Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

25, female

Level 37

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 06/03/2019 11:56 PM

Benjamin

Ik deed de deur open en zag Lasol staan hij keek me met zijn dode diepe blik aan en liep toen langs me Maarn binnen.” Waar is Dawn?” Vroeg hij terwijl ik niet wist wat ik moest zeggen tegen hem.” Weg” zei ik simpel hij knikte en liep de woonkamer binnen waar hij Juniper zag zitten “paal je haar?” Als iets brutaler word met zijn woorden snuif ik “al doe ik dat wat dan nog.. wat kom je doen in de slumps.. want blijkbaar ben ik toch zielig?” Een gemene grijns ontstond op zijn gezicht hij leek ineens heel veel op mij als hij dat deed.” Ik word verloofd beste broer” zijn blik Glee naar Juniper “je broer zei al dat je hier zou zijn.. hij wacht op je thuis om het nieuws te vertellen.. maar ik kon het niet laten om je het nu te vertellen.. you Will be my First wife.” Als die woorden zijn lippen verlaten en ik alles uit voel gaan in mijn lichaam moet ik me inhouden om mijn broertje niet te slaan.” Is dat alles Lasol?” Vroeg ik voorzichtig om mezelf niet voor paal te zetten en uiteindelijk toe te geven dat ik en Juniper iets hebben.. dat zou haar naam smet opleveren.” Neuh” zei hij preuts “ Jennifer is zwanger van je ze word afgezet door de Lincolns waardoor Sam misschien met Dawn kan trouwen.. dan word Dawn weer happy in de familie opgenomen en dan blijf je alleen over.” Het laatste zei hij om me dubbeldik pijn te doen “zeg geen onzin..” ik voelde paniek in me opkomen.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/03/2019 11:36 PM

Benjamin

Als ze me begint te pijpen verlaat een grom mijn lippen.” Juniper” zei ik met een glimlachje ze zag er verdomd geil uit. Maar als ineens mijn deurbel afgaat laat ik het gaan maar als het ineens 6 keren worden.. grom ik geïrriteerd “momentje schatje.. ik moet effe kijken wie het is straks is het Dawn.”

Dawn

“Heerlijk zeg ik word wel echt verwend hier.” Zei ik met een glimlachje terwijl ik hem liet zitten en vervolgens op zijn schoot plaats nam om vervolgens naar het uitzocht te staren.” Wanneer ben je weer van plan eigenlijk om de wereld rond te cruisen beste Sawyer?” Vroeg ik toen aangezien hij een topmodel was.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/03/2019 10:49 PM

Dawn

Als hij vraagt of ik met hem naar het schoolfeest wil. Bijt ik op mijn onderlip “vooruit” het kon me niet schelen dat iedereen me als de grootste hoer van school zou zien als ik met Sawyer kwam opdagen. Het kon me niet schelen wat Sam dacht.. of mijn broer. Ik wilde met Sawyer gaan en vervolgens weer terug komen naar dit hotel om vervolgens uitmekaar getrokken te worden en in zijn armen inslaap te vallen.Grote wensen voor een hoer die haar geld vroeger maakte met prostitutie en chantage.. Ik kwam overeind en trok een badjas aan om vervolgens een jointje te roken op het balkon.

Benjamin

Als ik haar aanraking door me tenen voel gaan knijp ik in de armleuning van de bank. Was dit wel goed het kleine zusje neuken van je aartsvijand weet je zeker dat je haar gewoon niet gebruikt om je beter te laten voelen over alles. Op het moment kon het me niks schelen waar ik haar voor gebruikte. Ik nam haar haren in een staart vast en trok die na achter waar door ze recht in mijn ogen keek “ben je altijd zo geil als je iemand verlijd? Zei ik grijnzend.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/03/2019 10:01 PM

Dawn

Met alle macht kwam ik op adem “weet ik.” Zei ik grijnzend terwijl ik kort in mijn borsten kneep en de naslag van het stoten nog aardig voelde “jij bent heerlijk om te neuken weet je dat.” Ik keek naar het plafond Jezus Christus nog steeds was mijn ademhaling niet regelmatig.

Benjamin

Als ze dat ene doet waar ik zo miet tegen kan voel ik dat ik iets harder moest gaan rukken om mijn stijve stil te krijgen.” Het is nog niet eens een dag en je staat jezelf al te vingeren in mijn keuken.” Drong ik aan om het stoppen wat ze deed.. ik kon me niet inhouden als ik eenmaal deze broek en boxer uit had. En ik nog denken dat ze maagd is. Hell wat was ze aantrekkelijk.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/03/2019 09:37 PM

Dawn

Als hij me bij mijn keel grijpt voel ik een seksuele opwinding door mijn lijf trekken “Ik ga komen.” Zei ik kreunend terwijl dit mijn 4e orgasme moest zijn volgens mij. Ik had nog nooit zulke lekkere seks gehad en dit was pas het begin van de avond.

