Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 07:11 PM

Sam
"Sorry ik heb je laten schrikken." Zeg ik en loop naar het bed waar ik op de rand ga zitten. Ik lach zacht en zeg "Levi heeft ze naar school gebracht. Hij heeft een briefje achter gelaten waarin staat dat wij zo lief lagen te slapen." Zeg ik en bijt op mijn lip waarna ik de deke van haar hoofd trek. "Kom, we gaan naar school. Als we opschieten zijn  we nog optijd." Zeg ik en sta weer op. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 07:02 PM

Sam
Ik lach zacht en haal het shirt van mijn hoofd. "Nee, dan haal je nooit een zeven. En daarnaast moet ik de kids- fuck." Zeg ik en ik schiet overeind. Ik doe snel een shirt en spijkerbroek aan en ren naar de andere kamers. Daar ligt niemand meer dus ik frons en ren naar beneden. Ik zie een briefje op tafel -wij zijn alvast naar school, jullie lagen zo lief te slapen. Ik heb Nina ook al naar haar school gebracht ~Levi~- ik glimlach en loop weer naar boven.

Reply Edited on 12/13/2017 12:34 PM.

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 06:54 PM

Sam
Ik lach zacht en ga weer tegen haar aan liggen. Het voelt of de hele wereld om ons heen even op pauze staat en wij gewoon nog uren kunnen blijven liggen. Ik merk dat ze kippenvel krijgt en ik lach zacht "Je hebt kippenvel, heb je het koud?" Vraag ik fluisteren in haar oor. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 06:47 PM

Sam
Na een tijdje word ik wakker en ik voel Anya tegen me aan liggen. Ik glimlach even en fluister in haar oor "heey, sleeping beauty, tijd om naar school te gaan." Ik haal voorzichtig mijn arm weg en wrijf even in mijn gezicht. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 06:34 PM

Sam
Ik hoor ergens in de verte een geluid dat al snel weer ophoudt. Ik ga nog wat dichter tegen Anya aan liggen en houd haar steviger vast waarna ik weer in slaap val. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 06:26 PM

Sam
Ik lach zacht als ze al bijna slaapt en nog wat mompelt. "Jij bent ook hot" fluister ik in haar oor en merk dat ze al slaapt. Ik doe mijn ogen dicht en val zelf ook snel weer in slaap. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 05:56 PM

Sam
Ze rolt me op mijn zij en legt mijn arm om haar heen. Ik glimlach en ga wat dichter tegen haar aan liggen. "Lig je lekker?" Vraag ik zacht lachend en ik sluit mijn ogen. 

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 05:48 PM

Sam
Ik hoor Anya wat zeggen en voel haar hand op mijn schouder. Ik draai me om en zeg "Sorry, ik heb je wakker gemaakt. Er is niks met het bed, ik was gewoon wakker." zeg ik met een glimlach die niet helemaal echt is. "Ik had wat last van mijn wang" zeg ik als ik merk dat het niet echt geloofwaardig was. "Ga maar weer slapen" zeg ik en ga zelf ook weer liggen. Ik staar weer naar het plafond, maar val dit keer niet zo makkelijk in slaap.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 05:37 PM

Sam
Ik schrik wakker en ga rechtop zitten. Ik zit hijgend in bed en ik heb even geen idee waar ik ben. Ik kijk naast me en zie Anya liggen slapen. Ik adem even diep in en uit. Ze is best schattig als ze slaapt. Ik glimlach even en stap uit het bed. Ik loop naar de badkamer en doe wat koud water in mijn gezicht wat pijn doet want ik heb nog een wond op mijn wang. Ik zucht en droog mijn gezicht af. Ik loop weer naar Anya's kamer en ga even op de rand van het bed zitten.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 05:28 PM

Sam
Ik knik en zeg "Ik ga dan ook wel nu, anders maak ik je nog wakker." Ik doe een joggingsbroek aan en doe mijn trui uit. Ik stap in bed en lach zacht. Ik draai me naar haar om en kijk even naar haar. Dan ga ik op mijn rug liggen en staar naar het plafond. Ik voel mijn wang kloppen en het doet pijn, maar ik kan er toch niks aan doen. Ik doe mijn ogen even dicht en val in slaap.

Reply Edited on 12/13/2017 12:28 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page