Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 06/04/2019 12:05 AM

Juniper
Als Lasol binnen komt stond ik rechtovereind en hield de deken goed tegen mij aan zodat deze mij zou bedekken. Als hij het nieuws brengt dat ik aan hem wordt uitgehuwelijkt schiet ik in de lach. 'Jij? Trouwen met mij? Praat geen fucking bullshit. Mijn familie zou mij nooit uithuwelijken aan een triest geval zoals jij. Fucking leave!' siste ik naar hem en probeerde mij sterk overeind te houden. Hij lachte wat onverschillig. 'Er komen dagen dat je wat anders van me vraagt.' zei hij met die smerige grijns van hem. Ik kon en wou hem niet geloven. Eindelijk werkte nu met Ben en dan zou nu dit gebeuren? 'Geloof mij, die dagen komen er nooit. Ik zal nooit akkoord gaan met dit, smeerlap.' siste ik. Hij nam mijn gezicht vast en keek me met een boze blik in mijn ogen. 'Let jij maar op. Dit is de laatste keer dat iemand anders je paalt.' Ik rukte me los en duwde hem van me af. 'Leave!'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/03/2019 11:40 PM

Juniper
Ik negeerde de eerste keer bellen en ging gewoon door waar ik gebleven was. Als de beller aan blijft houden liet ik zijn lul zuchtend los en ging ik op de bank zitten. Ik sloeg mijn benen over elkaar en vroeg me af wie het kon zijn. Dawn zou toch wel een sleutel hebben? Ik trok een dunne deken die over de rand van de bank lag over me heen, mocht het bijvoorbeeld een klant ofzo zijn die binnen zou komen.

Sawyer
Ik glimlachte. 'Dat verdien jij ook.'zei ik tegen haar en sloeg mijn arm om haar heen. Als ze vraagt wanneer ik weer zou gaan reizen haalde ik mijn schouders op. 'Voorlopig niet. Ik neem op dit moment geen klussen aan.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. Het was nou ook niet per se mijn droom. Eerder die van mama.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/03/2019 11:08 PM

Juniper
Ik grijnsde en keek hem geil in zijn ogen. 'Geniet ervan. Dit is een speciale behandeling.' zei ik tegen hem en grijnsde. Na een tijdje begon alleen handwerk mij te vervelen dus nam ik zijn vriend in mijn mond en begon hem goed af te zuigen. Mijn tong sloeg geen plekje over en mijn linkerhand speelde wat met zijn klokkenspel terwijl mijn rechterhand mijn mond bijstond.

Sawyer
Ik keek haar na als ze in de badjas de kamer verlaat en nam de kaart van de roomservice. Met de telefoon op de kamer had ik vanalles lekkers besteld en een fles champagne. Dat hadden we beide wel verdiend. Ik kwam overeind en liep naar het woongedeelte en zag dat Dawn op het balkon zat. Morgen was het balkon aan de beurt. Het kon me niet schelen wie ons kon zien of horen. Ik trok enkel een joggingbroek aan zonder boxer en liep het balkon op. 'Ik heb wat eten besteld om bij te komen.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/03/2019 10:20 PM

Juniper
Ik beet grijnzend op mijn lip en keek hem speels aan. 'Het is nog niet eens een dag en jij bent je al op mij af aan het rukken omdat je je niet kan beheersen.' kaatste ik plagend terug en haalde mijn hand uit mijn string. Ik likte mijn eigen vingers af en liep naar Benjamin toe. Het kussen gooide ik aan de kant en ik trok zijn broek en boxer omlaag. Even keek ik verwonderd naar zijn dick die uit zijn broek tevoorschijn kwam. Groter dan ik verwacht had. 'Zal ik je even helpen?' vroeg ik en nam het van hem over.

Sawyer
Ik grinnikte. 'Weet ik.' zei ik met een lachje en trok haar boven op mij en drukte mijn lippen tegen de hare. 'Wil jij met mij naar het schoolfeest morgen avond?' vroeg ik haar en streelde een pluk haar achter haar oor. Ze was bijzonder voor me. Of ik al echt verliefd was durfde ik niet meteen te zeggen. Op dat gebied was ik altijd wel een beetje schuchter. Ik durfde niet snel "Ik hou van je" te zeggen. Dat was vooral omdat mijn hart dus door het vorige bijzondere meisje was gebroken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/03/2019 09:46 PM

Juniper
Zodra ik me omdraaide en het shirtje had laten liggen zodat het kon drogen merkte ik heus wel dat dat kussen op zijn middel niet compleet stil lag. Ik beet grijnzend op mijn lip. 'Volgens mij heb ik ook op mijn broek geknoeid.'zei ik en trok ook mijn spijkerbroek naar beneden zodat ik enkel in mijn lingerie stond. Ik keek in zijn geile ondeugende ogen en likte kort langs mijn vingers voordat ook ik mijn hand in mijn string liet glijden. Het maakte me geil dat hij zich op mij afrukte.