Benjamin

“Jep ik droog niet uit.” Zei ik toen terwijl ik overeind kwam om mijn bord neer te leggen en klaar was met eten. Als ze haar shirtje uittrekt en ik haar witte kante bh kan zien bijt ik hard op mijn onderlip. Ik pakte een kussen van de bank en legde die op mijn schoot waarna ik ongezien met mijn rechterhand in mijn broek schoof om mijn vriend kort te kalmeren. Ik had nooit zomaar seks sinds ik was veranderd.. ik had de afgelopen half jaar alleen Jennifer geneukt wanneer ze het vroeg.. want toen kon liefde me niks meer schelen en voor Jennifer heb ik heel de slumps en school gehad en daarvoor alleen Jane. Ik had periodes dat mijn pik zo goed als afgemolken was en ook periodes dat mijn pik loyaal is aan 1 chick.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2019 10:42 PM

Benjamin

“Ik kan mijn demonische kant uitzetten dat is het enige verschil tussen mij en de rest.” Ik nam haar mee naar de bank met onze bordjes met Thais eten.” Alleen het nadeel ervan is dat ik biopolar ervan word.. de ene keer ben ik blij puur en de andere keer een zak.” Ik nam een hap van mijn Thais “in het verleden heb ik aardig wat problemen veroorzaakt er mee.. het beheersen van mijn emoties is zwaar voor me waarschijnlijk door emotionele trauma allemaal dingen waarvan ik wens.. dat ze nooit waren gebeurt.” Ik zakte onderuit en keek haar aan “als ik van je drink dan word ik blij net alsof het drugs is.. maar wanneer ik van de verkeerde drink kan ik van mijn stuk raken.” De Benjamin van vroeger was berucht en iedereen was bang voor hem.. ik kreeg altijd de geilste meisjes, reed de duurste auto’s, dronk van wie ik maar wilde om uiteindelijk aan het einde van de avond me schuldig te voelen over alles... Dawn had me vaak van de straat moeten oprapen.. om vervolgens aan mijn moeder en Lasol uit te leggen dat ik iets te veel op had.

Dawn

Ik kreeg bijna geen adem meer door hoe hij me neukte ik kreunde zo hard en nam de sprei zo hard vast dat ik mijn vingers rood voelde worden.” Ahw Ahw ahw” horde je me 10 keer achtermekaar kreunen relax Dawn.. maar ik kon niet relaxen hij trok me zo goed uitelkaar dat ik automatische zijn naam begon te kreunen “Sawyer godverdomme.. Babe!” Als ik mezelf babe hoor uitkramen neem ik het niet terug hij was mijn schatje nu.. ik was geen pros meer ik was niet meer Sem’s slet. Ik was een meisje met een groot hart en Sawyer wist dat.. hij had geen enkele reden om me hier naartoe te brengen of überhaupt interesse in me te tonen. Sorry Joules Sawyer wint deze avond.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2019 09:41 PM

Dawn

Ik kwam kreunend klaar op zijn hand en zag zijn stijve al tevoorschijn komen. Ik trok mijn rokje los en greep gretig naar zijn hoofd ik kuste hem en sprong van het keukeneiland af recht op mijn hakken. Waarna ik zijn rechterhand vastnam en hem mee trok naar het bed. Mijn hakken tikte over de vloer hopelijk liep ik sexy en niet half dronken ofzo. Ik liet hem los en bracht mezelf op het bed met mijn stilleto’s nog aan. Ik ging met mijn billen omhoog en lag op mijn buik met mijn kont naar hem toe waarna ik het sprei vastnam en sexy over mijn schouder naar hem opkeek “neuk me Saw.” Zei ik op mijn aller geilst godver wat was ik een geile engel of niet dan?

