Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 48 | 49 | 50 | 51 | 52 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| WD
from LostSouls on 06/07/2019 12:48 AMSawyer
'Alexis vertelde mij niks meer met haar familie te maken willen hebben.' zei ik tegen ze en fronste. Ik had al eerder nachten gedeeld met Alexis. Dat was nog in de periode dat ik elke nacht een ander in mijn bed had liggen. Of nouja, voor haar dan. Zij was daarna mijn vaste go to. 'Als ik met Alexis trouw wil ik dat de rest hier niet in betrokken wordt. Iedereen moet kunnen trouwen met wie hij of zij wilt.' zei ik en zag een grijns op hun gezicht wat me eigenlijk al vertelde dat dat niet zou gebeuren. Ondanks dat ik toch wel iets van gevoelens had ontwikkeld voor Dawn vond ik dat ik hier iedereen moest beschermen. Ik was de erfgenaam dus het was mijn taak alles voort te zetten.
Juniper
Ik beet op mijn lip en nam Saw zijn hand vast die op mijn schouder lag. 'Maar dan wordt jij nooit gelukkig.' zei ik tegen hem en hij schudde zijn hoofd. 'I'll find a way.' zei hij en drukte een kus in mijn haar. Mijn blik gleed naar Dawn, die moest hier kapot van zijn.
from LostSouls on 06/07/2019 12:13 AMJuniper
Ik merkte dat mijn ademhaling van verdriet en woede versnelde. Ik werd gedwongen te luisteren dus nam maar plaats naast Dawn. Ik slikte en probeerde te kalmeren. Ik gunde Benjamin geen enkele blik en keek naar zijn vader. 'Jullie zullen nooit mijn familie worden.' siste ik naar hem. 'Juni, gedraag je!' beet mijn vader mij toe. 'Geen probleem, het is wennen.' zei Ben zijn vader.
Sawyer
'Waarvoor is dit allemaal nodig?' vroeg ik terwijl ik achter Juniper haar stoel ging staan. 'Als jullie een connectie willen leggen tussen onze familie's moeten jullie niet Juni gebruiken, maar mij. Ik ben de volbloed Lincoln.' zei ik tegen ze en legde mijn handen op Juni haar schouders. 'Ik ben de kroonprins van de hel, niet Juni.'
from LostSouls on 06/06/2019 04:20 PMJuniper
Ik beet op mijn lip als ik de grote mansion binnen kom. Niet wetende waarom mijn vader me hier nu weer naar toe heeft gesleept. Als we in de troonzaal komen en ik Lasol en Dawn zag werden mijn ogen groot. 'Nee, ik ga niet met hem trouwen.' zei ik tegen hem en wou weglopen, maar mijn vader nam mijn arm vast. 'Jij hebt op dit moment niks te willen prinsesje van me.' zei hij, maar ik probeerde mij los te rukken. 'Ik laat me niet uithuwelijken aan zo een eikel.' zei ik paniekerig.
Sawyer
Ik was het niet eens met alles wat er nu gebeurde en ik wist dat ik er iets aan moest proberen te doen. Ik had mezelf naar het hotel laten brengen om mijn motor op te halen en reed naar de mansion van de Heavens. Ik wist wel wat Dawn nu wou doen en ik was er door Sam ook achter gekomen wat Lasol zijn plan was geweest. Eenmaal daar parkeerde ik mijn motor en zag Benjamin buiten al met Jennifer, mijn tante en de moeder van Benjamin staan.
from LostSouls on 06/06/2019 03:07 PMJuniper
Eenmaal thuis liep ik meteen door naar mijn kamer. Tranen liepen nog altijd over mijn wangen en ik probeerde mijn jurk los te maken, wat niet lukte. Uit frustratie liet ik een schreeuw vrij waarna ik maar op bed ging liggen met de jurk nog aan. Ik veegde mijn tranen weg en ging in de foetus houding liggen met de deken tussen mijn armen geklemt. Dit is hoe het voelt om een mens te zijn Benjamin Heaven.
Sawyer
Ik keek haar en de taxi na en liep naar binnen waar ik Dawn, Lasol en Sam zag staan. 'Waar is die vieze slang heen?' vroeg ik boos en keek naar Lasol die er rustig onder bleef. Nu kende ik hem niet goed, maar het zou geheid allemaal zijn plan zijn geweest. 'Wtf doe jij hier nog? Sodemieter op.' sis ik naar hem.
from LostSouls on 06/06/2019 01:45 PMJuniper
Ik haalde een hand door mijn haar en keek dankbaar naar Sawyer. 'Moet jij niet terug naar Dawn?' vroeg ik hem. Hij schudde zijn hoofd. 'Family first.'zei hij en ik glimlachte. Dit was niet een antwoord wat ik van Sam zou hebben gekregen. Waarschijnlijk zou hij mij morgen vroeg erin wrijven dat hij mij gewaarschuwd had en dat ik niet had geluisterd. In de verte zag ik de taxi aan komen. 'Je kunt nu wel terug gaan. Ik neem gewoon de taxi naar huis en ga naar bed.'
