Search for posts by Manonnn96
First Page | « | 1 ... 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ... 9 | » | Last
Search found 85 matches:
Re: Welk beroep willen jullie later graag doen?
from Manonnn96 on 10/22/2016 09:24 AMEen paar vriendinnen van me doen die studie en zijn er heel enthousiast over! Als je de bacherlorstudie psychologie combineert met een master kom je denk ik nog wel een eind! Alleen baangarantie heb je nooit denk ik...
Re: Schrijf mee aan 1 groot verhaal.
from Manonnn96 on 10/21/2016 11:25 AMHet liefst sla ik hem nu, keihard, midden in ze gezicht. Maar een ander deel van mij wilt m'n gezicht in ze haar begraven en hem helemaal plat knuffelen. Ik bijt op mijn onderlip en knijp mijn handen tot vuisten. Mike kijkt me aan. "Wil je dat ik ga?" Ïk schud snel mijn hoofd en grijp z'n hand. "Nee, dat is het! Je kan bij mij wonen!"
from Manonnn96 on 10/20/2016 10:09 AMZonder een antwoord af te wachten pakte ik de fles crystal clear uit de kast en plofte naast hem neer op de bank. "Oké, nu wil ik wel eens weten waarom je opeens midden in de nacht aan komt kloppen, maar zeg het zacht. Mijn ouders slapen nog" Ik voelde mijn hart harder gaan kloppen. Mike keek me met grote ogen aan en haalde diep adem. "Mijn ouders... mijn vader, hij heeft een nieuwe baan gevonden." Ik keek Mike niet begrijpend aan. Waarom is dat zo belangrijk dat dat nu verteld moet worden?
from Manonnn96 on 10/19/2016 11:44 AMNet op het moment dat ik mezelf overtuigd heb om te gaan slapen en het morgen wel uit te zoeken, hoor ik gehijg achter me. Met een ruk draai ik me om. Ik wil gillen, maar de gedaante slaat snel zijn hand voor mijn mond. 'Ssst, rustig maar, ik ben het'.
Schrijf mee aan 1 groot verhaal.
from Manonnn96 on 10/18/2016 02:11 PMHoihoi,
Het leek me leuk om met z'n allen een groot verhaal te schrijven. Het idee is dat iedereen steeds een klein stukje schrijft, zoals ik hieronder al gedaan heb. Je stukje moet aansluiten op het verhaaltje van degene boven je, zo krijg je hopelijk uiteindelijk een groot/ leuk verhaal.
In de verte hoorde ik iets ritsellen. Ik spitste mijn oren om het nog eens te horen, maar het bleef angstaanjagend stil. Ik trok mijn deken tot ver over mijn hoofd en rolde me op tot een balletje. Het zijn vast gewoon de herfstblaadjes aan de boom verder op...
Re: Schrijfwedstrijd
from Manonnn96 on 10/16/2016 08:54 PMJe kan hier de uitleg vinden: https://dutchstorylover.wordpress.com/2016/10/12/schrijfwedstrijd/
voor vragen kan je ook altijd nog een berichtje sturen! :)
Re: Welk beroep willen jullie later graag doen?
from Manonnn96 on 10/13/2016 06:21 PMRe: Schrijfwedstrijd
from Manonnn96 on 10/13/2016 06:20 PMToch bedankt voor de moeite :)
Re: Wat studeren jullie?
from Manonnn96 on 10/13/2016 06:20 PMSucces nog met je studie(s)! Ben je wel lang student