Search for posts by TattooedHeart.
First Page | « | 1 ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ... 9 | » | Last
Search found 86 matches:
Re: Weten jullie waar je een goede skinny jeans
from TattooedHeart. on 12/21/2015 01:45 PMOei haha, misschien begin je dan het best met twee ofzo? Ik weet niet haha het is maar een voorstel.
Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.
from TattooedHeart. on 12/21/2015 01:37 PMWaarom is ze er eigenlijk tegen? Er kan niks misgaan, ze versturen het gratis en als je iets terug wilt sturen moet je gewoon iets afdrukken en het pakketje weer naar de post brengen en dan is het allemaal geregeld. En je kunt ook verschillende methodes van betaling kiezen enzo, als ze daar misschien bang voor is?
from TattooedHeart. on 12/21/2015 01:33 PMIk heb ook enorm lang met dit probleem gezeten, op Zalando had ik toen gewoon 5 verschillende gekocht en een ervan paste perfect dus heb ik die gehouden en de rest teruggestuurd, en die ene bestel ik gewoon een paar keer opnieuw dan haha.
Re: alles lopt niet zo lekker vandaag
from TattooedHeart. on 11/20/2015 06:17 PMMijn dag gaat ook niet zo lekker, dus ik snap je volkomen.
Re: ongestelt buikpijn wat is er tegen te doen
from TattooedHeart. on 11/14/2015 10:36 AMIk neem altijd Perdo Femina, dat zijn geweldige pillen, in 10 minutjes ben je van je buikpijn verlost. Maar dat is iets uit België, ik weet niet of je uit België of Nederland komt?
Re: Aanslagen Parijs
from TattooedHeart. on 11/14/2015 10:35 AMWij gaan daar naar april toe met school. Ik heb echt niet veel zin meer om daar naartoe te gaan eigenlijk gewoon met de gedachte dat het afgelopen jaar zoveel mensen op verschrikkelijke wijze het leven hebben gelaten in Parijs. Waar gaat dit eigenlijk stoppen?
Re: Alsjeblieft help! MiniInTheBox bestelling!
from TattooedHeart. on 07/27/2015 09:51 PMOh, en ik had ook eens hoesjes en een computermuis voor m'n laptop besteld. Toen had ik ze na twee maanden nog niet gekregen en dus stuurde ik toen een mail. Ik kreeg een mail terug dat ze ze opnieuw verstuurd hadden. Ik heb die bestelling toen uiteindelijk gewoon twee keer gekregen, en maar één keer betaald.
Re: Alsjeblieft help! MiniInTheBox bestelling!
from TattooedHeart. on 07/27/2015 08:18 PMIk heb al een paar bestellingen daar gedaan, en het kwam altijd aan. Ik moet wel zeggen dat ik altijd lang moest wachten.
Re: Nieuwe bikini gekocht!
from TattooedHeart. on 07/14/2015 07:51 PMDie ziet er leuk uit!
Re: Ik ga het vragen i guess
from TattooedHeart. on 07/09/2015 08:30 PMVeel succes!