel altijd maar ik weet het niet zeker.
We hebben iedere dag wel 2x ruzie om niks, als zij bijvoorbeeld mijn typex wil lenen en dan gaat ze haar pen ermee bekliederen dan zeg ik dat het typex verspilling is word ze gelijk boos en ze zegt ALTIJD 'sorry' na 80x weet ik dat wel en ik zei al dat ze dat niet meer moest zeggen.
Ook zegt ze de hele tijd als ik niet reageer 'nu ben je boos' en dan gaat ze dat echt de hele tijd zeggen waarop ik dan wel boos word en als ik dan zeg van 'ja als je dat zegt word ik wel boos' dan gaat ze gelijk zielig doen
En op whatsapp gaat ze zeggen van 'ja ik ben nu echt aan het janken'
Ze scheld ALTIJD met k*t, f*ck, enz. en dan voel ik me helemaal niet fijn bij.
Ze zegt altijd dat ze een slechte vriendin is en dan zeg ik 'nee dat ben je niet' waarop zei zegt 'jawel' en dan zeg ik eens een keer: 'of je wil horen dat je een goede vriendin bent' word ze helemaal boos
Ik weet niet of we wel echt bff zijn.
Kunnen jullie me helpen ik wil namelijk gewoon beste vriendinnen zijn zonder ruzie!
Liever mailen want im houd forum's niet in de gatenxx layla321
Re: Welkom op Hello Model!
from Layla321 on 04/26/2015 01:36 PM
Re: WIN COINS
from Layla321 on 04/24/2015 04:46 PMIk vind het fijn dat goSupermodel zo veel mogenlijk word nagemaakt, deze site is het beste van alle andere kopies
Re: WIN COINS
from Layla321 on 04/24/2015 03:28 PMSpannend!!
Re: Ideeën voor Hell♥♥del M♥del!
from Layla321 on 04/22/2015 04:12 PMWel allemaal leuk en aardig, maar ik wil gSm terug