Search for posts by Violet.
First Page | « | 1 ... 52 | 53 | 54 | 55 | 56 ... 62 | » | Last
Search found 611 matches:
Re: Aanslagen Parijs
from Violet. on 11/14/2015 05:24 PM''Islamitische Staat heeft de verantwoordelijkheid voor de aanslagen vrijdagavond in Parijs opgeëist. Dat gebeurde zaterdag door middel van een ongedateerde videoboodschap waarin aanvallen worden aangekondigd. President François Hollande bevestigde zaterdagochtend dat IS de aanslagen heeft uitgevoerd''
En er is een Syrisch paspoort gevonden bij de dader die is vermoord
Wanting to be someone else is a waste of the person you are.
Re: Aanslagen Parijs
from Violet. on 11/14/2015 05:12 PM5 aanslagen
Bom in trein station
schietpartij in een restaurant
Bom in het voetbal stadion tijdens oefenwedstrijd Duitsland-Frankrijk
Bom naast het voetbal stadion tijdens de oefenwedstrijf
Gijzeling tijdens concert waar er meer dan 100 doden zijn
Re: COMPETITIE: CareTeam
from Violet. on 11/12/2015 09:16 PMDaar gaan we ook naar kijken, of die gene wel tijd heeft en wel elke dag online kan zijn.
Re: COMPETITIE: CareTeam
from Violet. on 11/12/2015 07:51 PMzo te zien is het nodig.
Re: Mijn vrienden weten dat ik op't puntje van zelfmoord sta
from Violet. on 11/12/2015 02:33 PMzo te lezen probeer je het niet eens.
Re: Beste meiden
from Violet. on 11/10/2015 10:12 PMThanks, dit is wat ik er mee bedoel.
from Violet. on 11/10/2015 09:42 PMMisschien is het leuk, om een groepje meiden te hebben die dan een speciale badge hebben, waarmee je kan zien dat je ze altijd kan mailen als je iets kwijt moet.
from Violet. on 11/10/2015 09:37 PMAls je wel naar een dokter en psy bent geweest waarom vertel je ze dat niet?
Want nu doe je alsof jij hier het slachtoffer bent, maar als jij wel eens loopt te zeuren over je situatie en hun moeten dat altijd aanhoren zou ik persoonlijk ook gek worden.
Dit is niet gemeen bedoeld of bot, maar ik probeer je wat duidelijk te maken
from Violet. on 11/10/2015 08:37 PMIk wil graag een oplossing met jullie zoeken, maar ik weet niet of dat lukt met alle admins bij elkaar aangezien ik de enige admin ben die het meest online is en vaak op het forum ben. Want Ies die is al een week ofzo niet online geweest en wat Eslem doet weet ik niet ;-/
from Violet. on 11/10/2015 08:31 PMAls jij flipt als ze zeggen dat jij hulp moet gaan zoeken bij een professioneel iemand, wat moeten ze dan doen? tegen je zeggen dat alles goed komt? want dat helpt echt geen ene moer.
Als je op het puntje staat van zelfmoord moet je echt hulp gaan zoeken, en dit is niet om jouw te irriteren, nee dit is voor je eigen gezondheid. Jij kan niet zo veder leven.
En hoe ze gister bezig waren? hoe waren ze dan bezig misschien hebben ze er wel een reden voor?