Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 06/01/2019 01:31 AM

Juniper
Als hij mijn tas neemt en vervolgens mijn hand glimlachte ik. 'Wat kun jij een gentleman zijn zeg.' zei ik en keek op als we binnen komen. Het was vanzelfsprekend dat hij niet zou koken. Ik wist namelijk al dat dat niet zijn sterkste kant was. 'Thai is perfect.' zei ik en liep naar hem toe om hem een kus te geven. 'De vorige keer dat ik hier was vond je mij nog niet zo bijzonder.' Grinnikte ik en keek nog eens het appartement rond.

Sawyer
Ik grijnsde. 'Ik moet eerlijk zijn dat je niet de eerste bent nee. Je bent de tweede. Ik kwam hier altijd als ik wou ontsnappen van mijn ouders. Een keer heb ik een heel speciaal meisje mee genomen. Of tenminste ik dacht dat ze speciaal was.' zei ik tegen haar. Als we in de suite komen keek ik rond. Deze was groter dan die wat ik normaal hier had.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2019 01:18 AM

Juniper
Ik bloosde lichtjes door zijn zoen en liep met hem mee de bus in. Als we een plekje hadden gevonden en ik op Ben zijn schoot zat glimlachte ik en sloeg mijn arm om hem heen. Vervolgens hoorde ik mijn naam. Een soort van paniek schoot door mijn hoofd. Het was een van onze maids. 'Zeg maar gewoon Juniper buiten de mansion, Sara.' zei ik tegen haar en keek even om ons heen of er nog iemand zat van ons personeel. Gelukkig niet. 'Jij hebt mij hier niet gezien, oké?' zei ik tegen haar. Ze glimlachte eventjes en knikte. 'Natuurlijk.'

Sawyer
Wanneer ik merkte dat ze mij stevig vast had begon ik te rijden. Met een grote snelheid reed ik over de wegen richting het 5 sterren wellness hotel dat net buiten de stad lag. In een prachtig gebied ook nog. Als we er zijn zette ik mijn helm af en stapte na Dawn van de motor af die ik liet wegzetten door het personeel. Ik nam Dawn haar hand vast en liep naar de receptie. 'Ah, meneer Lincoln.'zei de receptioniste. 'Uw luxe suite staat voor u klaar.' zei ze en gaf mij de sleutel. 'Dankje Janice.' zei ik knipogend en nam Dawn mee naar de liften.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2019 01:06 AM

Juniper
Met een kleine tas met spullen liep ik stiekem naar buiten. Ik had niemand verteld dat ik wegging en al helemaal niet waarheen. Ik zag in de verte Ben al staan en glimlachte.Ik rende op hem af en nam eenmaal bij hem zijn hand vast. Ik zou Sam pas een bericht sturen dat ik ergens anders sliep en dat zijn mercedes buiten stond als ik ver weg was. Dan kon hij me ook niet meer tegenhouden. 'Ready?'

Sawyer
Met mijn motor kwam ik aan en zag Dawn al op de afgesproken plek staan. Ik keek verlekkerd naar haar. Gelukkig was het warm weer anders had ze het verrekte koud gehad op mijn motor. Ik gaf haar een helm en glimlachte. 'Je ziet eruit om op te eten.' zei ik door mijn helm heen en had wel zin in ons nachtje samen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2019 12:39 AM

Juniper
Ik knikte. 'Tuurlijk niet.'zei ik tegen hem en beet op mijn lip. 'Ik verheug me er nu al op.'zei ik en drukte een kusje tegen zijn lippen waarna ik terug de school in liep. De vlinders waar ik het eerder al over had die waren nog altijd druk bezig met fladderen. Ik betwijfelde of ze vandaag nog gingen stoppen.

Sawyer
Grijnzend keek ik haar na. Dit werd nog leuk. Ook ik verliet het lokaal en liep naar mijn kluisje waar ik boeken nam voor de volgende les. De coke was alweer uitgewerkt en ik had wel zin in meer, maar ik deed het niet. Wetende dat ik gevoelig was voor verslaving. Ik hield het gebruik beperkt. Ik wist wat de verslaving met je kon doen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2019 12:13 AM

Juniper
Ik knikte en beet glimlachend op mijn lip. 'Kan het vanavond? Dan kan ik morgen meteen zijn auto terug brengen. Misschien is hij dan beter gezind.' zei ik tegen hem en hoorde de bel gaan voor de volgende les maar negeerde deze nog even. Ik keek in Ben zijn mysterieuze ogen en kon daar een hele dag in staren. Ik was blij dat ik hem had geholpen. Hij voelde zich niet meer rot en was volgens mij zelfs even vergeten dat Lasol hier was.

Sawyer
'Ah, dus daar ben ik goed voor.' grapte ik en keek naar haar. 'Ik weet wel een plekje. Als jij vanavond aan de rand van de slumps wacht rond 8 uur. Dan neem ik je mee, skippen we morgen school en dan ben je in de avond helemaal uitgerust en ready om met die kwakzalver van een Joules naar het feest te gaan.'zei ik tegen haar. 'Tenzij je liever met mij gaat en hem lekker laat zitten.'zei ik schouder ophalend.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 11:51 PM

Juniper
Ik beet op mijn lip als hij over de mercedes begint. 'Hij was alles behalve blij. Ik denk dat ik vooral geluk had dat Sawyer er was om het voor me op te nemen.' zei ik tegen hem en keek kort naar de grond. 'Bedankt nog, dat je hem hebt laten maken.' zei ik tegen hem. Sam was de laatste tijd niet meer echt de Sam van vroeger. Hij was veel zuurder, agressiever. Het interesseerde hem allemaal niks en alles moest gaan zoals hij het wou. Precies vader.