Sawyer
Ik streelde over haar rug om haar nog wat te kalmeren, wat blijkbaar hielp want het huilen werd iets minder. Ik glimlachte naar haar. 'Oké, maar als er iets is dan bericht jij mij begrepen? Dan kom ik meteen' ze knikte en ik maakte de deur van de taxi voor haar open.
from LostSouls on 06/06/2019 12:38 AMJuniper
Als ik hem haar nek zie zoenen voelde ik een steek door mijn hart. Het deed onwijs veel pijn om dat te moeten zien. Ik liep naar de twee toe en vanachter trapte ik Benjamin in zijn ballen. 'Ik hoop dat dat scharminkel het waard was.' zei ik tegen hem. 'You two deserve eachother.' Ik liep langs Sam en Sawyer naar buiten waar de eerste tranen over mijn wangen liepen. No way dat ik iemand mij zou laten zien huilen. Eenmaal buiten belde ik een taxi om naar huis te gaan. Ik was er helemaal klaar mee voor vanavond.
Sawyer
Ook ik zag dat het fout ging. Ik liep de richting op van het groepje waar Juniper net van weg liep. 'Juni!' riep ik haar na en ik liep achter haar aan. 'Alles oké?' vroeg ik. Ik zag dat ze huilde en nam haar in mijn armen. 'Ik word nooit meer verliefd.'zei ze snikkend.
from LostSouls on 06/06/2019 12:22 AMJuniper
Daar zat ik dan. In mijn eentje op de gang. Hoe had hij me nu kunnen laten zitten? Was het toch allemaal een spelletje in zijn ogen? Verderop bij de ingang zag ik hem binnen komen lopen. Hij liep alleen de andere kant op. Ik liep fronsend achter hem aan en stopte op een afstandje als ik hem met Jennifer zie. Als ik hoor wat hij zei werd ik pisnijdig. Ik haalde een hand door mijn haar en bleef nog even op een afstandje staan kijken wat er zou gebeuren. Als hij haar zou aanraken dan had hij een voet in zijn ballen.
Sawyer
Gelukkig kalmeerde ze al snel en konden we onze dans hervatten. Na ongeveer 3 minuten kwam er een dance nummer op in plaats van een slow. 'Wil je iets drinken?' vroeg ik haar en liep eigenlijk al richting de soort van bar die ze hadden neergezet hier in de zaal.
from LostSouls on 06/06/2019 12:00 AMJuniper
Ik snoof arrogant als ze dat allemaal zegt. 'Wat denk je nou? Dat jij me ook maar iets interesseert? Zoek een leven Melissa, want dat van mij gaat jou geen moer aan.' zei ik en wou weglopen maar draaide me nog even om. 'Als je nog een keer zo over Ben praat is het niet mijn maar jouw naam die besmet raakt, hoor je me?' siste ik naar haar en dronk mijn beker leeg waarna ik de zaal uit liep en in de hal op een bankje ging zitten. Waar de fuck hing Ben uit?!
Sawyer
Ik merkte dat Dawn stapte met dansen en keek om naar mijn nichtje die met Melissa stond. Ik wou niet ingrijpen omdat ik wist dat Juni opzich haar mannetje wel kon staan en er niks belachelijkers was dan iemand ander die je battles voor je fight. Door de uitspraak van Dawn raak ik uit gedachte en keek ik in haar ogen. 'Calm down. Niemand heeft er wat aan als jij dadelijk uit je slof schiet en de controle verliest. We pakken haar nog wel, okay?' zei ik tegen haar en omvatte haar gezicht met mijn handen.
from LostSouls on 06/05/2019 11:30 PMJuniper
Glimlachend keek ik naar Dawn en Saywer. Ze waren wel leuk samen dacht ik dan. Als opeens Melissa voor me komt staan zuchtte ik. 'Dat zal het eerste en laatste compliment zijn wat ik van je hoor. Wat moet je?' vroeg ik ongeïnteresserd. Wetend dat het waarschijn lijk iets zou zijn wat alleen maar goed voor Melissa uit zou pakken. Melissa deed alleen maar dingen die Melissa goed deden.
Sawyer
Ik trok haar glimlachend tegen mij aan en drukte een kusje in haar haar. Om een of andere reden maakte ze me gelukkig van binnen, al was dat niet iets wat ik echt snel zou toegeven. 'Die Joules zou nu wel hendig balen!'
from LostSouls on 06/05/2019 11:03 PMJuniper
Als ik gefluister over Sawyer hoorde keek ik naar de ingang waar ik hem binnen zag komen met Dawn. Nog nergens een Benjamin te bekennen. Ik besloot maar wat te drinken te nemen en gooide mijn beker vol met punch. Ik dronk hier een aantal slokken van en beet op mijn lip. Waar kon hij nu toch zijn?
Sawyer
Zoals verwacht hoorde ik iedereen praten over mijn verschijning met Dawn. Het kon me niet minder interesseren op dit moment. De muziek klonk wel al luid en op dit moment danste er niemand. 'Mag ik deze dans van u?' vroeg ik Dawn met een buiging en keek haar vervolgens grijnzend weer aan.