Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  49  |  50  |  51  |  52  |  53  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 06/05/2019 10:50 PM

Juniper
In mijn rode jurk en met gekruld haar kwam ik het bal binnen. Mijn make-up zat beter dan ooit en ik had me er zeker op verheugd samen te zijn met Benjamin, al wist ik nu niet meer zeker of hij ging komen. We zullen het wel zien. Als hij niet zou komen dan had hij wel wat uit te leggen kon ik je vertellen.

Sawyer
Ik grijnsde terwijl ik kort mijn lippen tegen de hare drukte. We liepen de hotelsuite uit en beneden stond al een limousine op ons te wachten. Natuurlijk gingen we niet op mijn motor. Ik liet Dawn instappen voordat ik de limo betrad. De champagne stond alweer koud en ik schonk dan ook meteen twee glazen voor ons in. 'Proost.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2019 10:02 PM

Juniper
Ik haalde een hand door mijn haar en plofte eenmaal thuis op mijn bed. Benjamin was de hele dag niet meer naar school gekomen, wat mij erg verbaasde. Ik besloot hem een berichtje te sturen. - Hey, waar ben je nu geweest? Je zou toch nog na je zaken naar school komen? X' stuurde ik hem en keek wat op social media. Voor het feest vanavond had ik een hele mooie jurk, maar dan moest mijn date wel komen opdagen.

Sawyer
'Misschien ligt ie te neuken, weet jij veel.' zei ik schouder ophalend. 'Komt wel goe joh.' Ik nam een blouse uit de kast die ik aantrok en ook een gewone broek. Ik haalde diep adem. 'Ik heb nog wel wat sos en ket liggen.' zei ik tegen haar en keen naar haar vanuit de spiegel.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2019 09:33 PM

Sawyer
Ik zuchtte en haalde mijn schouders op. 'Laat mij je nu gewoon verwennen. De service om het hier te krijgen koste ook al geld, dus het maakt echt niet uit.' zei ik met een lachje. Als ze over Juniper en Ben begon keek ik haar wat nonchalant aan. 'Je hebt hem genegeerd toen hij naar je vroeg babe. Waarom verwacht je nu dan dat hij zijn telefoon opneemt.' zei ik tegen haar en kwam zelf overeind om mijn kleding bij elkaar te zoeken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/05/2019 05:30 PM

Juniper
Ik zat in de les en merkte op dat Benjamin te laat was. Ik dacht er maar verder niks van en keek in mijn boek. Echt veel zin had ik niet in school. Mijn hoofd zat eerlijk gezegd ook ergens anders dan bij geschiedenis.

Sawyer
Ik had het personeel met ontiegelijk veel mooie jurken laten komen. 'Zoek er eentje uit.' zei ik tegen Dawn terwijl ik naar de keuken liep om daar champagne te nemen uit de koelkast. Dat was het enige wat ik erin had laten zetten. Qua eten of ander drinken konden we het altijd gewoon bestellen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/04/2019 10:43 PM

Sawyer
Ik glimlachte en besloot mij er verder ook maar niet mee te bemoeien. Dit was iets tussen hen. Ik beet op mijn lip en trok haar over mij heen. 'Prima, heb ik jou voor mezelf.' zei ik met een grijns en drukte mijn lippen tegen de hare. Vanavond zouden er vast heel veel verwarde reacties zijn dat ik met Dawn naar het feest ging, maar dat kon mij weinig interesseren.

Jennifer
'Alleen Lasol, maar hij lichtte zijn goede vriend Sam maar al te graag in.' zei ik en keek naar Benjamin. 'Het boeit mij geen ene zak dat je die niksnut naait. Waarschijnlijk heb je over een week toch weer een ander. Zij kan je niet aan.' zei ik hem en ging met een hand door mijn haar. 'Ik stuur je wel een rekening voor de alimentatie.'zei ik met een grijnsje. 'Misschien wil je nieuwe sletje wel mee betalen.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/04/2019 09:47 PM

Juniper
Ik knikte en glimlachte kort tegen zijn lippen. 'Tot strakjes.' zei ik en stapte de auto uit. Ik deed een zonnebril op om mijn dikke ogen te bedekken van het huilen gisteren en liep de school binnen. In de aula ging ik even bij het raam zitten en keek op mijn telefoon waar ik gemiste oproepen van Sam zag. Hij bekeek het zich maar. Lasol kon zoveel zeggen. Het was vast allemaal gelogen.