Sawyer
ALs ze zegt dat ze gaat komen zette ik nog een tandje erbij en ging op mijn allersnelst. Ik gromde hard en voelde haar van binnen samentrekken waardoor ook ik in haar klaarkom met nog een paar laatste pompen. Ik liet haar los en gleed uit haar waarna ik mezelf op het bed liet ploffen. Mijn vriend was nog half stijf, maar toch moest ik even op adem komen. 'Je bent echt geweldig geil.' hijgde ik en keek naar haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/03/2019 06:46 PM

Juniper
Ik luisterde aandachtig en at ondertussen mijn Thais. Ik trok mijn benen op de bank en keek naar hem. 'Je bent dus niet van bloed afhankelijk? Je hebt het niet nodig om te blijven functioneren?' vroeg ik hem en at mijn bakje leeg. Bij de laatste hap viel er iets op mijn shirt. 'Shit.'zei ik en kwam overeind. Ik liep naar de wasbak en trok mijn shirt uit die ik vervolgens onder het water hield om schoon te maken. 'Ik wist niet dat zoiets bestond?' 

Sawyer
Ik gromde en haar kreunen spoorde mij alleen maar aan om sneller te gaan. Na eventjes nam ik haar vast en zorgde ervoor dat ze rechtop stond op haar knieën op het bed en bleef zo in haar stoten. Mijn hand lag om haar keel, maar ik drukte hem niet dicht. Niet wetende of ze dat wel fijn vond. Mijn ademhaling ging snel en ik voelde hoe ik bij mijn hoogtepunt in de buurt kwam, maar stelde deze een beetje uit. Het was te lekker om nu al klaar te komen. 'Fuck Dawn.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/02/2019 10:15 PM

Juniper
Ik luisterde naar zijn verhaal en fronste. 'Dat vroeg ik mij inderaad af. Hoe zit dat in elkaar? Een bloedzuigende demoon? Heb je dezelfde gavens en gebreken als een vampier?' vroeg ik hem en kwam van het aanrecht af zodra hij met het Thaise eten aankwam. Ik pakte alles wat nodig was en nam ondertussen nog een hijsje van de joint.

Sawyer
Als ze mij meeneemt liet ik me gewoon meesleuren. Ze ging helemaal open voor me liggen. Klaar om gedekt te worden en die taak nam ik maar veel te lief op mij. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar de rand van het bed. Ik trok haar aan haar heupen wat beter naar mij toe en maakte met mijn eigen spuug mijn vriend goed vochtig. Nu kon ik zien dat Dawn van zichzelf al goed nat was. Ik gleed in haar en nam haar bij haar heupen waarna ik begon te stoten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/02/2019 09:06 PM

Juniper
Ik beet op mijn lip. 'Je zorgt ervoor dat ze leefgeld heeft. Ze moet blij zijn met een broer als jij. Zolang je haar niet bepaalde namen geeft.'zei ik doelend op de vorige keer toen hij haar zomaar beledigde.

Sawyer
Ik beet zachtjes op haar oorlel en vervolgens drukte ik mijn lippen weer tegen die van haar. Mijn hand ging op een wat hoger tempo over haar gevoelige plekjes. Mijn broek begon te kwellen dus ik stopte even en knoopte mijn broek open en schoof deze samen met mijn boxer naar beneden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/02/2019 08:28 PM

Juniper
Ik glimlachte en knikte. Het was geweldig hoe zachtaardig hij met mij omging. Iets wat je totaal niet van hem zou verwachten als je hem zo op het eerste gezicht ziet. Al zeker niet zoals ik hem kon in het begin. Als een verbitterde jongen. Ik nam de joint van hem af en ging op het aanrecht zitten. 'Woon je hier al lang met Dawn?'vroeg ik hem en nam een hijs van de joint.

Sawyer
Ik keek grijnzend naar haar mooie ronde borsten en nam ze in mijn handen. Mijn mond sloot zich om elke tepel voor een paar seconde voordat ik weer mijn lippen naar die van haar stuurde. Ondertussen liet ik mijn rechterhand over haar dij glijden naar haar slipje die ik onder haar rokje uit naar beneden trok. Mijn vingers bekommerde zich om haar vriendin terwijl ik mijn lippen naar haar oor bracht. 'Waag het niet om die hakken uit te doen.'zei ik en voelde hoe mijn vriend in mijn broek groeide.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2019 10:59 AM

Juniper
Ik glimlachte. 'Er is niemand zo irritant als Sam.'zei ik met een lachje en liep met hem mee naar de kamer van Dawn. Ik had heus wel gemerkt dat hij het netjes had gemaakt voor mij en ook nog kaarsen die er eerst niet stonden. Ik draaide me naar Benjamin en drukte mijn lippen tegen de zijne. 'Ziet er perfect uit.' zei ik en keek vervolgens weer naar het bed. Het zou niet zo geweldig liggen als dat van mij denk ik, maar zolang Benjamin naast mij lag maakte mij dat helemaal niet uit.

Sawyer
Ik zette mijn rugtas neer op de tafel en keek kort op mijn telefoon voor berichten. Enkel een van mijn moeder, die ik gewoon negeerde. Ik zette mijn telefoon op stil en legde deze weg. Ik keek op naar Dawn als ze tegen me aan komt staan en mijn gezicht in haar handen nam. Haar heerlijke lippen tegen de mijne. Haar woorden maakten me licht emotioneel, maar ik hield het allemaal binnen. Ze hoefde niet te zien hoe kwetsbaar ik kon zijn. Nog niet. Ik drukte mijn lippen terug tegen de hare en tilde haar op zodat haar benen aan beide kanten van mijn lichaam hingen. 'You already were that special girl from the day I saw you.' zei ik en liep naar de grote keuken die in de suite lag en zette haar op het kookeiland.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page