Benjamin

ik beet op mijn onderlip “Dawn en ik noemen elkaar van alles.. het is inmiddels wel duidelijk voor ons dat we 2 kuthonden zijn uitdezelfde familie.” We kwamen uit de slumps hier had iedereen zowat ruzie om niks met elkaar.” De engelen gemeenschap is niet wat je noemt puur meer door het overvloed van vampiers en demonen..” Aha ik had er nog niet verteld dat ik een half bloedzuigende demoon was.” De laatste pure engel was Arya Lincoln.. mijn over groot oma inmiddels overleden maar sinds het hele gebeuren onder de duivels.. zijn we onze macht zowat verloren nou ja Dawn is haar macht verloren.” Dawn kwam recht uit de hemel en Arya’s bloedlijn ik niet helaas ik stamde nog af van de duivelse kant. Maar Dawn had alles behalve zin in pure racisme.. ze erkende duivels als haar gelijke.. ookal zagen ze haar niet zo. Ik horde de deurbel gaan en nam het Thais aan van de bezorger waarna ik de keuken inliep en alles uitstalde. Ik keek haar recht aan in haar ogen “al moet ik zeggen dat er niet zoveel duivels meer zijn die de naam Lincoln dragen” ik had geen idee wie van hun de duivel was.. maar mijn voorkeur ging uit naar Sam.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/02/2019 08:51 PM

Dawn

Een kreun rolde over mijn lippen ik greep zijn bloes vast bij zijn vingers die het gewenste effect op mijn verlangens had. Als hij fluistert in mijn oor dat ik maar beter mijn stilleto’s aan kon houden krijg ik kippenvel. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en trok hem aan zijn bloes dichterbij “fuck” kon ik alleen uitbrengen “ik haat het dat je dit effect op me hebt Sawyer Lincoln.” Zei ik terwijl ik zijn naam in een kreun zei.

Benjamin

“Sinds kort” zei ik tegen haar terwijl ik een wolkje uitblies “eerst wilde Dawn me niet in huis nemen.” Ik had Dawn gesmeekt om me niet weg te duwen.. dat ik een beter mens zou worden een betere broer en beste vriend. Ik en Dawn hadden alleen mekaar weet je.” Maar ze deed het toch..”

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2019 12:23 PM

Dawn

Als hij dat zegt bloos ik voor het eerst om een opmerking van hem. Ik keek aandachtig naar hem en trok mijn topje over mijn hoofd die ik ergens op de grond gooide. Mijn naakte voorkant was te zien omdat ik niet de moeit had genomen om mijn geweldige tieten nog extra te bedekken. Ik wilde de overal seks hebben in deze suite.. in de sauna, badkuip, op de vloer, in het bed op het balkon alles winden me op als ik met Saw was. Mijn gedachtes waren aan het schreeuwen voor seks en goeie orgasmes.

Benjamin

Ik grinnikte en trok haar tegen me aan waarna ik mijn lippen teder in haar nek zette.” Zin in een joint voordat het eten komt,” ik keek naar het bed en kon niet wachten om haar onder te kussen en aan haar te zuigen. Ik nam haar mee naar de woonkamer en haalde een Blunt vanonder mijn tafel. Ik pakte een aansteker en had lang geen Blunt gedeeld met een meisje.

Reply

walkingdead

25, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2019 08:32 AM

Dawn

Als hij dat zegt bijt ik zacht op mijn onderlip.. een speciaal meisje he. Ik deed mijn tas af en zette die naast het bed op de grond. Iets zei me dat Sawyer heel eenzaam was op de 1 of andere manier hij had geen vrienden waarvan ik dan wist dat ze dan niet bij ons op school zaten als hij ze wel had. En hij leek heel gefixeerd te zijn op de relaties die hij nu had met mensen zoals met mij.. hij begon er aan en was er ook echt mee bezig bang dat ik weg zou gaan misschien? Zo had ik alleen maar medelijden met hem en viel ik nog harder voor hem. Ik liep op hem af en nam zijn gezicht in mijn handen ik zoende hem teder en beet toen op zijn onderlip “vanaf vandaag ben ik dat speciale meisje hoor je me kuthond.. “ Ik bracht mijn lippen toen naar zijn oor “you are not alone.”

Benjamin

Als ze me een gentlemen noemt ontstaat er een sprankeltje van zelfverzekerdheid in me. Ik glimlachte “omdat ik dacht dat je net zo stom als Sam was.. wat je natuurlijk niet bent.” Zei ik er snel achteraan ik nam haar hand vast en liet haar de kamer van Dawn zien “hier gaan we slapen vanavond.” Ik had speciaal voor haar een nieuw sprei gekocht en 2 kaarsen gezet aan beide kanten van het bed. Als we seks zouden gaan hebben moest ik mezelf er aan herinneren dat ik haar niet leeg kon drinken en moest letten waar ik mijn bitemarks plaatste.. want als Sam die zou zien zou hij uit zijn slof schieten. Het waren pas 2 weken en ik was al paal verliefd op haar geworden.. ze was een heerlijk mens al associeerde ik me alleen met mensen voor werk of bloeddorst.. ik had geen ervaring met mensen zoals ze te vriend hebben of zo iets.. en nu had ik een whole ASS snack als mijn meisje.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page