Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 48 | 49 | 50 | 51 | 52 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG//: Aimee
from Aimee on 10/09/2017 06:45 PMSam
Ik lach zacht en kijk naar haar "Ik zie wel hoelaat ik ga slapen." zeg ik lachend. "Je hebt zeker nog wat te leren" plaag ik haar glimlachend. Na school komt ze naar me toe en ik zeg "Is goed, wat wil je eten vanavond?" en loop ondertussen naar buiten naar mijn fiets. "Anders neem jij de fiets, dan loop ik wel" bied ik aan.
from Aimee on 10/09/2017 06:35 PMSam
"Maar als ik weet dat jij komt, blijf ik natuurlijk nog even wakker." zeg ik lachend. Ik lach zacht en knik. Ik kijk haar aan "Hm, Nina kan het beter, maar ik zal erover nadenken." zeg ik lachend om haar zielige gezicht. Ik lach zacht "Klopt, maar wees blij dat we niet zo'n lange dag hebben." zeg ik en maak snel mijn opdrachten af.
from Aimee on 10/09/2017 06:15 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Is goed, ik wacht wel op je." Ik glimlach en kijk even naar haar. Ik schiet in de lach "Dan kan jij mandarijnen wel heel goed verstoppen." Zeg ik lachend. "Ik heb twee kleinere broertjes en een kleiner zusje, dan wordt he de hele dag gekieteld." Zeg ik glimlachend. "Ik kan er niet tegen als Nina puppieogen opzet." Vertel ik haar en ga naast haar zitten. "Nog twee uur, we hebben vandaag een korte dag. Even geduld nog" zeg ik en pak mijn spullen uit mijn tas.
from Aimee on 10/09/2017 06:03 PMSam
Ik lach zacht "Ik heb je huis overgenomen. Rond een uur of tien?" zeg ik lachend. "Ik beloof dat ik niet wegren, misschien doe ik mijn ogen dicht en nooit meer open, maar ik zal niet wegrennen." plaag ik haar. "Nee, heb je die dan?" vraag ik lachend. "Ik kan er tegen." zeg ik tegen haar en loop achter haar aan naar de volgende les.
from Aimee on 10/09/2017 05:56 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Wacht maar" Ik kijk haar aan en luister glimlachend naar wat ze zegt. Ik lach zacht als ze klaar is met praten en zeg "Ik ren heus niet weg voor mooie meisjes in een sexy pyjama en ik ben toch sterker dan jij dus anders ga ik je gewoon kietelen."
from Aimee on 10/09/2017 05:47 PMSam
Ik grijns en zeg "Wacht maar, als we thuis zijn ga ik je weer kietelen hoor!" Ik bijt mijn kaken op elkaar, ik verwacht er niet te veel van dat het goed komt. "Mooi" glimlach ik en kijk naar haar. "Nou sorry hoor, ik zal je wel niet meer warm houden vanacht als je dat liever hebt." zeg ik lachend om haar te plagen.
from Aimee on 10/09/2017 05:40 PMSam
"Dan lopen we achter en zijn we niet op tijd klaar voor de examens, dus dat gaan we niet doen." zeg ik en kijk naar wat ze doet. "Dat is dus ook het enige wat me tegenhoudt." knik ik en bijt op mijn lip. Ik lach zacht "Heb je niet lekker geslapen?" vraag ik glimlachend aan haar.
from Aimee on 10/09/2017 05:33 PMSam
Ik glimlach en zeg "Hoeft niet hoor, en daarnaast heb jij mij hier nodig." Ik knik en glimlach als ze het goed verbetert. "Ik zit al een tijdje na te denken om zelf een appartementje te kopen of huren." zeg ik zacht tegen haar en kijk haar aan. Ik wijs nog een klein foutje aan en zeg "Je moet wel precies werken, anders klopt het antwoord niet"
from Aimee on 10/09/2017 05:23 PMSam
Ik kijk even naar Anya en bijt op mijn lip. Dom van me om te zeggen dat ik niet lekker heb geslapen. Ik kijk haar aan en zeg glimlachend "Ik heb heerlijk geslapen, ik heb in maanden niet zo goed geslapen. Ik moest gewoon een excuus hebben." Ik wijs iets aan wat niet klopt en leg uit hoe het moet.
from Aimee on 10/09/2017 05:16 PMSam
Ik kijk wat uit het raam naar een paar vogels in de boom voor de school. Ik raak helemaal van de wereld en schrik ook als de docent mijn naam zegt. "Ehm... sorry, ik heb niet zo lekker geslapen." zeg ik en ga weer verder met mijn opdrachten die ik binnen tien minuten af heb. "Snap je het?" vraag ik aan Anya als ik klaar ben en kijk naar haar antwoorden en aantekeningen.