Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 50 | 51 | 52 | 53 | 54 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG//: Aimee
from Aimee on 10/08/2017 08:35 PMSam
Ik grijns en stap op mijn fiets "Ik wil heel sterk worden." Zeg ik en ik lach zacht. Ik pak mijn fiets en stap op. Ik fiets steeds sneller als ze dat roept en ik lach zacht. We komen aan op school en ik stap hijgend van mijn fiets af. "Nou, nou, je hebt ook geen genade voor me." Zeg ik lachend en loop rustig naar binnen.
from Aimee on 10/08/2017 08:28 PMSam
Ik lach en ren achter haar aan om haar weer te kietelen voor ze haar jas dicht kan doen. Ik pak mijn jas en doe hem aan. "Je kan toch bij mij achterop? Dan hoef jij niet te fietsen." Zeg ik tegen haar.
from Aimee on 10/08/2017 08:21 PMSam
"O nee, wat ben ik bang!" Zeg ik lachend. "Ouwe? Moet ik je weer kietelen?" Vraag ik lachend aan haar. Ik ga staan als ze me omhoog trekt. "Oke" zeg ik vrolijk en stop ook mijn boeken in mijn tas. "Wel jou schuld" zeg ik gespeeld boos en loop achter haar aan
Naar beneden. "Als we op de fiets gaan, komen we misschien nog op tijd." Zeg ik een kijk haar aan. "Dankje" zeg ik.
from Aimee on 10/08/2017 08:06 PMSam
"Ik houd je wel tegen." Zeg ik ook zo serieus mogelijk en lach zacht. "O nee, wat gaat u met me doen, mevrouw?" Vraag ik gespeeld bang en lach zacht. "Waarom niet? Wat zou ik nog meer moeten doen?" Vraag ik lachend. Ik schud mijn hoofd "Misschien zijn er wel meiden die het sexy vinden." Zeg ik glimlachend.
from Aimee on 10/08/2017 07:58 PMSam
"Ik geef niet op, desnoods sleep ik je naar shool." Zeg ik lachend. "Nu ken je tenmiste je zwakte, dat is heel aardig van mij." Grijns ik. Ik kijk geheimzinnig en wijs op mijn wang die niet blauw is met de bedoeling dat ze er een kus op moet geven om het te weten te komen.
from Aimee on 10/08/2017 07:52 PMSam
Ik lach zacht "Nee, ik geef niet op." Zeg ik glimlachend. "Het was heel aardig" zeg ik lachend en ik grijns "Ik weet het wel." Zeg ik en kijk haar aan.
from Aimee on 10/08/2017 07:42 PMSam
Ik lach zacht en kijk naar haar. "Ik stop pas als je toegeeft" zeg ik lachend en kietel haar verder. "Ja en jij gaat mee." Zeg ik en kietel haar weer. Ik grijns en zeg "Dat ga ik onthouden" en ik stop met kietelen. "Weet je al wat je bent vergeten?" Vraag ik aan haar.
from Aimee on 10/08/2017 07:30 PMSam
"Sorry dat ik gewoon vrolijk van je word." Zeg ik lachend en ga naast haar liggen. "Ik wel, ik mocht niet in jou oor fluisteren, dan mag jij niet in de mijne gillen." Zeg ik lachend. Ik lach zacht en begin haar te kietelen "Nu moet je wel teogeven" zeg ik lachend terwijl ik haar kietel.
from Aimee on 10/08/2017 07:24 PMSam
"Hoe moet ik weten wat jij vergeet?" Vraag ik. "Waarom mag ik niet vrolijk zijn?" Vraag ik aan haar en lach zacht. "Niet zo gillen joh" zeg ik lachend en doe haar na met een hoge stem "Ja papa"
from Aimee on 10/08/2017 07:19 PMSam
Ik bijt op mijn lip als ze me papa noemt en ik kijk nog even in de spiegel. Ik haal een hand door mijn haar en loop de kamer weer in.
Ik kijk even naar Anya en ik lach zacht. Ik loop naar haar toe en til haar op waarna ik haar op bed gooi "Hoe noemde jij mij?" Vraag ik lachend.