Sawyer
Ik gromde als ik merkte dat ik op het randje kwam en hijgde zodra ik haar keeltje volspoot. Mijn vriend verslapte en ik stopte hem dan ook snel weer in mijn broek voordat iemand binnen kwam om ons te betrappen. Nu vond ik dat altijd wel spannend. 'Ik ben satisfied. Nu is de vraag kun jij nog even zonder.' zei ik met een grijnsje en drukte een kus tegen haar lippen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 11:24 PM

Juniper
'Doe dat maar niet nee. Als Sam dit hoort maakt ie eerst jou af en komt hij dan achter mij aan.'zei ik en kwam met zijn hulp overeind. Ik keek in zijn ogen en glimlachte. Ik streelde langs zijn wang en voelde me als een klein schoolmeisje. Helemaal hyper vanbinnen en blij dat Benjamin nu soort van van mij was. Natuurlijk was hij geen bezit, al kon ik wel territoriaal zijn. 

Sawyer
Ik lachte. 'Wel een lekkere kuthond.'zei ik met een grijns en keek hoe ze op haar knieën ging. Ik beet op mijn lip en gromde als ik haar voel zuigen. Daar was ze zeer zeker goed in. 'Fuck, Dawn.' zei ik en streelde haar haar uit haar gezicht en hield dit in een staart vast zodat ze er geen last van had en zodat ik een beetje de controle kon hebben.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 10:53 PM

Juniper
Als ik zijn lippen in mijn nek voelde strekte ik deze wat meer en sloot mijn ogen genietend. 'Ik wil jou. Jij laat me goed voelen.' zei ik tegen hem en legde mijn hoofd in zijn nek. Ik streelde over zijn borstkas met mijn handen en keek hem vervolgens weer aan. Waarschijnlijk zou zo de volgende les beginnen, maar al mijn tijdsbesef was weg. 

Sawyer
Ik beet op mijn lip en voelde meteen een reactie als Dawn haar hand over mijn dick ging. Ik haalde diep adem en keek haar na. Voordat hij volle oorlogssterkte was stond ik snel op en trok Dawn mee de eerst volgende deur. Een lokaal die toevallig niet op slot stond. 'Ik ben niet jaloers, ik ben gewoon territoriaal.' zei ik met een grijnsje en trok haar aan haar uniform jasje naar me toe. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en liet mijn handen over haar lichaam glijden en steeds wat langer stoppen bij haar borsten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 10:15 PM

Juniper
Als zijn lippen de mijne raakten leek het alsof duizenden vlinders zich ontpopten in mijn buik. Een gevoel dat ik nog nooit eerder had gehad. Ik beet speels op zijn lip en legde mijn armen om zijn nek heen. Ik verschoof me zodat ik niet alleen op zijn linkerbeen zat maar nu aan beide kanten van zijn lichaam een been had. Ik zat inmiddels op zijn middel en voelde zijn tong langs mijn lip en liet hem toe. Hij liet me even van de wereld afvallen. Nu wist ik het 100% zeker. Ik had gevoelens voor hem en op dit moment schoot het niet door mijn hoofd dat hij me wel eens kon gebruiken en hoe bot hij altijd had gedaan. Op dit moment wou ik er gewoon van genieten. Mijn linkerhand speelde met de onderkant van zijn haar terwijl mijn rechterhand over zijn borstkas gleed.

Sawyer
Terwijl ik slokken van mijn bloodbag neem kwam Dawn bij me zitten. Ik ging recht zitten en grijnsde. 'Nou lieve lieve lieve Dawn, misschien heb ik een paar lijntjes gesnoven zojuist.' zei ik tegen haar en grinnikte. Ik leunde meer naar haar toe tot mijn lippen bij haar oor kwamen. 'Ik krijg altijd zin van coke. Al helemaal als ik jou zie.' zei ik verlekkerd en likte kort langs haar oorlel voor ik weer terug achterover ging zitten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2019 09:53 PM

Juniper
Hij had snel genoeg zijn tanden in mijn pols gezet wat eerst even pijn deed. Net zoals in mijn nek, maar na een tijdje werd het minder pijnlijk. Het gaf zelfs een goed gevoel. Ik hield mezelf rustig en kon aan hem merken dat doordat ik rustig bleef hij het ook bleef. Ik beet op mijn lip en voelde mezelf misschien wel net zo erg in extase raken als hijzelf. Als hij zijn fangs uit mijn nek haalde werd ik ook opeens wakker. Zijn hoofd op mijn borsten en zijn hand op mijn bil voelde goed. 'Ik zei het toch.'zei ik tegen hem.

Sawyer
Ik liep naar de kantine waar ik een bloodbag haalde en merkte dat mijn coke begon te werken. Ik voelde me zelfverzekerder en wat vrolijker dan net. Het maakte me op dit moment niet meer zo boos dat Dawn met die douchebag ging. Ik dacht er niet echt aan. Ik dronk mijn bloodbag en ging zitten met mijn benen op tafel. Ik merkte wel dat ik zin kreeg. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page