Sawyer
Ik glimlachte tegen haar lippen en streelde langs haar rug. 'Had jij geen afspraak?' vroeg ik haar en nam vervolgens haar bil beet waar ik in kneep. Wat had ze dan ook heerlijke billen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/04/2019 06:31 PM

Juniper
Ik draaide mij op mijn zij en zuchtte diep. Werd ik nu maar wakker met de realisatie dat het allemaal maar een nachtmerrie was wat zojuis gebeurd was. Ik trok de deken over mijn heen en mijn ogen brandde van het huilen. 

Sawyer
Ik luister het telefoongesprek af en fronste over hoe angstig hij klinkt. Zo herkende ik hem eigenlijk niet. Nu kende ik hem sowieso niet heel goed. Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip. 'Als je moet gaan dan blame ik je niet. Familie zaken gaan voor.' zei ik tegen haar en drukte een kusje in haar nek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/04/2019 12:41 AM

Juniper
Kort sloot ik mijn ogen door het kusje op mijn voorhoofd en keek hem vervolgens aan. 'Als ik ook maar iets van krachten had, dan lag die Lasol nu onder de grond.'zei ik en keek naar het bed. Ik kroop in enkel mijn lingerie onder de dekens en keek wat voor mij uit. Mocht hij de waarheid spreken, dan zou ik nooit met hem trouwen. Ik onteerde mij nog liever uit de familie Lincoln dan met hem te trouwen.

Sawyer
'Ben je bezorgd om hem?' vroeg ik haar. 'Als dat zo is moet je hem misschien even bellen.' zei ik. Ik was een beetje zwitserland. Ik koos in iedergeval geen partij voor Sam of Benjamin. Al had Benjamin een hekel aan mij. Als ze vroeg naar hoeveel een nacht hier was grinnikte ik. 'Dat ga ik jou niet aan je neus hangen.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/04/2019 12:29 AM

Juniper
Als hij me troost voelde ik mij iets kalmeren en slikte. 'Ik heb al zolang gevoelens voor je en eindelijk voelt het alsof het onze tijd is en dan gebeurt dit. Het is toch te bizar om te verzinnen?' zei ik en veegde langs mijn wangen. 'Ik wil je niet nu al kwijt Ben.' zei ik en voelde nog een laatste traan over mijn wang glijden. Het was verschrikkelijk om een mens te zijn met gevoelens. Zojuist ook. Als dat was gebeurd zonder Ben erbij en hij had me echt wat aan willen doen dan had ik geen schijn van kans.

Sawyer
Ik keek naar Dawn terwijl ik het laatste stukje pizza naar binnen werkte. We hadden letterlijk alles besteld wat op de menu kaart stond. Ik schonk mijn glas nog een keer vol en keek naar Dawn die afgeleid was door haar telefoon. 'Everything okay?' vroeg ik haar en dronk een paar slokken van de Champagne.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/04/2019 12:16 AM

Juniper
Als hij eindelijk weg is breekt alle spanning bij mij los en voelde ik paniek. Tranen rolde over mijn wangen en mijn handen lagen over mijn mond. Alles viel in elkaar. Ik moest gaan trouwen met een eikel, Ben kreeg een kind van een of andere hoer. Alles leek zo goed te gaan en dan komt hij binnen vallen. De tranen veranderde langzaam in een paniek aanval met hyperventilatie. Ik ging op de bank zitten en probeerde mijn ademhaling te controleren. 'Ik wil dit niet.' Jammerde ik richting Ben.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  49  |  50  |  51  |  52  |  53  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page