Search for posts by Aimee

First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  65  |  »  |  Last Search found 641 matches:

Aimee

-, female

Level 13

Re: ORPG//: Aimee

from Aimee on 10/08/2017 05:18 PM

Sam
Ik sta stil zodat ze het makkelijk schoon kan maken. "Au!Fuck!" zeg ik als het prikt en ik bijt mijn kaken op elkaar. "Veel beter" zeg ik en kijk even in de spiegel. Het is helemaal blauw geworden. Ik draai me naar haar om en haal mijn schouders op "Wat jij wilt" zeg ik en geef haar mijn handdoek. Ik loop nog even naar de kamer waar de jongens liggen en ik geef ze allebei nog een kus en een aai over hun bol. Ik loop weer naar de kamer van Anya.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 05:09 PM

Sam
Ik lach zacht als ze zegt dat ik dat laagje van mijn gezicht af moet halen. "Is goed" zeg ik en glimlach naar haar. Ik trek een vies gezicht "Hmm lekker om te weten" zeg ik lachend. "Ik ga even douchen" zeg ik en loop de badkamer in. Ik doe de deur op slot en kleed me uit. Ik zet de douche aan en stap eronder. Ik geniet van de warme stralen op mijn lichaam tot ik mijn gezicht afspoel en het opeens heel erg prikt. "Au, fuck" zeg ik en pak snel een handdoek om het af te drogen. Ik stap er ook maar snel onder vandaan en kleed me weer aan. Ik haal de deur van het slot en droog nog even mijn haar af. "Kan je mijn gezicht schoonmaken met een of ander spul?" vraag ik aan Anya.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 04:53 PM

Sam
Ik lach zacht als ik zie dat ze schrikt en zeg "Is goed, ik leg Nina even op bed." Ik glimlach even naar haar en loop weer naar beneden. "Kom prinses, tijd om te slapen." zoals altijd protesteert ze nog even en pak ik haar op en leg haar over mijn schouder waar ze om begint te lachen. Ik ren lachend de trap op en leg haar in het bed in de logeerkamer. Ik kleed haar even om in haar pyjama en poets haar tanden. Ik leg haar weer in het bed en leg haar onder de deken. "Weltrusten prinses" zeg ik en geef haar een kus. Ik geef haar een aai over haar bol en loop de kamer weer uit.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 04:43 PM

Sam
Ik sta op en loop even naar boven om de spullen van Nina in de logeerkamer te zetten. Als ik weer naar de trap loop, loop ik langs Anya's kamer en zie haar opruimen. Ik ga in de deuropening staan en leun tegen de deurpost. Ik sla mijn armen over elkaar en lach zacht "Je hoeft echt niet voor mij op te ruimen hoor" zeg ik tegen haar en zet een stap de kamer in.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 04:37 PM

Sam
Ik voel mijn wangen rood worden en help haar met het inruimen van de vaatwasser. "Nina heeft vanmorgen al gedouched, maar de jongens en ik willen nog wel even douchen." zeg ik tegen haar en ik ga weer op de bank zitten. Ik kijk op de klok, over een halfuurtje is het tijd om Nina op bed te leggen dus we kunnen nog wel even tv kijken. Ik zet de televisie aan en kijk met ze mee.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 04:27 PM

Sam
Ik loop de gang in en neem de eerste deur rechts. Ik doe de deur op slot en ga even zitten. Ze zal het vast niet menen, ze bedoelde het niet zo zeg ik tegen mezelf. Ik sta weer op en trek door om te zorgen dat ze niets door hebben. Ik loop weer naar de tafel en ga weer zitten. Ik schenk een glas water in voor mezelf en Nina en neem een slok. Ik wacht tot iedereen klaar is en begin dan met afruimen. Ik zet alles neer in de keuken en begin met afwassen.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 04:20 PM

Sam
Ik lach zacht "Hoe houd je dan zo'n mooi figuur?" vraag ik lachend en begin met eten. Ik lach zacht om het geluid dat ze maakt en eet verder. "Dat is gewoon zooi met een heleboel zout." zeg ik lachend en als ik klaar ben sluit ik mijn bestek. Ik kijk geschrokken op en kijk haar na als ze naar de keuken loopt. Zijn ze dat nou echt? Ik weet even niet wat ik moet doen en bijt op mijn lip. "Ik... ehm... ik ga even naar de wc." zeg ik en ik sta op.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 03:56 PM

Sam
Ik lach zacht en ga verder met koken. Ik glimlach als ze zegt dat het lekker ruikt. Ik lach zacht en vraag lachend "Wat eet je dan altijd?" Ik pak vijf borden en schep het eten op. Als ik klaar ben zet ik ze op tafel en roep de kinderen "Eten" zeg ik tegen de jongen en zet Nina vast aan tafel. Ik schuif haar stoel aan en ga naast haar zitten.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 03:48 PM

Sam
Ik knik en glimlach even. Ik lach zacht "Sorry" zeg ik en glimlach. Ik veeg mijn hand af aan mijn broek en sta op. "Is goed." zeg ik en ik loop naar de keuken waar ik wat kastjes opentrek. Ik schiet in de lach als ik haar een dansje zie doen met haar armen. "Niet overmoedig worden he? Je moet wel gewoon goed leren om een zeven te halen." zeg ik en vind wat spullen waar ik wel risotto mee kan maken.

Reply

Aimee

-, female

Level 13

from Aimee on 10/08/2017 03:40 PM

Sam
"Mooi" zeg ik. "Sorry" zeg ik zacht en bijt op mijn lip. Ik moest het gewoon zeggen, ik wil niet dat er iets met ze gebeurt. "Ik maak me gewoon zorgen om hem." voeg ik er aan toe. Ik voel even aan de wond op mijn gezicht, wat pijn doet. "Ik wil ook wel koken, dan kan jij nog huiswerk maken." bied ik aan. Ik heb het toch al af en ze heeft al zoveel voor ons gedaan.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  52  |  53  |  54  |  55  |  56  ...  65  |  »  |  Last

« Back to previous page